Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskaana omalle serkulleni.

Vierailija
01.01.2008 |

Olen 19v ja serkku 25v. Yks ilta nähtiin baarissa ja tuli mentyä liian pitkälle... ja nyt, varmistui raskaus. Onko lapsi automaattisesti vammainen kun ollaan näin läheisiä sukulaisia? Mitähän teen ... :(

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ihan oikeita serkkuja eli papan isä ja mummon äiti olivat sisaruksia keskenään.

Kaikki heidän kolme lastaan olivat terveen kirjoissa, kaikilla akateeminen koulutus vaikka toki joka suvusta jotain kummallisuuksia löytyy ;)

Entisaikoina näitä serkusten lapsia oli vaikka kuinka paljon eikä sitä osattu edes kummallisena pitää. Vasta nykyaikana ihmiset liikkuvat niin paljon että on jo ihmeellistä jos puoliso löytyy samalta kylältä.

Vierailija
62/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en saanu kakaistuksi vauva-asiaa, pantiin vaan. Mut tänään menin ihan asenteella sen luo heti aamusta, herättämään. Sovittiin niin eilen, se antoi mulle avaimensa. Keitin sille aamukahvit ja paistelin pekonit ja croissut kun se vielä nukkui. Sitten mä herätin sen suihinotolla (jessus miten iso sillä muuten on!).

Sitten suorittiin aamukahveille. Kaikki oli vitun hyvin, kumpikin uskalsi olla sillä tavalla luontevia. Oltiin rakastavaiset, ja samalla vähän kuin sisko ja veli. Kun ollaan tunnettu penskoista asti. Se oli tosi jännä, sellainen turvallisuuden tunne. Tuo on tiennyt mut aina ja silti hyväksyy mut - olo.

Ja sitten. Mä sanoin sille. Suoraan päin naamaa. Mä odotan sun lastas. Mä kysyin tekisinkö abortin. Nostettiin kissa pöydälle tän sukulaisuudenkin suhteen. Mä sanoin, että onhan peter ja irinaki serkuksii, kiitti vinkistä:)

Se ei sanonu mitään, oli tosi vaikeena. Ei meinannu uskoo. Tinkasi, et mähän syön pillereitä (olin valehdellu). Mä sanoin että ne pillerit on pettäny. Että nyt on tilanne tämä.

Se sanoi, että sen pitää saaha ajatella. Se sanoi, et on alkanu tuntee mua kohtaan jotain hyvin voimakkaita tunteita mut tää sukulaisuus estää sen, että vois täysillä rakastaa. Niin se sanoi. Rakastaa.

Mentiin ruokalevolle. se silitteli mietteliäänä mun mahaa. Kauhean hellästi, jotenki. Mä sanoin, että lähen nyt meneen että se saa ajatella ja tulen huomenna takaisin ja mietitään yhessä mitä tehdä.

se kysyi mitä mä haluan. Sut, mä sanoin. Sillä hetkellä kun sanoin sen ääneen tajusin sen. Vitunko väliä millään jos rakastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuli tippa linssiin...;D

Vierailija
64/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanohan se, jaiksuttelija.

Vierailija
65/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjentäviä " roskarompsuja" joten tässä hyvää tarinanpoikasta ja todella mahtavaa kielenkäyttöä

Vierailija
66/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes mieti lastasi, vaan ainoastaan sitä suhdetta serkkuusi, ja miten hyvältä milloinkin tuntuu naida sen kanssa ja kun himottaa jne jne jne...

EIKÖ SE OLETETTU LAPSI KUITENKIN OLE PÄÄASIA??? Mikset mieti sitä??

Vierailija
67/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarinasta!

Vierailija
68/68 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hyvää viihdettä omalla tavallaan, että jatka samaa rataa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi