Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sisältää varoituksen ACE vakuutusyhtiön puhelinkampanjasta

04.01.2008 |

Haksahdin lokakuussa ottamaan puhelinmyynnin kautta lapsivakuutuksen, johon sisältyi ilmainen kuukauden tutustuminen. Kampanja on -tottakai- hyvin suunniteltu, joten asiakkaana olen väärässä, kun väitän etten ole mielestäni sitoutunut pidempi aikaiseen sopimukseen kuin tuohon kuukauteen ellen kirjoita vakuutuspapereita. Virhe!

Nyt minulta karhutaan maksamattomia vakuutusmaksuja korkojen kera, kun en ole perunut sopimusta. Ilmeisesti en ole ainoa tähän halpaan mennyt, kun asiakaspalveluun soittaessani kerrottiin, että asia voidaan tarkistaa, koska kaikki myyntipuhelut nauhoitetaan. Mietinkin vain, että miksiköhän, ellei näitä ristiriita tilanteita satu enemmänkin. Ja niinpäin, että asiakas sanoo ettei ole tilannut ja vakuutusyhtiö väittää muuta.

Tässä sitä voittoa firmalle tulee, kun vertaillessani vakuutushintoja tämä kyseinen vakuutus on kilpailijoihin verrattaessa kallis.



Kiitos vakuutusyhtiö ACE! Sinisilmäisyys karisi kertaheitolla. Ja sori vaan kaikki lehtimyyjät, jotka soittelette minulle " hyvälle kanta-asiakkaallenne" , luuria tulee korvaan samantien!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi tarkkana, jos jotain ostaa puhelimitse. Itse en osta edes lehtiä, saati sitten vakuutuksia.



En tiennytkään, että vakuutuksiakin kaupataan puhelimitse. Luulisi kuitenkin, että jos kyse oli muusta kuin ilmaisesta kuukaudesta, olisit joutunut joitain asiakirjoja täyttämään? Saitko vakuutuskirjan ehtoineen kotiin? Jos sait, niin sinun olisi pitänyt silloin tarkastaa se, ja ilmoittaa että et ole halunnut muuta, kuin luvatun ilmaisen kuukauden.



Ei vakuutusyhtiöt tietääkseni laskuta jälkikäteen. Vaan ensin saat vakuutuskirjan vakuutuksen tietoineen ja ehtoineen, ja sitten laskun josta näkyy vakuutuskausi.



Soita uudestaan vakuutusyhtiöön, sano että etsivät nauhoitetun puhelun ennen kuin otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Vierailija
2/3 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vakuutusyhtiöt lähtee siitä, että vakuutukset jatkuu tarjouksen jälkeenkin. Häviät kumminkin riitasi, joten maksa suosiolla ja lopeta vakuutuksesi ko. yhtiössä.

Ps. kyllähän pankitkin nauhoittavat puhelut jos kotiisi soittavat, ihan " normaali" tapa nykyäään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuluttaja-asiamieheltä.