ON PUHTAASTI VANHEMPIEN VASTUULLA jos 10 kk ikäinen itkee kuralammikossa koko päivän päiväkodissa!
Tuon ikäinen vauva tarvitsee oman hoitajan, käytännössä äidin tai isän.
Viittaan tuohon aiempaan ketjuun - miten joku voi edes kuvitella että alle 1-vuotiaan paikka olisi päiväkodissa.
Kommentit (28)
Onnellinen olen " uravalinnastani" . Mutta niinhän se menee toiset tykkää olla kotona toiset tykkää tehdä uran kodin ulkopuolella.
Mun siskoni sanoi juuri tässä eräänä iltana, iltana ettei olis kyennyt ikinä olemaan niin kauan kotona kuin mä.. No näin me olemme erilaisia.
Mulla muuten oli itsellä kotiisä.. äiti oli töissä ja isä " kotimiehenä" .. Ja hyvä oli minusta kun oli.
ja juridisesti päiväkodin vastuulla, ja sinun velvollisuutesi on " hyvänä" ihmisenä ilmoittaa jos tiedät moista tapahtuvan.
tai sitten miehesi elättää sinut.
Mulla on sentään aikaa ja halua leikkiäkin siellä ulkona lapseni kanssa, keinuttaa keinussa, heitellä lunta, leikkiä hiekassa, tehdä lumiukkoja, käsistä pitäen kävelyttää.
Ei anna ryhti periks laittaa pk rääkkiin. Se on lapselle työtä ja sitä ei kuulu pienen tehdä!
niin onhan se parempi istua kotona.
Toisaalta mulla on henkilökohtaista omaisuutta enemmän kuin miehelllä...
Eli sekin on kasipiippunen juttu. tavallaan mies elättää mua mutta toisaalta meillä on takana mun omaisuus....
Onko pakko olla aina noin mustavalkoinen?
Joku täällä jossain muussa ketjussa sanoi, että jokainen vanhempi tekee valintansa varmasti lapsensa parasta ajatellen.
Uskoisin asian olevan näin... poislukien tietty alkoholistit yms.
Joillekin on oikea ratkaisu viedä lapsi pienenä hoitoon, joillekin on parempi pitää se lapsi kotona pidempään...
Se on varmaan ihan pikkuisen kiinni myös siitä lapsesta, miten aikuisena pärjää... olisiko asia ehkä hieman myös näin... ei kaikesta voi aina syyttää lapsuutta.
ja ei... en aio viedä lastani hoitoon alle vuoden ikäisenä... mutta en myöskään aio ola kotiäitinä lasteni päästessä ripille... teen jotain tältä väliltä.
ja sitten voimme tehdä päätelmän, jotta lapset istuvat PÄIVÄN lätäköissä kiljumassa, just joo- ja hyvää yötä=)