Ennustan muutamalle.
Kommentit (80)
Teen paljon suunnitelmia, ja myönnän eläväni vähän tulevaisuudessa ;) Toivon ensi vuodelle muuttoa omakotitaloon, silloin saamme tämän nykyisen myydä (asuttu 2-vuotta). Näetkö siis muuton? Mihin muutamme? Vanha talo vai alammeko rakentamaan?
juuri ostin kaksostenrattaat, että pääsen kevään ajan karistamaan raskauskiloja kävellen pitkiä kävelyreittejä kun vauva ja esikoinen nukkuvat päiväuniaan! toivottavasti kävelen hymy huulilla ;) Tuo rakkauden solmu, mikäköhän se on?
Polveni on ollut todella kipeä pari viikkoa! loputtomasta vauvanheijaamisesta ja rappusien nousemisesta luulen...
MIkä tuo tyttö on? Tyttöä olen toivonut enemmän kuin mitään muuta elämässäni, nyt meillä kaksi poikaa(toinen siis ihan vauva) ja lapsilukumme täynnä. Tuleeko meille siis ylläri vai mikä muuttaa mielemme?
Ei tule mieleen mitään erityistä mitä peittelen mielessäni, ehkä usempiakin nuoruudenmokia...
Kiitos paljon sinulle, kerro toki jos lisää näät, niin oikeaan tämä osui!!!
Vierailija:
Teet suunnitelmia paljon ja elät tavallaan koko ajan tulevaa varten! Sinullekkin jotain uutta asuntoon liittyen. Mietitkö sitten muuttoa tai uutta sisustusta. Verhoja tunnen sinun valkkaavan. Keväällä pitkiä kävelylenkkejä hymy huulilla. Joku rakkauteen liittyvä solmu aukeaa, se piristää mieltäsi.Onko polvissasi ollut kipua, tunnen kuuman kohdan polven kohdalla kun mietin kehoasi. Se vaivaa tulevassa jos ei nyt jo vaivaa. Ei kumminkaan vaadi mitään sen suurempaa minusta.
Näen pienen tytön tässä myös. Onnellinen ilme kasvoillaan. Pirteä ja iloinen hänkin.
Peität kumminkin jonkun asian mielesi syöveriin, se nousee sieltä välillä kummittelemaan. En saa kiinni siitä mikä tuo asia on.
Vierailija:
Vieraita näen paljon vaikkei ehkä niin ollut tarkoitus. Rakennuksenkin näen missä ne vietetään. Puitten humina, kaunis ilma. Sinulla kumminkin mielessäsi joku murhe tänä päivänä. Jokin menetys, pieni pettymys. Ei kumminkaan kaada suhdettasi tai saa päivääsi lopullisesti pilalle.Uutena vuotena paljon töihin liittyvää mietintää, joku ihminen joka piinaa mieltäsi. Eläinten läsnäolon tunnen tässä myös? Iloa niihin liittyen.
Olen siis 32v kolmen lapsen äiti, vaalea.
T:6
Näen puisen, matalan rakennuksen. Sininen tai keltainen on värinä.
Ensimmäinen muutos tulee työnsuhteen. Joku koulutusvielä. Kurssi tai joku muu muutos. Työpaikka vakiintuu paljon myöhemmin sitten.
Sormuksen tunnen sormessasi. Niitä vain yksi näkyy. Pientä epävarmuutta aina suhteissa. Miehesi varmoja, sinulla jotain tunne-elämän koukeroa. Et ole varma oikein mistään ja se rasittaa suhteisasi. Kinuat tietoa kovin joltain mieheltä, mies ärsyyntyy ja vetäytyy.
Onnellisia suhteita ystävyydessä. JOkin hyvin syvä suhde johonkin kaveriisi. Voit sanoa oikeasti rakastavasi häntä, ystävänä. Tuo ystävyys näkyy hamaan loppuun asti. Tosin vuosien taukojakin näkyy, vähempää yhteyden pitoa. Lapset ja työ vie ajan myöhemmin sitten.
Kodin tunne, kerrostalossa. Ei hirveän laitettu vaikka kodikkaaksi sen tunnetkin.
Uskoni siihen, että tässä maailmassa on enemmän kuin se, mitä tieteellisesti analysoimme, (kutsuttakoon sitä sitten vaikka yliluonnolliseksi) vahvistuu vahvistumistaan. Et ollut ensimmäinen jolta näitä samoja asioita kuulin. Kiitos! :)
Mitä hän odottaa minulta? Ja mitä pitäisi tehdä?
Olen 31v ja vaaleahkot hiukset ja siniset silmät.
Kiitos!
Olen vaalea 37v. yh äityli. Rakkauteni kohde on tumma 41v.
Miten tulevaisuus... riittäkö hänellä lopultakin rohkeutta selvittää asiansa ja ' saammeko me toisemme' ?
Entäs vauvakuviot...vieläkö niitä on näkyvissä?
Kiitos jos voit vastata :)
37v kahden lapsen äiti, joka ei todellakaan tiedä mihinpäin pitäisi mennä....
Tunne hirveää turhautumista sinun puoleltasi, sinun tulisi rohkeammin ilmaista itseäsi ja puhua noista asioista myös muille. Karjase joku päivä kunnolla, päästä kaikki ulos niin huomaat miten ilma paranee.
Muuton tunnen sinunkin kohdallasi. Sen jälkeen menee kaikki uusiksi. Rajua rakkautta, rajuja riitoja, mutta myös sitä hiljaisuutta joka ajoittain ahdistaa.
Sainko kiinni? Hirveä tuska nousi pintaan kun kirjoitin, siksi en ole nyt yhtään varma sainko sinusta kiinni!
Ei se mitään, mutta jos voisit kertoa? Kiitos!
Olin nro 13. lisätietona voisin kertoa että olen alle 30v, tummahiuksinen (vähän punertavat) ja naimisissa. Nimenomaan tuo lapsiasia kiinnostaisi. Tuleeko koskaan tyttöä?=)
Minulle annetaan tieto tai sitten ei. En siis välttämättä näe kaikille.
Sen lisäksi rohkeutta sinun puolelta kohdata tämä nainen. Repäise, ota kontaktia. Tunnen kumminkin mielenkiintosi ja sen että sinua viehättää ajatus. Syvä ystävyys voi olla välillänne, mitä se sit ikinä tarkoittaakin. :)
29v. nainen
kumpi tulossa, meneekö vielä kauan?
onko mieheni onnellinen?
Nainen 23v kyselee.. Onko tämä elämä nyt tässä, täällä tällaisenaan, vai onko asumiseen ja/tai ihmissuhteisiin tulossa muutoksia?