Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko sarjan Hill Street Blues?

Vierailija
28.12.2013 |

Se oli nuoruuteni paras sarja, johon olen verrannut kaikkia myöhempiä. Minkään muun sarjan hahmoihin minulla ei ole samaa tunnesidettä. Andy Renko oli suosikkini. Joyce oli niin fiksu ja kaunis. :)

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitettiinkö sarjaa Suomessa jo 80-luvulla? Olin silloin ihan pieni, mutta olen katsonut uusintoina esitettyjä jaksoja. Pidin kovasti sarjan tunnelmasta, jotenkin ihanan nostalginen.

Vierailija
2/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen sen muistaa! Kaikkien poliisisarjojen äiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla katsoin. Ihana sarja, Bobby Hill oli suosikkini. 

Vierailija
4/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, en oppinut henkilöiden nimiä koskaan. 

Laihanaamainen keski-ikäinen poliisi tulee mieleen.

Ja sen laihan miehen viereen ruskeahiuksinen pitkähiuksinen kaunis hoikka pitkä nainen. Jolla pitkä takki.

Hieno sarja.

Vierailija
6/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko olla yli 50v. Itse olen 44v ja Hill street oli hyvä kunnes tuli Twin Peaks ja kunnes tuli Law and order ja kunnes....

Nykyään on Good wife ja Scandal..............

Vierailija
7/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Let's be careful out there." :)

Olin teini 80-luvulla ja joka jakson pyrin katsomaan. Ei tuolloin niin paljon tv:tä tullutkaan töllötettyä. Oli nämä muutamat sarjat, joita seurasin.  

FST näytti muistaakseni jaksoja jokin aika sitten, mutta en vaan oikein koskaan muistanut, että minä päivänä. Toisaalta en ole enää poliisisarjojen ystävä muutenkaan.

Vierailija
8/88 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aiemmin tänään kun katsoin Uutisvuotoa niin siinä ollut pipopää näyttelijä (jonka nimeä en muista) toi mieleen HSB:n Bruce Weitzin. Jonkisortin klassikkosarja. Tulitikku tai vaikka hammastikku suussa tuo myös mieleen aiemmassa klipissä nähdyn hahmon edelleen oikeastaan joka kerta.

Vierailija
9/88 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanhan minä, paras sarja ikinä. Sitten tuli LA Law, Twin Peaks ym. Olikos se Becker joka murisi, ihana tyyppi.

Vierailija
10/88 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavia aiheita mutta ei otsa kurtussa esitettynä. Siksi se on kestänyt aikaa niin hyvin ja pyyhkii lattiaa jopa NYPD Bluella, muista nyt puhumattakaan.

Vierailija
11/88 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belker oli mun suosikki!

Vierailija
12/88 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan. Mutten erityisesti tykännyt siitä. Minusta se oli vähän tylsä ja pitkäpiimäinen.

Vierailija
13/88 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuotit siihen alkumusiikkiin ja oli joku ihme pakkomielle saada soitettua se pianolla silmät kiinni. Veivasin sitä ihan loputtomiin, kunnes se onnistui ja sitten tuli elämään tyhjyys, että mitäs nyt :-)

Vierailija
14/88 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, mun suosikki oli se erikoinen poliisi jolla oli impulssi purra pidättämiään henkilöitä. En tykännyt siitä kauniista kauniista naisesta joka oli jonkun päällikön rakastajatar / toinen vaimo. Kävi sääliksi sen miehen hylätty poika.

Vierailija
15/88 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muistan hyvin sen sarjan. Sikahyvä.

Vierailija
16/88 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/88 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Vasta myöhemmin tajusin, että Furillon näyttelijä on homo.

Vierailija
18/88 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan toki..=) Muistan myös Benny Hill- shown ja sen kamalan pelottavan sarjan Safiiri ja Teräs..=)

Tuo Safiiri ja Teräs olis kiva kattoo nyt. Oliko se oikeasti niin pelottava kuin silloin.

Vierailija
19/88 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin. Oli "esikuvana" nykyisille poliisisarjoille.

Vierailija
20/88 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sosiaalisia ongelmia mutta huumoria myös. Ei oikeastaan yhtään turhaa hahmoa, Joyce ehkä vähän ohut ainakin näin jälkikäteen arvosteltuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan