Ennustan muutamalle.
Kommentit (80)
En tiedä naisihmisestä, on minulla muutama ystävä johon tuo voisi osua ihan ok.
Mies minulla jo on, ei ole harmaita hiuksia eikä mahaa, mutta varakas on. Lapsiakin meillä jo 2..
Punainen tupa on haaveissa joskus vanhana ja leivinuuni, mutta ei lähitulevassa.
Eli ei ihan mennyt nappiin, mutta hyvä mieli tuli kuitenkin!
Hyvää Uutta Vuotta ennustajalle!
t: 55
Ehkä tuo kuvailemani mies on sinun miehesi tulevaisuudessa. Jos hän on varakas ja mahd. tulevaisuudessa hieman mahakaskin niin voi olla että näin hänet vanhempana. Harmaantuu varmasti joskus. :)
Ja jos sinulla on punainenmökki haaveissa niin sithän se tarkoittaa että joskus sen saat.
Kaikille tiedoksi etten osaa sanoa sitä millon näkyni tulevat tapahtumaan. Onko ne juuri nyt, onko ne tulevassa vai jotain väläyksiä menneestä.
saammeko vauvan vielä ensi vuoden aikana?
Täällä nelikymppinen yksityisyrittäjä-äiti joka on lopen uupunut ja fysiikka heikoilla, mitä tehdä? Anne
Miten elämä heittelee meitä? Olen vaaleahko 31 v nainen, naimisissa ja meillä on yksi poika. Jokos poika oppisi nukkumaan yönsä kokonaan. Kiitos
Vierailija:
Keväällä tunnen miehesi paineet. Painostat häntä jossain vaiheessa vastaamaan kysymyksiisi, vai onko tuota painostusta jo nyt ilmassa.Mieheni ahdinko työasioissa tuntuu. Joku asuntoon liittyvä asiakin ilmassa.
Sinulle nousua mielialassa kevään tullessä. Joku tuulahdus ja pieni matka ehkä ystävien kanssa? Tai sitten kyse on illanvietosta. Näen sinulle uuden tukan ja sitä kautta pienen parannuksen itsetunnossa. :)
Murhetta jonkun lapsen kanssa? Kumminkaan ei mitään suurta.
Uusi tukka on kuvioissa kuuden viikon välein. Suunnilleen samoin väliajoin kuin mieskin.
Sinulle perhe-elämää. Miehesi työnteko ahdistaa sinua tulevana vuonna, muutakin pikku kränää tähän nousee. Raskauden ajatus nousee loppuvuoteen.. välttis alkuun et ihan innoissasi ole. Kaikkeen sopeutuu. Jos tukkaan palataan, niin uutta väriä luvassa usempaankin otteeseen =P
Lapsiluku kiinnostaa? Lisääntyykö se ja missä ajassa? Olen 30 v. tumma hiuksinen ja ruskea silmäinen nainen.
Avoioiitto, näetkö sitä? Säilyykö suhteemme mieheni kanssa hyvänä?
Suurperhettä meillä ei ole. Toinen on tulossa, en usko, että enempää tulee... Mutta eihän sitä ikinä tiedä :) Molemmat ovat yhteisiä lapsiamme.
Töihin kyllä liittyy tosi kova kriisi ja stressi.
Olen muuten aina ollut " melkein" -ihminen, en lähellekään " just" . Joskus voisi olla edes vähän enemmän just ;D
Vierailija:
pari suhteeseen normaalit kriisit. Suurin kriisi tulee liittymään työasioihin. Niistä jotain kauheaa kädenvääntöä välillä. Sinulle annetaan vinkki hieman hellittää, miehesi ei voi asioille mitään. Anna suhteen mennä omalla painollaan ja hellitä myös arjessa. Kaiken ei pidä just eikä edes melkein.
Kiitos palautteesta. Nämä palautteet joissa kerrotaan mikä meni pieleen ovat aina tervetulleita. Tämän takia pystyn tietämään miten usein tunnen näin netin välityksellä " väärän ihmisen" elämää ja tuntemuksia.
Pyrin aina kertomaan jotain hyvin henk kohtaista jokaisesta. Jotain josta voi varmasti tuntea että olen osunut oikeaan ihmiseen. Siksi kaikki palaute on hyväksi.
Olen ollut jo muutaman kuukauden vahvasti sitä mieltä että eroan. nyt olen tullut toisiin ajatuksiin..? Ehkä..?
Mitä näet minulle/meidän perheelle jos eroamme tai jos jatkamme yhdessä?
Voiko mies muuttua?
mies on sellainen, ettei puhu IKINÄ tunteistaan, ei koskaan.
Meillä muutama lapsi, olemme olleet yhdessa 7v.
Joskus tuntuu siltä, etten jaksaisi yhtään enää.
Toisaalta taas tuntuu haikealta, että en saisi yhtään lasta lisää.
Näetkö minua vielä raskaana? Saanko vauvaa enää ikinä?
Iän puolesta kiirettä ei ole, olen iässä, jossa monet tekevät vasta esikoisiaan..
Meitä on elämä koetellut lähinnä sairauspuolella ja se on tietenkin antanut haastetta koko perheen arkeen. Meillä on myös ihana 6-v pojanvesseli (erityislapsi). Näetkö meidän vielä asuvan yhdessä mieheni kanssa esim. viiden vuoden kuluttua? Mitähän olisi tapahtunut jos ei näin asian laita ei enää olisi?
Tuo " polvikipuinen" olisi hyvin hyvin kiinnostunut kuulemaan lisää!
:)
Millainen, mitä näkyy ikkunoista? Entä lapset, montako ja sukupuoli?
Kiitos kaunis, annan palautetta.
R.
Montakos lasta näet meidän perheelle ? Mies on nyt lämpenemässä ajatukselle ja olen pian jättämässä pillerit pois , josko onnistaisi .
Pysymmekö yhdessä , siis minä ja mies ?
Mikä vuoden aika liityy syntymään? Entä minun työasiat?
Kiitos!