Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TP:t uuteen vuoteen,tammikuun pino**

05.01.2008 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=67&m=11848592&p=6&tmo…

TP:t=tahdomme pikkukakkosen,kaikille jotka haaveilivat pikkukakkosesta ja haaveet kävi todeksi,aloitimme aikanaan joskus vuonna 2004 vauvakuumepuolella pinoutumisen,

uusiakin saisi tulla!

tässä linkki edelliseen pinoon!

mulla vähän kiire mut en huomannut pinoa ja tässä semmoinen.¨

hyvää tätä vuotta!

Mies jo viemässä ekoja jätesäkkejä(13 kpl) uuden kodin

varastoon josta puuttuu enää listat.

me halutaan ja onneksi voidaan vähitellen muuttaa,

kauheeta jos samanpäivän aikana olis pakko.

Muutto n.6-viikon kuluttua,toivottavasti,jee!

Illalla mä biletän =) =)

mut meen taas...

täällä -12,hrr...Juho nukkuu vieläkin ulkona päiväunet,

tumppasin ja puin hyvin vaikka unet enintään tunnin.

äityliini ja Juho(+Katri,tänä vuonna KOULULAINEN,jestas!)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lyhyesti...

keskimmäisellä keuhkoputkentulehdus ja heräili viime yönä parin tunnin välein yskimään, sitten vauva heräili myös tunnin parin välein ja oli pakko ottaa rinnalle, ettei herätä keskimmäistä, joka just nukahtanut. aamulla tuntui, etten ole nukkunut juuri ollenkaan :(

sain just vauvan vaunuihin ulos ja nyt lähdetään laittamaan lounasta ja tavoitteena olis, että tytöt nukkuis edes hetken samaan aikaan ja minäkin saisin edes pikku päikkärit.

et eipä tässä kurjuutta kummempaa...

j

Vierailija
2/22 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika heräsi yöllä juuri kun oltiin menty miehen kanssa nukkumaan ja ei suostunut enää mennä millään omaan sänkyyn.

otettiin sitten meidän sänkyyn kun ei jaksettu alkaa monen tunnin taistelua. pojan oli pakko nukkua ihan kiinni mussa ja mä en sitten nukkunutkaan, kun tilaa oli mulla niin vähän ja poika potki mua mahaan koko ajan... Sitten aamulla töihin. Ja nyt päiväunille...

viivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin pikana,Juholla korvatulehdus putkitetussa korvassa =(

voi itkujen itku,

kauhee lumimyräkkä mut nyt hakeen lapsia,

ainiin MUUTTO on la 23.2 jeeeee

kiva mennä käveleen tuonne=(

äityliini ja Juho reppana

Vierailija
4/22 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuluu taas parempaa :)

Kaikki lapset ovat terveinä ja vauvakin alkanut nukkumaan jopa 3-4h pätkiä... eli taas jaksaa! Ja ainakin täällä Helsingissä on ihan mieletön ilma; pikkupakkanen ja aurinko paistaa :)

Viikonloppu oli ja meni. Mulla oli lauantaina koulutuspäivä (8h) ja vähän jännitin miten mies pärjää tyttöjen kanssa tai lähinnä miten vauvan ruokailut onnistuu kun ei syö pullosta... mutta kaikki oli mennyt tosi hyvin. Esikoinen olikin suurimman osan päivästä mun siskon luona ja harrastuksissa, johon vaari häntä kuskasi. Ja vauva oli syönyt soseita ja juonut n.50ml maitoa nokkamukista, mutta oli oikein tyytyväinen kun tulin kotiin. Tosin illalla olikin rinnalla tunnin välein -tais kuitenkin olla jano... itse jouduin pumppaamaan vain kerran liiat maidot pois.

Teki ihmeitä saada " lomaa" kotiympyröistä, nyt taas jaksaa siivousta, pyykinpesua, ruuanlaittoa... ja arvostaa, ettei tarvi ikinä laittaa herätyskelloa soimaan ja saa itse rytmittää päivänsä!

Nyt täytyy mennä, pari kaveria lapsineen on tulossa kylään ja lounassalaatti pitäis tehdä valmiiksi.

Vielä viimeinen kyssäri... mites menee painonpudotus hopoliini ja äityliini? Minskulla ja viivi_llä taitaa olla painon kanssa vähän eri suunta :) Mutta kertokaa toki tekin onko tullut paljon vai vähän ja miten verrattuna edellisiin raskauksiin.

Mulla tuli ekassa raskaudessa 10kg, jotka lähti kuin itsestään kuukaudessa. Toisella kertaa tuli 16kg, 10kg lähti taas heti ja loput pudotin painonvartioiden pisteillä kun kakkonen oli n. 6kk-). Ja nyt kolmannella tulikin 20kg... joista 10kg lähti taas kuukaudessa ja nyt näitä loppu 10kg:tä sulatellaan PV:n pisteiden avulla. Vuoden alusta aloin noudattamaan ja nyt lähtenyt -3kg, olen ihan tyytyväinen ja tavoite onkin päästä omaan painoon kesäkuun alkuun mennessä.

Mutta nyt tuli jo kiire...

Iloista viikkoa ja tulkaas muutkin kirjoittelemaan ei vaan lukemaan :)))

j

Vierailija
5/22 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se painonpudotus joten kuten sujuu.. =) 3 kiloa lähti suht nopsaan, mutta viikonloppu meni hieman herkutellessa.. Lapset oli perjantaina yökylässä mummin ja vaarin luona, joten tehtiin miehen kanssa pizzaa ja syötiin iso säkki namia..leffaa katellessa. =D Joten puoli kiloa napsahti heti takaisin..

Mutta tänään taas niskasta kiinni ja tiukka ote!! Ainakin torstaihin asti, sitten tulee pieni lipsahdus, kun menen kaverin kanssa kaupungille syömään..Mulla tavote on 2 kiloa kuukaudessa, hyvät mahikset on siinä pysyä ainakin tämä tammikuu. Saattaa kyllä kevättä kohti vauhti hidastua, mutta kunhan pysyy laskusuunnassa, ei tässä mikään hoppu ole.. =)

Ihan hurjan nopeesti aika kuluu! Kohta jo helmikuu. Koskas se Minskun laskettu aika olikaan??! Sori huonomuistisuuteni..

Nyt syömään!! Hedelmiä.. =)

Vierailija
6/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiliinille jaksamisia! Toivottavasti työasiat selviää! Onnea uuteen kotiin kuitenkin ;)

Joeelalle jaksamisia yöheräilyyn!

Meillä ollaan täällä sairasteltu pari viikkoa... Toissaviikonloppuna lapset tulivat korkeaan kuumeeseen kumpikin ja sairastelua kesti vajaa viikko. Sen jälkeen mies tuli kipeäksi ja on edelleen kuumeessa. Itellä ei kuumetta ole ollut, mutta muita flunssan oireita kyllä ja veto ihan pois. Ja kun tuntuu että jaksaminen taas tän mahankin kanssa alkaa oleen tiukkaa...

Hienosti teillä on painonpudotukset lähteneet käyntiin!!! Mulla on tullut noissa molemmissa aikasemmissa raskauksissa n 18kg. Nyt on ekasta neuvolasta tullut n. 12kg (rv 35), mutta ehdin kyllä varmaan saada tuon 18kg täyteen :/ Niin ja esikoisesta jäi joku 6 kg, kakkosesta kaikki hävis. Kyllä odotan nytkin sitä, että pääsee taas kuntoileen ja olo on vähän kevyempi. Sunnuntainen kävelylenkkikin sai aikaan sellaiset supistukset, että taidan ainakin pari viikkoa vielä ottaa ihan rennosti.

Ja laskettuaikahan meillä on siis 8.3., joten enää reilu kuukausi :)

Minsku

Vierailija
7/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonpudotuksesta:

mulla näin keskiviikkona viikkopuntaripäivä,

tulos: -900g/vko ja nyt 1kk takana ja

hitaasti lähtee -2kg/ 1kk mutta onhan tääkin tulos

tyhjää parempi,salilla käyn 1-2 kert.viikko ja jumppaan 1-2x viikko.

jospa tää tästä.

Katrista tuli +16kg joista jäi 4kg,Juhosta +20 kg=/

Tää on mulla ikuista taistelua varmaan,

lihon herkästi ja kaikki melkein tulee mahaan ja vyötärölle,

mutta intoa onneksi vielä on vaikka välillä tekee niiiin mieli

pizzaa ja muuta,aion sallia herkkuja joskus mutta näin alussa,

en aio,sitten vasta ku tuloksia rupee tuleen.

Juho:kauheeta eilen ku mätää imettiin korvasta,se huuto soi mun

päässä vieläkin=(,sitten se näki vähän korvaan ja niinpä niin,

toinen putki irti=/ nyt on toinen peräkkäinen kuuri taas korvaan,

taasko korvakierre alkoin,aion vaatia kyl putken takas laittamista jos jatkuu vieläkin.

Katrilla flunssa ja kamala yskä varsinkin,

huoh...

mut hei 3vkoa3pv enää=)

muutakin vastusta(kaikki vastustaa sitten kerralla):

kamera rikki eikä uuteen varaa.huoh.

tietokonekin vetelee viimosia,

äityliini ja kipeet lapset(itekin oon kestonuhassa)

Vierailija
8/22 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja kuukausikin on jo vaihtunut, mutten jaksanut aloittaa uutta pinoa :)

Taisin edellisessä viestissä hehkuttaa, että ollaan terveinä kaikki... no se oli lyhyt ilo. Tiistaina käytiin lääkärissä pienimmän kanssa ja hänellä oli molemminpuolinen korvatulehdus, jonka seurauksena yöt ovat menneet taas vanhaan tuttuun tyyliin 1-2h herätyksin :(

Pakko vaan olla optimistinen ja toivoa joka ilta, että seuraava yö menisi paremmin... onneksi meillä on ollut kaikkea kivaa ohjelmaa tällä viikolla. Kaverivierailuja ja esikoisen naamiaiset :) Pidettiin meillä naamiaiset perjantaina, mies&pikkuiset lähtivät mummin ja vaarin luo ja meille tuli 10 esikoisen kaveria :) Kivaa oli, kaikki meni tosi hyvin ja lapset nauttivat silmin nähden. Onneksi mulla oli kaveriäiti auttamassa... muuten olisi kädet loppuneet kesken.

Lisäksi olen superinnoissani, sillä olen tässä äitiysloman ohella aloittelemassa " piikubisnestä" ... lastenvaatteiden saralla.

Mutta nyt lähden nauttimaan lasin viiniä miehen viereen sohvalle ja sit nukkumaan :)

j

Vierailija
9/22 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikonloppu mennyt ihan mukavasti! Eilen olin esikoisen kanssa Disneyn jääshown katsomassa. Oli ihan hyvä, ei mikään loistava kylläkään. Katsottava. Kyllä esikko tykäs, vaikka olisi halunnut moneen otteeseen lähteä kesken pois, kun äänet oli niin kovalla. Ja olihan ne, äitinkin korvien mielestä..Mietin, että uskaltaakohan kuopuksen kanssa lähteä vuoen päästä, silloin teemana ilmeiseti Nalle Puh. Mutta jos noin kovalla äänet on..?!

Tänään mies ottaa muksut jä lähtee käymään anoppilassa. Ajattelin kerrankin jäädä rauhassa kotosalle. Mutta sainkin järkättyä itselleni ohjelmaa, lähden katsomaan kaverin vauvaa. =) Piti mennä kävellen, mutta kuulostaa olevan aikamoinen myrskytuuli tuola ulkona..

Laihdutus on vähän repashtanut tässä viikonlopun aikana, tullut varmaan kaikki pudotetut takaisin..On ollut ihan hirveä namihimo koko ajan.. =( Huomenna taas tiukka linja!!! =)

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
10/22 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää tätä vuotta kaikille!!! Oon pahoillani, että mun kirjottelut on jääneet niin vähiin, en oikein itsekään tiedä miksi. Koneella käyn kyllä joka päivä, mutta ei pikaisesti vain.

Niin se joulu ja uusi vuosi taas menivät. Meillä vielä kaikki joulukoristeetkin paikallaan, mutta jos tänään sais ne siivottua :)

Kaikki muut on nyt päiväunilla ja mä tässä juon Panadol-Hotia, joka maistuu ihan hirveelle... Mut oli pakko hakea, kun oon kärsinyt räkätaudista/flunssasta vajaan viikon ja pakko oli jotain helpotusta hakea. Ainakin nenä aukes!

Meillä ei kakkonen sano vieläkään mitään oikein kunnon sanaa... Oonkin miettinyt että hyvä että se puhekontrolli on toukokuussa. Tavailee siis kyllä ja yrittää, mutta sanoo kokonaisia ihan vain muutaman, lauseista nyt puhumattakaan!

Oma olo on aika paisunut :) Tosin ei vielä kovin ahdistava. Ihan hyvin on mennyt ja esikoinen odottaa vauvaa niiin kovasti, että välillä tekee oikein pahaa kun toisen täytyy vielä pari kuukautta odottaa.

Minsku rv 31+0 ja pojat 2v1kk ja 3v7kk

Vierailija
11/22 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu joululomalla vielä tämä viikko joten myös täällä jäänyt kirjoittelut vähemmälle. Onneksi äityliini jaksoi taas aloittaa meidän pinon.

Meidän kakkonen on oppinut joulukuun aikana paljon uusia sanoja ja juttelee mielestäni jo tosi selviä lauseita. Tänäänkin sai mut hyvälle tuulelle kun ensin lauloi siskolle petteri punakuonoa ja sitten tivasi " sisko, oliko hyvä laulu, oliko?" ja toisteli tätä noin kymmenen kertaa vaikka isosisko vastasi joo joo monta kertaa :)

Mun siskon perhe oli kylässä, tehtiin yhdessä ruokaa ja paistettiin jälkkäriksi lettuja... aijai että oli hyviä! Tänään herkuttelin vaikka muuten aloitin tiistaina " laihiksen" . Kymmenen raskauskiloa on jäljellä ja ottaa todella päähän kun suurin osa vanhoista vaatteista ei mahdu päälle. Aloitan ihan rauhallisesti noudattamalla painonvartioiden ohjeita vähän soveltaen, sillä vauva on täysimetyksellä enkä halua sitä vielä lopettaa. Tavoite on, että kesäkuun alussa kun kesälomamme alkaa olisin 8-10kg kevyempi. Katsotaan miten jaksan, sillä väsymys ja laihdutus ei ole kovin hyvä yhdistelmä...

Vauvan kanssa menee hyvin öitä lukuunottamatta... periaatteessa siis nukkuu yöt eikä huuda, MUTTA heräilee 1-2h välein eikä rauhoitu kuin rinnalle, jossa syö n. 5-10 min ja nukahtaa uudelleen. Päivisin tyttö on oikein iloinen ja tyytyväinen, tosin vähentänyt päiväunia huomattavasti eli nukkuu yleensä kahdet unet, aamupäivällä 2-3h ja iltapäivällä 1-2h... muuten hymyilee sitterissä ja seuraa siskojen touhuja. Syö ja kasvaa hyvin 3kk oli jo 64cm/7200g.

Ja ensi viikolla lähdetään perinteiselle ruotsin risteilylle kaverin ja tämän lapsen kanssa (taitaa olla jo 5. kerta)... meidän perheen kokoonpano vaan on vielä auki, sillä jos mies ei pääse lähtemään jää kakkonenkin kotiin, muuten lähdetään koko porukka.

Eipä nyt muuta kuin nukkumaan,

j ja tyttökatras 5v, 2v, 4kk

Vierailija
12/22 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun pakkaan laukkuja sillä ollaan lähdössä tänään ruotsin risteilylle :)

j

Vierailija
13/22 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko yrittää raahautua koneelle... Olen nytkin reilun viikon sairaslomalla. PAhoinvointi on edelleen aivan käsittämättömän kamalaa ja elämää hallitsevaa. Toisinaan oksennan vertakin kun muuta ei enää ole... Samoin ilmeisesti palleani on mennyt oksentelusta " rikki" ja välillä pistää ylävatsaan hengityksen tahdissa niin, etten meinaa pystyä hengittämään. Kuten arvata saattaa TÄMÄ ON AIVAN VARMASTI MEIDÄN VIIMEINEN LAPSI, ellei miehille keksitä jotain keinoa tulla raskaaksi.

Vauvalla kuitenkin on kaikki hyvin (ovat sillä koittaneet minua lohdutella..) ja tänään olikin np-ultra, jossa LA:ksi varmistui 20.7.

Siellä kaikki vaikutti olevan hyvin, tosin napanuora oli niin pitkä, että ylilääkäri tuli varmistamaan, että se tosiaan on kaikki napanuoraa...

Pidähän Joeela hauskaa laivalla! Me mennään perinteiselle talven tukholman risteilylle vasta helmikuun lopussa. Odotan jo sitä, että olisi jotain arjesta poikkeavaa. Sitä ennen käydään kyllä miehen kanssa kahdestaan (Kerrankin!!) laivalla, sellaisella 14 tunnin risteilyllä. Lähdetään illalla ja palataan aamulla.

Meillähän poika ei myöskään puhunut kovinkaan paljon. Nyt yht' äkkiä uusia sanoja tulee jatkuvasti ja välillä puhuu kahden sanan lauseita. Suurin osa tulee kyllä ruotsiksi, mitä ihmettelen. Sillä tarhakin on suomenkielinen. Joten älä Minsku lannistu, muutos voi tulla nopeastikkin!

Nyt pakko taas painua sänkyyn...

Viivi ja vaavi 12+3

Vierailija
14/22 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs näköjään olekaan pinoutunut vielä tänä vuonna..Viikko ollaan oltu taas normaalissa rytmissä joululoman jälkeen. Ja kyllä ensimmäisinä aamuina varsinkin tuo aamuherääminen otti hieman koville.. =) Kun lapsetkin loman aikana nukkuivat usein joa 7.30-8.00 asti! Mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa.. =D

Meillä on kaksi yövierasta ollut viime yön (ja ovat siis edelleen..=)). Serkkupojat, joten esikoisella on ollut mieluista leikkiseuraa.

Miehen kanssa ollaan alettu tosissaan haaveilemaan, jospa pääsisi muutaman vuoden päästä lähtemään hieman pidemmäksi aikaa Thaimaahan oleilemaan, vaikka puoleksi vuodeksi..Aaah, olisi niiiin ihanaa! Otettaisin vuorotteluvapaata ja nautiskeltaisiin lämmöstä. =) Pitää alkaa ihan toissaan säästämään, jotta haaveet toteutuisi. =) Ehkä tämä sää täällä etelässä pistää haaveilemaan..

H & tytsy 2v2kk ja poistu 5v

Vierailija
15/22 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös vuodenvaihteessa loppunut vuorotteluvapaa? Kyllähän sen tilalle varmaan joku saman tyyppinen järjestely tulee, joten älä nyt kokonaan masennu!

Olisi niin ihanaa ottaa totaalinen aikalisä ja muuttaa hetkeksi ainakin johonkin lämpöiseen. Olen nuorena asunut Espanjassa ja sinne olisin ainakin valmis muuttamaan ihan pysyvästikkin!

Viivi

Vierailija
16/22 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän risteily meni tosi hyvin!

Tarkoittaa sitä, että kukaan ei hermostunut tai saanut raivareita, ruokailut sujui hyvin, junibackenissa oli tosi hauskaa ja äiti sai uudet saappaat :)

Nyt ollaan taas kotona eikä suunnitelmissa ole mitään kummempaa, ehkä Lappiin huhtikuun alussa jos tänne etelä-Suomeen ei saada lunta...

Noniin vauva heräsi, pakko vaan nopeasti kirjoittaa komeat 4kk mitat 67cm/8070g!!!

Ja viivi_lle voimia pahaolon kanssa!

j

Vierailija
17/22 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan puhki..Olin kokeilemassa hydrospinningiä, kun töiden kautta ilmatteeks pääsi. Mut oli kyl aika rankkaa! Odotan, et Täydelliset naiset alkaa ja heittäydyn sohvalle jalat kohti kattoa! Vaikka olenkin jumpassa ja crossingissa käynyt säännöllisesti eli peruskunto pitäisi olla ihan ok, niin toi oli niin erilaista, että huh huh! =D

Viivi_ Se vuorotteluvapaa jatkuu vielä kaksi vuotta ennallaan, eli nyt tästä vuodenvaihteesta laskien. Vuoden 2009 aikana pitää viimeistään hakea, 2010 aikana pitää viimeistään pitää. Sen jälkeenkin ilmeiseti jatkuu (näin ymmärsin), mutta se muuttuu jotenkin, en tiedä mihin suuntaan. Mutta vielä ehtii saamaan. Kunhan vaan se myönnetään, en tiedä millä perusteilla se voidaan kieltää..?

Hoh hoijaa, sohva kutsuu... =D

Vierailija
18/22 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joudun ilmoittamaan rakkaat ystikset täällä että mua ei nyt kovin usein palstalla näy.no ei nytkään oo näkynyt kohta 2-viikkoon,mut siis en varmana kokonaan katoa,.mä tuun aina kun voin/jaksan/ehdin tänne.

Siis mulla on nyt niin väsyttävä,kiireinen ja sairastelun varjostama aika nyt menossa ja MUUTTO on kuukauden päästä luultavasti jee eli kiireet ei hellitä ainakaan,

mut hei huikkaan aina välillä,minustahan ei nyt kokonaan pääse eroon kirveelläkään*hah hah*.

Viiville jaksamista pahaan oloon ja jokaiselle jaksamista.

ps.tässä on kaikkee työjuttuakin,sain potkut ilman kunnon syytä ja muuta takkua=/

lapset voivat hyvin mut mulla ja Juholla pitkäaikainen flunssakierre näköjään,hetken vaan oltiin terveitä tässä välissä.

Olen aloittanut kuntosalilla käynnin(ku vaan taas paranis ni sais jatkaa) ja vuoden alusta painoa pudonnut -2.7kg.

Hiljaa hyvä tulee,aion saada liikakilot pois!!!!tällä kertaa jos onnistuis.

äityliini ja Juho kohta 2v2kk ja koulua jo odottava Katri 6,5v

Vierailija
19/22 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä että mulla on vielä töitä,oon kahdessa siivousfirmassa ja toisesta tuli potkut mutta sitä nyt liiton kanssa selvitellään,pomo ja yks akka täys paskoja....!!!!!=(

onneksi mulle jää vielä tuo virastotalo ja pankin siivous ja raput mutta pomo saa luvan antaa vanhan työni joko takas tai uuden koska ei kunnon syytä irtisanomiseen ole.

Vierailija
20/22 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen on kovassa yskässä ja kuumekin nousi aamulla :(

Piti lähteä puistoon ja iltapäivällä kylään... olen kyllä itse tällä hetkellä niin väsynyt kun vauva heräilee 1-2h välein läpi yön, että jos olen vaan kotona nukahdan pystyyn! Mies lupasi onneksi tulla aikaisemmin töistä (kun oli eilen illalla työpaikan illanvietossa) joten pääsen esikoisen ja vauvan kanssa juoruilemaan ja herkuttelemaan sittenkin kaverin luokse :)

Meillä on sellainen neljän kaverin porukka (3 äitiä, 1 sinkku, 8 lasta...) ja nähdään n. 1 krt/1kk ja aina on kauhea sumpliminen, että kaikille sopii... joten haluan mennä paikalle vaikka pää kainalossa, koska meillä on aina tosi hauskaa, lapset leikkii hyvin keskenään ja samalla päivitetään kaikki juorut ja juodaan kahvit&syödään pullaa :)

Vähän sentään piristää kun olin eilen kampaajalla ja laihdutuskin etenee hitaasti mutta varmasti (vuoden alusta -2,5kg)!

Jaksamisia kaikille etenkin äityliinille -hyvä ettet jättänyt aiheetonta irtisanomista siihen vaan rhdyit peräämään oikeuksiasi!!!

Palaillaan taas,

j ja rinsessat 5v, 2v, ja 4kk