Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista neuvoa! miehellä alkoi horkka ja kuume nousi 38. 5

Vierailija
02.01.2008 |

asteeseen tunnissa. Eli tunti sitten alkoi kauhea hoorkka ja tärinä ja kun käskin mitata kuumeen niin 38. 5 näytti. Kipeä ei ole ollut eikä minkäänlaista flunssan oirettakaan! mistähän on kyse?

Yleensä ei koskaan ole kipeä ja normaali ruumiinlämpökin alle 36.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän alkaa lähes aina nopeasti nousevalla korkealla kuumeella. Googlaa...

Vierailija
2/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan normaalia siis tällainen hetkessä nouseva kuume? Outoa oloa valittelee, muttei osaa sanoa miten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

38.5 ei ole vielä mikään paha kuume. Onko nuhaa tms?

Vierailija
4/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuhaa, eikä yskää eikä mitään muutakaan flunssaan viittaavaa.

ap

Vierailija
5/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" horkka" on ihan normaalia silloin kun kuume nousee nopeasti. todennäköisesti on aika ankara tauti luvassa, eikä mene ihan parissa päivässä ohi :( hanki buranaa tms. kuumelääkettä apteekista oloa helpottamaan, jos ei kotoa löydy.

Vierailija
6/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne muut flunssaoireet tulevat muutaman tunnin sisään...

Vierailija
7/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotelkaa kolme päivää ja jos ei kuume laske kotikonstein niin menee sitten lääkäriin.

T. 6

Vierailija
8/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssassa kuume nousee nopeasti ja muut oireet voivat tulla vasta sen jälkeen. Itselläni oli aluksi vain kurkkukipua (todella lievää), mutta viidessä kuudessa tunnissa kuume nousi tuonne 39 pintaan.

Vierailija
9/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kova selkäsärky? olisko pissatulehdus?

ap

Vierailija
10/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ruokamyrkytys kamalalla horkalla ja kuume nousi nopeasti korkealle. Vähän myöhemmin alkoikin oksentaminen, josta ei meinannut loppua tulla

Vierailija
11/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tärinä pari tuntia ja kuume nousi 36 asteesta 38,8 kunnes lähti kuumelääkkeillä ja lämpimällä juomalla laskemaan. Aamulla oli taas ihan normaaliolo eikä tietoakaan siitä, että yöllä olisi ollut kipeä.

Vierailija
12/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juuri taudin kourissa...

mulla tähän on liittynyt voimakas ristiselkäsärky ja googlettamalla sain selville että se on ihan normioire influenssassa.

mulla tuota kovaa kuumetta kesti 5 vrk, tänään menossa kuudes vuorokausi ja enää vain lämpöä.

ensin alko kuume, sitten yskä ja lihassäryt. nyt on ääni poissa, kurkku kipeä ja tosi paha yskä.

tää on ollut monilla lähipiirissä ja on tosi rankka tauti.

terkkariin kun soitin, sanoivat ettei tarvii tulla lääkäriin ennen ku kuume kestäny yli viikon, koska se kuulemma kestää tässä taudissa...

on muuten herkästi tarttuva, toivottavasti et itse sairastu.

paranemisia!

Vierailija
13/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, olo oli hieman höntti muttei kuitenkaan kipeä. Yhtäkkiä alkoi kamal horkka ja hampaat kalisivat, kädet tärisivät. Kun pääsin kotiin puoli tuntia myöhemmin, kuumetta oli 39,5.

Vasta tämän jälkeen alkoivat muut oireet.

Vierailija
14/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju sen todistaa! :P

Vierailija
15/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla terveellä ihmisellä kuume voi nousta yllättäen ja yleensä siihen tulee kipuja lihaksiin ja selkä varsinkin hyvin yleinen!

Hitto vie! Eikö ihmiset osaa enää sairastaa normaalisti? Heti on lääkäriin lähdettävä tai lääkkeitä otettava! Hohhoi!

Vierailija
16/33 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Normaalilla terveellä ihmisellä kuume voi nousta yllättäen ja yleensä siihen tulee kipuja lihaksiin ja selkä varsinkin hyvin yleinen!

Hitto vie! Eikö ihmiset osaa enää sairastaa normaalisti? Heti on lääkäriin lähdettävä tai lääkkeitä otettava! Hohhoi!

Vierailija
17/33 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänyt hormonipiikin väärään kohtaan. Saiko vielä yskänpuuskan?

Vierailija
18/33 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumelääkettä ja suihkuun. Helpottaa yleensä nopeasti.

Vierailija
19/33 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mies jo parantunut vajaassa viidessätoista vuodessa? Tai ehkä tullut uusia kuumeita tuon jälkeen, mistä ei tuolloin tiedetty mitään.

Vierailija
20/33 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli influenssassa ihan järkyttävä horkka ja kuume nousi puolessa tunnissa yli 40 asteen. olo meni surkeaksi ja reilun viikon jälkeen olin sitten sairaalakunnossa ja mut kiidätettiin sairaalaan. siellä sitten asiat menivät vain huonompaan suuntaan ja olin vähällä menehtyä. toivottavasti ei teillä ole sama, ainakin vaikuttaa ihan kuumeflunssalta vain.