Muistatko sarjan Hill Street Blues?
Se oli nuoruuteni paras sarja, johon olen verrannut kaikkia myöhempiä. Minkään muun sarjan hahmoihin minulla ei ole samaa tunnesidettä. Andy Renko oli suosikkini. Joyce oli niin fiksu ja kaunis. :)
Kommentit (88)
Olen pannut Ylelle pari kertaa toivetta että Hill Street Blues esittäisiin uusinta. Ja NYPD Blues kans.
Ei hitto, muistin yhtäkkiä, että olin ihastunut Belkeriin. Googlasin nyt hänen kuvan ja mieshän aivan jonkun roiston näköinen! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Let's be careful out there." :)
Olin teini 80-luvulla ja joka jakson pyrin katsomaan. Ei tuolloin niin paljon tv:tä tullutkaan töllötettyä. Oli nämä muutamat sarjat, joita seurasin.
FST näytti muistaakseni jaksoja jokin aika sitten, mutta en vaan oikein koskaan muistanut, että minä päivänä. Toisaalta en ole enää poliisisarjojen ystävä muutenkaan.
Jokainen avauskohtaus, jossa poliisit olivat koolla päättyi juuri tuohon sanontaan "let's be careful out there."
Paitsi kun Conrad kuoli ja tuli uusi näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuotit siihen alkumusiikkiin ja oli joku ihme pakkomielle saada soitettua se pianolla silmät kiinni. Veivasin sitä ihan loputtomiin, kunnes se onnistui ja sitten tuli elämään tyhjyys, että mitäs nyt :-)
Mulla myös!! Ostin nuotit kielikurssilla Lontoon nuottikaupasta ja voi että olin polleaa:-)Ihanaa, että joku muukin soitteli.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut Ylelle pari kertaa toivetta että Hill Street Blues esittäisiin uusinta. Ja NYPD Blues kans.
Ai että! Nää kummatkin olis mahtavaa nähdä.
Tottakai muistan. Se oli yksi niistä harvoista sarjoista, joita pyrin aina katsomaan. Eikä vähiten sen vuoksi, että komisariolla oli aika nätti asianajajaheila!
Pidin sarjasta 80-luvulla, mutta kun tuli uusintana joskus 2000-luvun alkupuolella, tuntui, että aika on ajanut tästä ohi.
Vapaa-aikakonsultti Eki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Vasta myöhemmin tajusin, että Furillon näyttelijä on homo.
Mistä olet tuollaisen "tajuamisen" kehittänyt?
Travantilla on lapsia ja lastenlapsia, eikä mikään muukaan seikka tue väitettäsi. Sinä olet nyt ensimmäinen, joka tuollaisen uutisen on julkaissut, niin todistustaakka (ilmeisen suuri ja vaikea) on nyt Sinulla.
Homous tiedetty vuosikymmeniä. Ei naimisissa ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai muistan. Se oli yksi niistä harvoista sarjoista, joita pyrin aina katsomaan. Eikä vähiten sen vuoksi, että komisariolla oli aika nätti asianajajaheila!
Furillon exää esittänyt Barbara Bosson oli naimisissa tuottajan kanssa. Palkattiin yhteen jaksoon, mutta kanava halusi hysteerisen exän vakituiseksi.
Ken Olin oli myöhemmin Falcon Crestissä pappina, pääosassa kolkyt ja risat sarjassa ja tuotti One of Us sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Belker oli mun suosikki!
J.D. Larue aina kettuili Belkerin eväistä.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin YLE:ltä voisi tulla noita 1980- ja 1990-luvun sarjoja uusintoina kuten Lovejoy, Bergerac ja Frasier.
Olisi jännä myös katsoa vanhan kunnon Dallasia aivan alusta lähtien uudelleen ja seurata niitä JR Ewing ja kumppaneiden juonitteluja. Frendien uusinnat voisi laittaa vähintään 5 vuodeksi hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kunnon romanssi!
Ilman tekstitystä:
https://www.dailymotion.com/search/Hill%20Street%20Blues/videos?duratio…
Veronica Hamel oli upea Hill Street bluesissa. Jos googlaa Hill Street blues youtube niin siellä on katsottavissa osia, ei suomeksi tekstitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-aikakonsultti Eki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Vasta myöhemmin tajusin, että Furillon näyttelijä on homo.
Mistä olet tuollaisen "tajuamisen" kehittänyt?
Travantilla on lapsia ja lastenlapsia, eikä mikään muukaan seikka tue väitettäsi. Sinä olet nyt ensimmäinen, joka tuollaisen uutisen on julkaissut, niin todistustaakka (ilmeisen suuri ja vaikea) on nyt Sinulla.
Homous tiedetty vuosikymmeniä. Ei naimisissa ei lapsia.
"Kämppiksensä" kuoli pari vuotta sitten. Oli melkein satavuotias. rip
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin YLE:ltä voisi tulla noita 1980- ja 1990-luvun sarjoja uusintoina kuten Lovejoy, Bergerac ja Frasier.
Olisi jännä myös katsoa vanhan kunnon Dallasia aivan alusta lähtien uudelleen ja seurata niitä JR Ewing ja kumppaneiden juonitteluja. Frendien uusinnat voisi laittaa vähintään 5 vuodeksi hyllylle.[/quote
Kyllä!! Ertyisesti Bergerac ja ennen ksilkea Frasier, joka oli sata kertaa parempi kuin Frendit! Minäkään en tajua, miksi se sarja aina vain pyörii..
Jokainen avauskohtaus, jossa poliisit olivat koolla päättyi juuri tuohon sanontaan "let's be careful out there."