Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vähän kinky?

Vierailija
06.07.2008 |

Mieheni ruiskutti tänään ison spermalastin kasvoilleni. Minusta se on jotenkin sairaan kiihottavaa, kun lämmin sperma valuu naamaa pitkin. Haluaisin joskus päästä kunnon bukkakeen, mutta luonnollisista syistä se taitaa olla toteutumaton haave.

En kysy, onko tämä normaalia, koska varmasti on "normaalia", mutta onko tämä yleistä? Annatteko miehen laueta naamalle, naiset?

N31

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan se on, kun mies laukeaa syvälle sisälle,mutta joskus on ihanaa vähän pervoilla ja käskeä laukeamaan kasvoille / rinnoille jne.

Meillä kyllä minä olen selkeesti pervompi osapuoli, mutta kyllä mieskin on oppinu tietyistä jutuista nauttimaan ;o)

N

Vierailija
2/7 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan melko usein mieheltäni suuhun ja mielellään aina loppuun asti. Joskus olen yrittänyt nuolla niin, että on ollut kumi päällä, mutta se tuntuu suussa pahalle ja jotkut kumit maistuvat etovalle. Ihon maku ja tuoksu on ainoa luonnollinen. Niinpä sitten tiedän hyvin senkin, miltä sperma maistuu. :)

Aika monesti mies vetää kalunsa ulos suusta ennen kuin laukeaa ja silloin käy yleensä niin että spermat läiskähtävät kasvoille. Se tuntuu oikeastaan vaan hauskalta (jos ei mene silmiin, se joskus kirvelee) eikä minua häiritse yhtään. Pikemminkin naurattaa.

En minä ainakaan tunne sen takia olevani millään tavalla pervo tai "kinky".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki naiset suhtaudu noin mutkattomasti... Seukkasin nuoren naisen kanssa taannoin ja suhde tuntu lupaavalta ja seksi sujui hyvin. Kerran kun nain häntä tissien väliin mikä oli hänestä hyvin mukavaa roiskaisin lopuksi siemennesteet niin että suurin osa lensi hänen kasvoilleen. Hän hermostui ja rupesi sen jälkeen nimittelemään minua pervoksi. Suhde ei enää kauan kestänyt.

Yritin miettiä oliko se menossa poikki jo muutenkin mutta mikään ei kyllä siihen viitannut vaan hän tuntui suuttuneen tuosta yhdestä kasvolatauksesta.

Vierailija
4/7 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinky |ki ng k|

adjective ( kinkier , kinkiest )

1 informal involving or given to unusual sexual behavior.

(of clothing) sexually provocative in an unusual way : kinky underwear.

2 having kinks or twists : long and kinky hair.

Vierailija
5/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaa kyllä ruiskia kasvoille, mutta harmittelee jos spermaa menee hiuksiin, kun on kuulemma niin hankala pestä sitä pois. Ei tätä jatkuvasti tehdä, mutta ehkä kerran-pari kuussa annan kasvohoidot.

M29

Vierailija
6/7 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eilen illalla mieheltäni "kasvohoidon". Tuli paljon ja meni sieraimeen, mutta nauratti vaan. Olin kyllä aikamoinen näky!

Vierailija
7/7 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olit ihana irstas näky :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä