Itkettää! Jouduin ystävän hillittömän raivokohtauksen uhriksi.
Ystävä soitti ja kysyi mitä kuuluu. Sanoin, että olen aika väsynyt, kun meidän vauva on koliikkivauva ja itkee kaikki yöt. Ystävä alkoi aivan hillittömästi raivota miten en osaa arvostaa pientä ihmettäni ja jokainen lapsi on lahja. Minulla on asennevamma enkä älyä olla kitollinen, koska lapsi sai alkunsa niin helposti. Huusi paljon muutakin, mutta en enää muista.
Mitä pahaa tein ansaitakseni vihat?
Kommentit (5)
taitaa itse olla vauvakuumeessa ja hieman kateellinen. Kyllä hän sitten joskus (kun saa lapsen) ymmärtää tilanteesi... Lapsettomuuden tuska on näköjään aika paha..
Väsymys ei vähennä vähääkään rakkautta ja arvostusta omaan lapseen. Koskaan en ole ollut niin onnellinen ja väsynyt, kun kanniskelin neljä kuukautta koliikkivauvaani läpi yöt.
Ja teroitetaan vielä, että lapsettomuus ei ole yhtä kuin mielenterveysongelma. Useimmat meistä ovat täysin normaaleja ihmisiä, jotka eivät ikinäikinäikinä menisi käyttäytymään noin.
t. lapsettomuudesta kärsivä
Tuskin ystäväsi nyt ihan psykoosissa sentään sulle soitteli?
Väkivaltaa on väkivaltaa. Ystäväsi on täydessä vastuussa solvauksestaan. Hän päätti purkautua sulle ja antoi mennä, ajatteli omaa tyydytystäään, eikä ottanut sinua huomioon.
Olet varmasti järkyttynyt. Et ansainnut tuota. Toivottavasti ystäväsi hakee apua tai pyytää edes anteeksi sinulta.
ilman,e ttä huutajan oma pää ei ole kunnossa ja asiat ei oel kohdallaan....