AMATSON ALLIT VK 1
Huomenta vaan :)
Vaikka ei toisaalta niin kovin iloista... Kävin nyt sitten nimittäin vaaálla ja ikäviä lukemiahan tuo näytti... Osasyynä toki aamutuimaan alkaneet menkat (seli seli... ) ;D
No se näytti siis 82,5kg, jossa on vähintäänkin se 10kg liikaa... mutta kyllähän sitä enemmänkin saisi tippua. Huomasin aamun lehdessä Painonvartijoiden ale kupongin ja ajattelin sen heti tänään hyödyntää...Elikkäs sillä tyylillä ois tarkoitus kesäksi hoikistua.
Tein eilen myös töitä mittanauhan kanssa, eikä nekään lukemat liioin hymyä huulille tuoneet.... Olin ' unelma' kunnossa kesällä 2006 ja näitä eilisen päivän lukemia, kun vertasi tuohon menneeseen ajankohtaan, niin itkuhan siinä melkein tuli... mutta ompahan haastetta :)
Joten tässä vielä tiedot:
Lähtöpaino 82,5
BMI: 28,9
Vyötärö:91cm
Tavoitepaino: (vähintäänkin) 72,0kg
BMI:25,2
Vyötärö: alle 80cm
Siinä on sitä on tavoitetta... mutta eiku innolla eteenpäin vaan.
Oikein riemukasta laihdutusviikkoa kanssasisarille :)
T. PM
Kommentit (56)
Nyt se alkaa... Eipä tuota mun viime viikkoa oikein vielä voinut aloitukseksi sanoa, kun joka päivä upposi suklaata :( Ja se näkyi kyllä aamun vaa´allakin.
Tässä tilanne,
Lähtöpaino: 112,2 kg
Paino tänään 2.1.2008: 112,0 kg
Tavoitepaino: 78 kg
Vyötärö: 108 cm
Hurja urakka edessä, enkä haluaisi oikeastaan vielä miettiä tuota 7-alkuista lukemaan. Pyrin nyt ensin alle 100 kilon. Tuo 78 kg on piiitkään tähtäimen suunnitelma, siihen menköön koko vuosi ja vaikka seuraavaakin, pääasia että elämäntapani muuttuu!
Aloitin tänään ruokapäiväkirjan pitämisen. Laitan ruokailuni ylös painonvartiojiden " kaikki vuoden päivä" -kalenteriin eli siinä olisi ne paikat pisteillekin, mutta kun mulla ei ole niistä tarkkaa tietoa, niin kirjaan syömiseni ylös ja pyrin seuraamaan sillai ruokailuani.
Tein muuten uudenvuoden lupauksen siitä, etten syö suklaata tänä vuonna lainkaan ennen ensi joulua...
Hienoa jos Möhkis jaksaa tehdä listan mukanaolevien lukemista :) Kiitos!
Tsemppiä tähänkin viikkoon kaikille!
Huomenta vaan kaikille!
Kyllähän siellä jo - näkyy itse kullakin :)
On jo hyvä saavuts kun ei tule plussaa..
Hiukan kiireellä taas kirjoitan joten lukemiin.
Lähtö 88kg
Tänään 86.8kg
Tavoite vähintään 68kg
Muita mittoja ei nyt olekaan..
TSEMPPIÄ kaikille :) ja koitan palailla paremmalla ajalla..
..jaksetaan skarpata!!
LapaLepa: Ihan on avoin ryhmä, ja mukaan mahtuu kyllä. Virallinen aloitus oli jo Tapaninpäivänä, mutta aika moni alotti vasta vuodenvaihteesta tosissaan. Ei ole muuta vaatimuksia, kuin halu muuttaa elämäntapoja, ja siinä samassa " vähän" laihtua:)
T. AAE
Tuolla on toinenkin viestiketju Amatsoni Allit, jossa on enemmänkin viestejä, viime viikolla alkoi.
Ja omia tuloksia sitten:
Aloituspaino: 102 kg
Paino tänään: 101,1 kg
JES! Eli nesteet on lähteneet liikkelle. Nyt vaan viikko terveellisesti, niin toiveita olis päästä alle 100 kg...Pääasia kuitenkin, että tämä painonnousu on nyt pysäytetty! Luojan kiitos tulin järkiini, ennen kuin lukemat olis olleet esim. kymmenen kiloa enemmän...Nimittäin tällä herkuttelulla niin olisi käynyt hyvinkin äkkiä....
Mies tuli vihdoin töistä kotiin ja nyt pääsen lenkille! Lähden virittämään nyt sitä askelmittaria ja " korvalappustereoita" ..:)
Kiitos vinkistä, kuka mainitsi siitä sykemittarista! Olen itsekin harkinnut sitä ja nyt sitten seuraavana palkkapäivänä meinaan investoida johonkin hyvään.
Mä ajattelin mennä kans Painonvartijoihin, ainakin hakemaan kaikki sen materiaalin, meillä alkais ryhmä 9.1.
Kaikille tsemppiä!
Ja muillekin, joilla pudotusta, niin onnittelut! Ja vaikkei olis pudotusta, mut jos on edes kovasti yrittänyt, niin tsemppiä!
Eli lähtö 92kg
Tänään: 92kg
Vyötärö: 97cm
Tavoite: vyötärö 80cm ja paino 67-70kg, eli -22-25kg vuoden sisällä
Olen jättänyt alkoholin kokonaan pois (tuli juotua iltasiidereitä). Makeanhimoa en tunne, mutta suolainen ja kunnon kotiruoka on paheeni.
Nyt porisee nakkikeitto liedellä ja ostin muutamaa näkkileipää kaappiin.
Yritän myös aloittaa päivät kaurapurolla, eilen ja tänään onkin jo onnistunut.
Jospa tämä tästä lähtisi..
Tsemppiä kaikille ja onnea matkaan!
- Anri
Tässä tilanteeni tänään kun aloitan seurassanne:
Paino: 80 kg
Pituus: 166 cm
Vyötärön ympärys: 83 cm
Tavoite: elokuun loppuun mennessä 63 kg eli pudotusta saisi olla tuollainen 17 kg. 68 kg:n olisin tyytyväinen, pääsisi ensin edes siihen.
Mä liityin tosiaan nyt siihen keventäjiin, jospa se hieman auttaisi projektia eteenpäin.
Mulla on tämä 80 kg huima ennätys tähän mennessä, en ole eläissäni, paitsi raskaana painanut näin paljon, joten tästä ei voi kuin olla suunta alaspäin. En viitsi edes ajatella aikoja jolloin painoin 70 ja vähän alle, masentaa niin paljon tällainen.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, kyllä me onnistutaan!
Onnea vaan kaikille viikon pudottajille!
Itselläni painonpudotus alkaa tosi mielellä jahka saan ne painonvartija matskut. Painoni on nyt 78 kg, aivan kuten viime viikollakin, mutta eipä ole siis ainakaan noussut...
Joku puhui viestissä puuronsyönnistä, itse olen ottanut tavaksi tehdä aamulla kaurapuuron mikrossa ja sen kanssa ota valion sokeritonta mehukeittoa. Täyttää hyvin vatsan moneksi tunniksi ja on kai aika vähäkalorinen aamupala, suosittelen!
Lähden mökkeilemään loppuviikoksi, mutta ensi viikon alusta laihdutus alkaa tositositoimin, jee!
Tsemppiä kaikille!
Ilmottaudun mukaan tähän ryhmään tsempatakseni itseäni taas. Aloitan kyllä taas pv-käynnit, mutta joulu meni joutuisasti. Nyt alkoi tipaton tammikuu (mieheni kanssa) ja aikomus on saada kiloja pois, ennenkuin on liian paljon tiputettavaa.
eli mittoja tänään 2.1.2008:
pituus: 166cm
paino nyt: 79kg
vyötärö:91cm
Tarkoitus tulla 70 kiloon. Mulla 3 lasta, kilot tulleet hiljalleen viime vuoden aikana ja pv-ssä laihduin jo kerran 88 kg:stä 69 kiloon vuonna 2006. Ja taas on mässäilty viime vuoden aikana. Ja kaljaa ja siidereitä juotu. Joten, ei kun tahdonvoimaa vastustaa liikaherkkuja!
Ai niin, viimeksi pv:ssä tuli sanonta SOS eli santsaaja on suurempi! Eli kerta-annos riittänee...
Siis viides päivä laihiksella ja olen ollut TOSI TIUKASTI LAIHIKSELLA. Ainoa repshdukseni oli eilen HUBBA BUBBA-purkka (1 tyyny!)
Pituus 166 cm
Lähtöpaino 89 kg
Paino nyt 86,8 kg
tavoitepaino 70 kg
Siis pudotusta 2,2 kg ja viisi päivää ---> YES!
Joku mainitsi iltasiideriongelman. Sama minulla! Huomasin jossain vaiheessa että 1 siideri vei makeanhimon. Nyt sitten siitäkin on luovuttu - ilot vähissä!
Mukana ollaan ja tsemppiä kaikille!
Mitat 2.1.08
Paino 81.6
Pituus 168
Vyötärö hurjat 98cm
Tavoite 68kg
Lapsia minulla 4 ja niiden myötä tuntuu, että kilot on tulleet jäädäkseen. Mutta ei kun tsemppi päälle. Siideri ongelma myös minulla. Siitä on päästävä eroon :(
Liikuntaa harrastan suht säännöllisesti 2-3krt viikossa aerobic (vatsa-pakara tai body) tai spinning. Kyllä kesään mennessä olisi toiveissa tuo tavoite saavuttaa, vaikka kyllä se paljon vaatii.
Miten sulla on noin pieni vatsanympärys, vaikka meillä paino/pituus suunnilleen. Onko sulla päärynävartalo? Mulla ainakin selkeä omenavartalo ja masu on iso....
Kirjoittelin tossa viimeviikolla hyväuskoisena painokseni 88 kg, mutta joulu ja kaikki muukin juhlinta näkyi tänä aamuna vaa' assa, eli kirjataankin lähtöpainoksi " komeat" 90 kg.
Ja ennen joulua aloitin jo liikunnan lisäämisen, ja nyt sit olis ruokaremontin aika, no tänäänkin oli taas vieraita joten pullaa on syöty, mutta pikkuhiljaa olis tarkoitus aloitella jottei innostus lopu saman tien.
Mittanauhaa en nyt jaksanut kaivaa esille, kunhan toivun tosta kilomäärästä niin sitten.
Aikamoisia pudotuksia olitte jo osa saanut heti ekalla viikolla:)
-laihaLÄSKI
Sanki:
Mulla on selkee päärynävartalo, kilot kertyneet reisiin ja takapuoleen ja vatsa ollut aina melko pieni ja samoin vyötärö ollut olematon, nyt tosin sekin saanut varmaan senttejä lisää.
Sanokaa mitä tietoja haluatte lisää, mitä pois ja kertokaa jos tietoja on väärin!
Hienoja pudotuksia oli monella jo tullut :)
Onnea kaikille ja tsemppiä seuraavaan viikkoon!
möhkis
[size=3][color=purple]AMATSONI ALLIT!![/size][/color]
[color=blue]aae2005[/color]
Pituus: 172
Aloituspaino: 108
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 104.6
Kokonaispudotus: 3.4
Tavoitepaino:68
[color=blue]ANRI74[/color]
Pituus: 163
Aloituspaino: 92
Vyötärö: 97
Lantio:
2.1. 92
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:67-70
[color=blue]CASSIEYOUNG[/color]
Pituus: 178
Aloituspaino: 95
Vyötärö:
Lantio:
2.1.
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:70
[color=blue]KIM@LLUS[/color]
Pituus: 160
Aloituspaino: 78
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 78
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:62
[color=blue]LAIHALÄSKI[/color]
Pituus: 165
Aloituspaino:90
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 90
Kokonaispudotus:
[color=blue]LAPALEPA[/color]
Pituus: 166
Aloituspaino: 80
Vyötärö: 83
Lantio:
2.1. 80
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:63
[color=blue]MANIBEL[/color]
Aloituspaino: 79
Vyötärö: 91
Lantio:
2.1.
Kokonaispudotus:
[color=blue]MEPPIS[/color]
Aloituspaino: 89
Vyötärö: 102
Lantio:
2.1. 86.8
Kokonaispudotus:2.2
[color=blue]MÖHKIS[/color]
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 83,3
Vyötärö: 90cm
Lantio: 106cm
2.1. 81.7
Kokonaispudotus: 1.6
[color=blue]PHILIPIM[/color]
Pituus: 160
Aloituspaino: 84.6
Vyötärö:
Lantio:
2.1.
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:58
[color=blue]PILLI@PULLA[/color]
Pituus: 73
Aloituspaino: 163
Vyötärö:
Lantio:
2.1.
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:63
[color=blue]PINKICE[/color]
Pituus: 170
Aloituspaino: 112.2
Vyötärö: 108
Lantio: 126
Rinnanympärys: 117
2.1.112.0
Kokonaispudotus: 0.2
Tavoitepaino:78
[color=blue]PYÖREÄMAMMA[/color]
Pituus:
Aloituspaino: 82.5
Vyötärö: 91
Lantio:
2.1. 82.5
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:72
[color=blue]-RIHANNA-[/color]
Pituus: 165
Aloituspaino: 88
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 86.2
Kokonaispudotus:1.8
[color=blue]SANKI[/color]
Pituus: 168
Aloituspaino: 81.6
Vyötärö: 98
Lantio:
2.1. 81.6
Kokonaispudotus:
[color=blue]SL510 (sälli)[/color]
Pituus: 171cm
Aloituspaino: 102
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 101.1
Kokonaispudotus:0.9
Tavoitepaino:
[color=blue]TANNI[/color]
Pituus: 172
Aloituspaino: 105.7
Vyötärö:
Lantio:
2.1.
Kokonaispudotus:
Tavoitepaino:89
Mites se muuten on, mikä on aina punnituspäivä, onko se tämä ke kun suurin osa aloitti vai onko se maanantai eli nyt eka viikko olisi vajaa?
LapaLepa kera läskien
Kiitos listasta :)
Jos kaikki kilot karistamme jotka olemme tavoitteeksi asettaneet niin HURJAA!!
Koko illan on tehnyt mieli ottaa suklaata kaapista, mutta vielä olen onnistunut olemaan tiukkana. Hetki hetkeltä sitä tulee vahvemmaksi..
Onko totta, että jos imettäessä laihduttaa muodostuu maitoon jotain " myrkkyä" ? Jossain ketjussa joku tais kans kysellä. (Imetän vielä muutaman kerran päivässä)
Ja laihduttamiseni koostuu terveellisestä ruuasta ja liikunnan lisäämisestä.
En aio pitää itseäni nälässä vaan jätän herkut väliin.
Niin ne mitat vyötärö 98cm ja lantio 113cm - hoh hoijaa.
Täytyy silti olla tyytyväinen, että painosta on jo 10 kiloa tippunut hiljalleen synnytyksen jälkeen joten varmasti myös jokunen senttikin niiden mukana.
Koitetaas jaksaa urakassa :)
Ps.Listassa tais olla jonkun pituus ja paino väärinpäin..kaikki varmasti ymmärtää kuitenkin ;)
Noniin, nyt on vaa' alla käyty ja lukemat olivat seuraavat:
Lähtöpaino (26.12.2007):108kg
Paino tänään: 104,6kg
Kokonaispudotus (vko1): 3,4kg
Tavoitepaino: 68kg..
Mittanauhaa en nyt löytänyt tekemälläkään mistään, mutta jahka löytyy niin lisäilen niitä tuloksia tänne.
Paino olisi varmasti mennyt alle tuon 104kg (kun kävi siellä 103,2kg jo), jollen olisi viimeiseksi illalla niitä tortilloja ahminut. Mutta samapa tuo. Tämä on oikein hyvä tulos, ja ensi viikolla taas uusin ihanin lukemin:)
Möhkis: Mä haluaisin ainakin aloituspainokseni tuon 108kg, koska sehän se on:)
Tsemppiä ja hyviä tuloksia kaikille!
T. AAE