Törkeää käytöstä vartijoilta!!!
Kävin tänään iltapäivällä kaupassa lasten kanssa. Jonot oli taas aika pitkät ja avasin sitten jonottaessani keksipaketin pitääkseni lapset hiljaa ja tyytyväisenä. Toisella tuli jano ja avasinpa limsapullonkin.
Vartija tuli huomauttamaan minulle asiasta siinä jonossa seisoessani!!! Siis ennen kassaa. Olin tietenkin maksamassa ostokset kassalla, miksi piti tulla etukäteen huomauttamaan!
Että olen vihainen. Kyllä sai myyjäkin kuulla kunniansa...
Ja jätin muuten infoon asiasta palautetta. Infon ämmä sanoi, että kaupassa on otettu tiukka linja asian suhteen. Mä en tajua, mikä ongelma tossa on, kun kuitenkin olin maksamassa ostokset. Laitoin palautetta vielä netissäkin. Enkä koko puljuuun enää jalallani astu.
Kommentit (50)
Ja tuskin kaikki ne aikuiset joiden olen nähnyt syövän kaupassa ennen maksamista ovat diabeetikoita.
Enkö juuri niin kertonut tekeväni?
ennen kun oltiin kassalla, no äiti makso tikkarin, kiskas sen pois mun suusta ja käski nakata roskiin, opin kyllä siitä yhdestä kerrasta. Ikää tais olla vajaa 2v.
aika tavallistahan tuo on jos lapsia kiukuttaa niin antaa nille jonkun suklaan ja maksaa sitten kassalla että kylle se kyrpii kun kaikki on niin kyttäämässä nykyään kaikkea juurikin tälläisten ihmisten kuin tässä ketjussa on ansioista että kiitti vaan kytän kyylät teille
Ei mitenkään, siksi nollatoleranssi on paras.
Liika meuhkaaminen esim. kassalle ja infoon saa epäilemään :D
Epäilemättä tällaisia ap:n kaltaisia kuitenkin on olemassa...
Mitäs valitat kun itse olet älykääpiö. Ei niitä ostoksia kuulu avata ennen kassaa!
Hyvä että kauppiaalla on selkärankaa puuttua moiseen idioottimaiseen käytökseen.
ja vaihtoi ylleen kaupan hyllyltä ottamansa upouudet vaatteet. Sitten jäyyi päällään olleet omat vaatteensa pukukoppiin ja lähti ovesta ulos. Kun sanoin asiasta myyjälle niin hän sanoi " en kyllä lähde perään, nykyään kaikki narkkarit tekee noin, en halua joutua tappeluun" . Eli myyjän mielestä oli ok varastaa, ei tehnyt mitään asialle. Näinhän vois siis tehdä kuka vaan? Itse olin tyrmistynyt, olisihan myyjä voinut vaikka soittaa vartijoille...
Mutta ne äidit jotka syöttävät lapsille kaupassa ruuat enen maksua opettavat lapsilleen että myymälävarkaus on hyvä juttu!!!! Ja joku päivä niiden lapset varastaa isompia tavaroita, näin se vaan menee.
Mun mukulat kun eivät ole kaupassa saaneet haluamaansa olen huudattanut heitä koko kauppareissun ajan ja hymyillyt vaan paheksuville katseille. minä kyllä osaan kasvattaa lapseni oikein. en kiinnitä huutoon mitään huomiota, jatkan vaan ostoksiani tyynen rauhallisena. huonolla käytöksellä ei minulta huomiota saa eikä varsinkaan haluamaansa. pakettien auki repiminen kaupassa ei tulisi kuuloonkaan!