Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä Stockan alesta:

02.01.2008 |

virallisestihan ale alkaa vasta huomenna ja välttämättä kaikki ei ollut esillä vielä tänään, joten voi olla, että tietoni ovat osittain puutteellisia.

Tuntui, että pojille 110 cm:iin saakka löytyi suht hyvin vaatteita ja sitten taas isompia.

Tapiolassa oli suhteellisen paljon kenkiä alessa, enemmän kuin Helsingissä. Vaatteita taas selvästi vähemmän.

Helsingissä oli (ilmeisesti Hullujen Päivien) sini-vaaleansinistä (puna-vaaleanpunaista tytöille - kokoja en katsonut) Reima-perushaalaria 69.90 -40%, mitä siitä sitten tuleekaan. Pojille oli tosin vain kokoa 98 cm esillä. Näitä en Tapiolassa klo 19.30 vielä nähnyt.

Joitain Reiman takkeja (ei tec) ja housuja oli alennettu. Samoin 2-osaisia Bogin ulkoilupukuja. Muuten lähinnä hajakokoja sattui silmään, kuten Timberlandin ruskeaa talvitakkia jäi yksi molempiin tavarataloihin.

Exitin toppahanskat 7.50 e, Reiman Kiddo-topparukkasia 10 e (näin vain Helsingissä). Reiman Kiddo-toppahanskoissa oli punainen viiva, mutta nämä eivät myyjän mukaan kuitenkaan olleet alessa.

HP:n Tommy Hilfiger paita oli 10 e, Bogin peruspaitoja 4.50.

Muutakin tarttui mukaan: alushousuja, yökkäri HP:n Adidas-pipo...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen aamupäivällä nopeasti tapiolan stokkalla, mutta enpäs ostanut mitään! Kenkiä katselin, mutta kivannäköiset tuntui kuitenkin maksavan liikaa. Mulla taitaa painaa se, että muutamalla edellisellä kerralla olen ollut tosi pettynyt stokkalöytöihini; lähinnä laatuun. Olenkohan ostellut hp-jämiä tms? En ole oikein innostunut enää hulluista päivistä, joten en tunnista hp-tuotteita. Tai sitten ei vaan alennusmyynnit tällä kertaa nappaa. Netistä olen jotain tilaillut, mutta muuten onkin vähän ale-kerrottavaa.

Vierailija
22/30 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne niitä hullujen päivin Superfit goretex kenkiä? Katsoitko oliko mitä kokoja jäljellä?

mar_i:

Mukaan tarttui Superfitin goret ja Niken lenkkarit. Ystävän vauvalle lisäksi Benettonin velour-asu, joka maksoi vaan 6,50e :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tytölle 24 Kavatit, jotka oli ihan kunnolliset mielestäni, samaa laatua kuin muuallakin ja pojalle 27 Eccon kävelykengät. Eccoja jäi isompia kokoja ja talvikenkiä oli pieniä ja sitten isoja kokoja. Ei siis juurikaan enää 23-28 kokoisia. Olisiko keskustassa (tai sitten Jumbossa) ollut yhdet pienet superfitit kun ihan mielenkiinnosta niitäkin tutkailin (ei ole kokemusta).

Muuten löytyi Espritin paitoja tytölle, 98/104 pojalle en löytänyt mitään kivaa. Pienten vauvojen vaatteita olisi kyllä ollut ihan kivasti.

Vierailija
24/30 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kans tuota kommenttia, jonka joku sanoi Kavateista. Minusta ne oli ihan samaa laatua kuin muutkin Kavatit, joihin olen törmännyt. Superfitit taas taisi olla sitä HP jäämistöä, joka ei minua ainakaan hp:llä joskus vakuuttanut. Ja joskus on ollut Tepsutin kenkiä alennuksessa Stockalla hp:n jälkeen ja ne oli kenkinä oikein hyviä, mutta niissä ei ollut sitä villakarvaa sisällä, joten ei ihan yhtä lämpimiä kuin ne villakarvaTepsut.

Omalle pojalle ostin arviostaan ne tyttöjen Kavatit. Saapa nähdä, että osuiko oikea koko. Ostin arviostaan 2 numeroa pienemmät kuin ison veljen ensimmäiset talvikengät oli aikanaan eli kokoa 24 (isoveli isompi kokoinen kuin tää miniversio ja jalka ollut aina tyyliin " siro 47, eli ekat talvikengät oli kokoa 26).

Vierailija
25/30 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei enää harmita että en mennyt aamulla keskustaan. Meille olisi ehkä pitänyt olla 28/29 Superfit kengät ensi talveksi.

Ne hullujen päivien Superfit goretex kengät on aivan samanlaiset ominaisuuksiltaan kuin kenkäkaupastakin ostetut. Ainoastaan eri väriset. Ne ovat todella kevyt joten, ovat siinäkin mielessä paremmat kuin Vikin goretex kengät, jotaka meillä myös on. Superfit ei vaan ole materiaaliltaan niin kestävää kuin Viking. Meillä meni vähän rikki (kärki kului) jo kahden leikkipuistopäivän jälkeen ekat Superfitit. Meillä oli hp Supefit kengät kokoa 23, jäin pieneksi ja nyt kenkäkaupan samanlaiset kokoa 25.

Vierailija
26/30 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen keskustan Stockalla eli toisena ale-päivänä, ja tulos oli nolla! No, lapset saivat sentään ison tussikynäpakkauksen Akateemisesta..

Onko muiden mielestä tämän vuoden alessa vähemmän tavaraa kuin aikaisemmin, kaikilla osastoilla? Stockan kannalta tietenkin hyvä, että tavara menee täyteen hintaan, mutta itse olin pettynyt. Jopa monet jutut, jotka olivat jääneet HP:ltä, eivät olleetkaan alennettuja, vaan hinta oli korkeampi kuin HP:llä eli ns. normaalihinta, esimerkkinä vaikkapa Gantin keramiikkamukit ja -lautaset, joita en viitsinyt syksyllä ostaa ensi kesää varten mökille. Mukin hinta nyt 12 ¿, HP:llä 7,90 ¿. Tämä oli siis vain yksi esimerkki.

Lastenosastolla oli niukka valikoima, hakemiani kokoja vain Bogia ja Exitiä. Merkkivaatteista jäljellä tasan 4 vaatetta tyttöjen puolella koot 98-128!

Kauheasti ei silti harmita, sillä emme oikeasti tarvitse yhtään mitään (tai yhden lasten repun sentään). Naisten vaatteetkaan eivät iskeneet, vaan mulla on mielessä jo kevätvärit ja -uutuudet, ja niitäkään en hanki ennen vaatekaappien inventaariota.

Tämä taitaa olla nyt sitä tavaraähkyä?

Vierailija
27/30 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt sitten yhtään mitään!! Olisin pojille ostanut paitoja,mutta olin tosi pettynyt valikoimaan,sama juttu Zarassa.Jos olisin jotain halunnut niin kokoa ei ollut.Noo....perinteisesti löysin sitten normaalihinnalla jotain...ihanat saappaat Vagabondin liikkeestä joita olen himoinnut jo kauan ;)

Vierailija
28/30 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin hakemaan koon 27 talvikenkiä isommalle lapselle. Kivat, vähän siistimmät gore-texit löysinkin, mutta karvavuori-Tepsuja en. Mahtaakohan karva-Tepsuja edes olla kokoa 27? No, jotta pettymys olisi vähän pienempi, niin ostin välikausi-Tepsut samaiselle tytölle. Pienemmällekin olisin talvi-tepsut halunnut, mutta sitä kokoa löytää vielä myöhemminkin halvalla. Superfitejä olisin halunnut hypistellä, mutta tampereella ei ollut pariakaan.

Pyörähdin myös kodinosastolla, ja aika blaah-fiiliksissä sielläkin.

Vierailija
29/30 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko välikausi-Tepsut alessa vai normaalihintaisia? Pieniä kokoja?

Vierailija
30/30 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain tosi hajakokoja, 27 oli isoin mitä löysin. 21-22 -kokoisia ei ainakaan ollut (olisin ostanut), mutta siitä väliltä varmasti jotain.