Pikaista neuvoa! miehellä alkoi horkka ja kuume nousi 38. 5
asteeseen tunnissa. Eli tunti sitten alkoi kauhea hoorkka ja tärinä ja kun käskin mitata kuumeen niin 38. 5 näytti. Kipeä ei ole ollut eikä minkäänlaista flunssan oirettakaan! mistähän on kyse?
Yleensä ei koskaan ole kipeä ja normaali ruumiinlämpökin alle 36.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan mies jo parantunut vajaassa viidessätoista vuodessa? Tai ehkä tullut uusia kuumeita tuon jälkeen, mistä ei tuolloin tiedetty mitään.
Tai sitten on melkoinen tauti, jos on edelleen kuumeessa.
Mulla oli kanssa samanlainen luulin jo kuolevani siihen. Tärisin kylmästä puoli tuntia, kuumetta en mitannut kuin seuraavana päivänä oli vielä yli 38. 3 päivä vielä yli 37,siihen se loppu.
Mulla on ollut 39,2 kuumetta ja sillä osastolle. Tosin armeijassa. Sen jälkeen olen aina ottanut influenssa rokotteet. Enkä ole ollut kovassa kuumeessa. Päinvastoin, ne kulkuvirustaudit tekee jo alilämpöä. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Lääkääriin. Jos noin npoeasti nousee horkka niin voi olla vakavaa.
Aloitus on edelleen vuodelta 2016, eiköhän tuo mies ole kuumeestaan jo parantunut.
Koronatartunta tai influenssa. Ei sen vakavampaa vaikka kumpikin kyllä voi viedä hengenkin.
Vierailija kirjoitti:
Koronatartunta tai influenssa. Ei sen vakavampaa vaikka kumpikin kyllä voi viedä hengenkin.
Koronaa ei tunnettu vielä vuonna 2016
Jätä se sika