Muistatko sarjan Hill Street Blues?
Se oli nuoruuteni paras sarja, johon olen verrannut kaikkia myöhempiä. Minkään muun sarjan hahmoihin minulla ei ole samaa tunnesidettä. Andy Renko oli suosikkini. Joyce oli niin fiksu ja kaunis. :)
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla yli 50v. Itse olen 44v ja Hill street oli hyvä kunnes tuli Twin Peaks ja kunnes tuli Law and order ja kunnes....
Nykyään on Good wife ja Scandal..............
Ihan tosi? Nää muuthan on ihan roskaa! Blues jyrää!
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla yli 50v. Itse olen 44v ja Hill street oli hyvä kunnes tuli Twin Peaks ja kunnes tuli Law and order ja kunnes....
Nykyään on Good wife ja Scandal..............
Mä oon 46 ja Hill Street on edelleen paras poliisisarja
Jälkeenpäin ajatellen hirveän sovinistinen sarja. Lakinaista näytettiin yleensä vain sängyssä ja naiskonstaapeli joutui esittämään huoraa hämmästyttävän usein. Vaikka silloin tykkäsinkin ei taitaisi kestää uusintoja.
Tuli ainakin tammikuussa 1995, katselin meinaan sitä, siis HSB:a, kun laskeskelin supistusten kestoa ja väliä ja mietin joko pitäis lähteä sairaalaan. Ja lähtöhän siitä tuli sitten..
Oli lempparisarjojani, vaikka olin aika pieni kun HSB tuli telkusta (ensimmäisen kerran). -39v
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin ajatellen hirveän sovinistinen sarja. Lakinaista näytettiin yleensä vain sängyssä ja naiskonstaapeli joutui esittämään huoraa hämmästyttävän usein. Vaikka silloin tykkäsinkin ei taitaisi kestää uusintoja.
Jestas...
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että puhut samasta sarjasta kuin me muut!
Hill Street Blues on kaikkien nykyaikaisten poliisisarjojen esiäiti. Jatkuvajuoninen, nopeatahtinen, useita samanaikaisia juonikuvioita, monta päähenkilöä ongelmineen ja vikoineen. Legendaarinen tunnari, jonka alussa useampi poliisiauto lähtee asemalta ja poliisiradiosta kuuluu ilmoitus: "Dispatch, we have a 9-11. Armed robbery in progress. See surplus store, corner of Peeble's Drive and 124th Street." Sarja saisi tulla taas uudestaan, edellisestä kerrasta on varmaan jo kymmenen vuotta.
Joo, muistan monen hahmon ja näyttelijän nimiäkin
Belker, Bruce Weitz
Renko, Charles Haid
Washington, Taurean Blacque
Davenport, Veronica Hamel
Furillo, Daniel travanti
Esterhaus, Michael Conrad
Coffey, Ed Marinaro
Hunter, James Sikking
Buntz, Dennis Franz
Näiden roolinimet ei nyt tule mieleen:
Betty thomas, Kiel Martin, Rene Enriquez, Barbara Babcock, Joe Spano
Pipoja sanottiin tuohon aikaan belkereiksi.
Betty Thomas: Lucy Bates
Kiel Martin: J.D. LaRue
Joe Spano: Henry Goldblume
Rene Enriquez: Ray Calletano
Olikos tuo Barbara Babcock se Esterhausiin ihastunut nymfomaani? Roolinimeä en muista. Toinen Barbara (Bosson) näytteli Furillon ex-vaimoa.
Ex-vaimo onkin semmoinen hahmo että nykyään varmaan kiellettäisiin saman tien koko roska XD
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Vasta myöhemmin tajusin, että Furillon näyttelijä on homo.
Mistä tajusit sen? :D
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Vasta myöhemmin tajusin, että Furillon näyttelijä on homo.
Mistä olet tuollaisen "tajuamisen" kehittänyt?
Travantilla on lapsia ja lastenlapsia, eikä mikään muukaan seikka tue väitettäsi. Sinä olet nyt ensimmäinen, joka tuollaisen uutisen on julkaissut, niin todistustaakka (ilmeisen suuri ja vaikea) on nyt Sinulla.
Koskas Yle esittää sarjan taas telkkarista? Saataisiin Yle-vero hyötökäyttöön.