Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla nautitte kesästä? Onko omia projekteja?

Vierailija
26.06.2026 |

Päätimme kesäloman alussa käydä lounaalla joka arkipäivä eri ravintolassa koko loman ajan. Tästä tulee 45 uutta ravintolakokemusta ja varmasti aivan uudenlaisia kokemuksia. Onko teillä vastaavia juttuja? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirveästi työprojekteja. Kaikki eivät lomaile kesällä.

Vierailija
2/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollessa joka päivä lähijärvessä uimassa (pl ukkonen ja kaatosade). 

Ei tulisi mieleenkään syödä Suomessa päivittäin ulkona!? Ihan minimissäänkin (Ikean kesäbuffet) vstaavaan 45 päivään menisi kahdelta 1260e + muut syömiset kotona vielä päälle! Paremmassa ruokapaikassa käyden saisi vähintään triplata (3800€) ravintoloihin tuhlatun summan! 

Juu ei, meillä menee tuo jm summa matkoineen, majoituksineen ja ulkonasyömisineen (n 15x) viidessä viikossa etelä-Euroopassa, paljon enemmän vastinetta rahoille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n idea on hyvä! Lounas on suosikkiateriani ja testasin tuota itsekin. Meiltä on matkaa kaupunkiin, joten päivittäin ei onnistu. Hyvä lounas riittää päivän ainoaksi ruuaksi. Lisäksi aamukahvi ja illalla jotain pientä jos sitäkään. 

Vierailija
4/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän narusta.

Vierailija
5/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollessa joka päivä lähijärvessä uimassa (pl ukkonen ja kaatosade). 

Ei tulisi mieleenkään syödä Suomessa päivittäin ulkona!? Ihan minimissäänkin (Ikean kesäbuffet) vstaavaan 45 päivään menisi kahdelta 1260e + muut syömiset kotona vielä päälle! Paremmassa ruokapaikassa käyden saisi vähintään triplata (3800€) ravintoloihin tuhlatun summan! 

Juu ei, meillä menee tuo jm summa matkoineen, majoituksineen ja ulkonasyömisineen (n 15x) viidessä viikossa etelä-Euroopassa, paljon enemmän vastinetta rahoille!!

Sulle kuitenkin pitää palkkaa maksaa Suomessa? Kiintoisaa! Miksi vihaat lähimmäistäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi