Millä tavalla nautitte kesästä? Onko omia projekteja?
Päätimme kesäloman alussa käydä lounaalla joka arkipäivä eri ravintolassa koko loman ajan. Tästä tulee 45 uutta ravintolakokemusta ja varmasti aivan uudenlaisia kokemuksia. Onko teillä vastaavia juttuja?
Kommentit (5)
Suomessa ollessa joka päivä lähijärvessä uimassa (pl ukkonen ja kaatosade).
Ei tulisi mieleenkään syödä Suomessa päivittäin ulkona!? Ihan minimissäänkin (Ikean kesäbuffet) vstaavaan 45 päivään menisi kahdelta 1260e + muut syömiset kotona vielä päälle! Paremmassa ruokapaikassa käyden saisi vähintään triplata (3800€) ravintoloihin tuhlatun summan!
Juu ei, meillä menee tuo jm summa matkoineen, majoituksineen ja ulkonasyömisineen (n 15x) viidessä viikossa etelä-Euroopassa, paljon enemmän vastinetta rahoille!!
AP:n idea on hyvä! Lounas on suosikkiateriani ja testasin tuota itsekin. Meiltä on matkaa kaupunkiin, joten päivittäin ei onnistu. Hyvä lounas riittää päivän ainoaksi ruuaksi. Lisäksi aamukahvi ja illalla jotain pientä jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollessa joka päivä lähijärvessä uimassa (pl ukkonen ja kaatosade).
Ei tulisi mieleenkään syödä Suomessa päivittäin ulkona!? Ihan minimissäänkin (Ikean kesäbuffet) vstaavaan 45 päivään menisi kahdelta 1260e + muut syömiset kotona vielä päälle! Paremmassa ruokapaikassa käyden saisi vähintään triplata (3800€) ravintoloihin tuhlatun summan!
Juu ei, meillä menee tuo jm summa matkoineen, majoituksineen ja ulkonasyömisineen (n 15x) viidessä viikossa etelä-Euroopassa, paljon enemmän vastinetta rahoille!!
Sulle kuitenkin pitää palkkaa maksaa Suomessa? Kiintoisaa! Miksi vihaat lähimmäistäsi?
Joo, hirveästi työprojekteja. Kaikki eivät lomaile kesällä.