Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvat kemialliset

01.01.2008 |

Hei,

Meillä uusi vuosi alkoi huonosti, kolmas keskenmeno kuudennella viikolla. Mulla on yksi onnistunut raskaus vuodelta 05, josta tuloksena ihana 2-vuotias poika. Kakkosta haaveillaan, mutta kesällä tuli keskenmenot viikoilla 5+0 ja 5+3 ja nyt taas 5+3.

Kysymys kuuluukin, onko kellään ollut vastaavaa ja mistä olis voinut johtua. Menen gynelle torstaina, mutta tietysti mietityttää, että mikä tässä mättää. Mikä on voinut muuttua ekan raskauden jälkeen, kun nyt ei tunnu onnistuvan millään?

Aluksi ajattelin, etten kehtaa tulla keskenmenopalstalle näin varhaisten kanssa, mutta kyllä tääkin jo kirpaisee pahasti. Uskaltaako enää edes yrittää, kun pettymys on taas niin suuri.

Kiitos, jos jollain olis jotain kommentoitavaa.

Äitsy

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut kuulemaan että mitä sinulle sanottiin lääkärissä ja saitko jotain apuja?

Täällä myös kaksi lähiaikoina koettua kemiallista raskautta ja parivuotias lapsi, jonka odotus sujui silloin ihan ongelmitta.

Vierailija
2/3 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä osannut mun oma gyne sanoa mihinkään yhtään mitään, eikä suostunut edes arvailemaan mahdollisia syitä. Niinpä olen menossa keskenmenoihin enemmän erikoistuneen gynen vastaanotolle, mutta sinne on vielä melkein pari viikkoa aikaa. Itellä tuli mieleen, kun nyt olen kovasti googlettanut asioita, että mahtaiskohan mulla olla kyseessä tukostaipumus. Meillä nimittäin suvussa on veritulppahommia. Mutta eiköhän sekin sitten testata, jos jotain tutkimuksia ruveta tekemään.

Jaksuja sulle!

Äitsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun vastasit. Mulla on sellanen käsitys että tukostaipumus aiheuttaa keskenmenon " vasta" viikoilla 6+--> kun istukka alkaa muodostua ja sen suonistoon tulee tukoksia. Kemialliset kai yleisimmin johtuu huonosta limakalvosta ja/tai progesteronin puutteesta. Mutta mistähän se johtuu? Yksi kemiallinen nyt voi olla vielä huonoo säkää mutta jos useampi niin varmaan joku syy on.

Olis kiva jos viitsisit laittaa mitä hoitoa tai tietoa asiasta saat seuraavalla lääkärikäynnillä, jospa me muutkin saataisi apua.