Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustan muutamalle.

Vierailija
31.12.2007 |

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä katse, perusammatti? Tälläisen miehen tässä onnellisena näen. Tasapainon saavuttaneena, hyvin terveydestään huoltapitävä, lapsistaan onnellinen, naisestaan ylpeä?

Vierailija
42/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen lisäksi rohkeutta sinun puolelta kohdata tämä nainen. Repäise, ota kontaktia. Tunnen kumminkin mielenkiintosi ja sen että sinua viehättää ajatus. Syvä ystävyys voi olla välillänne, mitä se sit ikinä tarkoittaakin. :)

Etenkään kun ei itselläkään kokemusta tuollaisista asioista.. mutta ajatus kiehtoo. Ja mielestäni välillämme on flirttiä.. vai olenko erehtynyt?

Vierailija
44/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olisi vaan kiinnostanut, kun niin oikeaan osui nuo pikkujututkin!

mutta oli miten oli, hyvää uutta vuotta kuitenkin!

Vierailija:

Teen paljon suunnitelmia, ja myönnän eläväni vähän tulevaisuudessa ;) Toivon ensi vuodelle muuttoa omakotitaloon, silloin saamme tämän nykyisen myydä (asuttu 2-vuotta). Näetkö siis muuton? Mihin muutamme? Vanha talo vai alammeko rakentamaan?

juuri ostin kaksostenrattaat, että pääsen kevään ajan karistamaan raskauskiloja kävellen pitkiä kävelyreittejä kun vauva ja esikoinen nukkuvat päiväuniaan! toivottavasti kävelen hymy huulilla ;) Tuo rakkauden solmu, mikäköhän se on?

Polveni on ollut todella kipeä pari viikkoa! loputtomasta vauvanheijaamisesta ja rappusien nousemisesta luulen...

MIkä tuo tyttö on? Tyttöä olen toivonut enemmän kuin mitään muuta elämässäni, nyt meillä kaksi poikaa(toinen siis ihan vauva) ja lapsilukumme täynnä. Tuleeko meille siis ylläri vai mikä muuttaa mielemme?

Ei tule mieleen mitään erityistä mitä peittelen mielessäni, ehkä usempiakin nuoruudenmokia...

Kiitos paljon sinulle, kerro toki jos lisää näät, niin oikeaan tämä osui!!!

Vierailija:

Teet suunnitelmia paljon ja elät tavallaan koko ajan tulevaa varten! Sinullekkin jotain uutta asuntoon liittyen. Mietitkö sitten muuttoa tai uutta sisustusta. Verhoja tunnen sinun valkkaavan. Keväällä pitkiä kävelylenkkejä hymy huulilla. Joku rakkauteen liittyvä solmu aukeaa, se piristää mieltäsi.

Onko polvissasi ollut kipua, tunnen kuuman kohdan polven kohdalla kun mietin kehoasi. Se vaivaa tulevassa jos ei nyt jo vaivaa. Ei kumminkaan vaadi mitään sen suurempaa minusta.

Näen pienen tytön tässä myös. Onnellinen ilme kasvoillaan. Pirteä ja iloinen hänkin.

Peität kumminkin jonkun asian mielesi syöveriin, se nousee sieltä välillä kummittelemaan. En saa kiinni siitä mikä tuo asia on.

Vierailija
45/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö siis näe minulle? Olen ollut tässä suhteessa pari vuotta ja toivoisin tämän jatkuvan... epävarmuus kuitenkin välillä vaivaa... Yrittäisitkö vielä katsoa?

Vierailija
46/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollainen mieheni on. :)

Vierailija
49/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kumminkaan kyse. Joku operaatio. Kaikki menee hyvin.

No synkän mielialan tässä tunnen, lääkkeet siihen. Ne ei kumminkaan saa sinua jaloilleen vaan joku syvä tunne joka yllättää. Vaalema mies rinnallasi tuo sinulle onnen lopuksi. Mies ei herätä sinussa fyysisesti alussa mitään, mutta auttaa sinua niin paljon henkisesti että rakastut aina vaan enemmän.

Vierailija
50/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina käyny näissä näin, että joko mulle ei ole vastattu lainkaan tai sitten sanottu ettei näy.. :(

Onko mulla jotain ikävää tulossa vai mistä johtuu?

6 ja 16

Vierailija
51/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on aina käyny näissä näin, että joko mulle ei ole vastattu lainkaan tai sitten sanottu ettei näy.. :(

Onko mulla jotain ikävää tulossa vai mistä johtuu?

6 ja 16

Vierailija
52/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekopää

Vierailija
53/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari suhteeseen normaalit kriisit. Suurin kriisi tulee liittymään työasioihin. Niistä jotain kauheaa kädenvääntöä välillä. Sinulle annetaan vinkki hieman hellittää, miehesi ei voi asioille mitään. Anna suhteen mennä omalla painollaan ja hellitä myös arjessa. Kaiken ei pidä just eikä edes melkein.

Vierailija
54/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummatukkainen, siniharmaasilmäinen pyöreä 33v. nainen.

Kiitos ja Hyvää Uutta Vuotta!

Vierailija
55/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka kesällä joka tuo jotain kireyttä raharintamalla. Joku suurempi hankintakin tiedossa sinulle alkuvuodesta joka aiheuttaa harmaita hiuksia. Niinkin hölmön asian näen tässä kun uuden maton, ostatko sen ja tuoko se uutta " ilmaa" kotiisi!?

Terveydessäkin jotain jatkuvaa pientä nuhanpoikasta. Pääkipuja. Teetkö työtä näytteen edessä?

Vierailija
56/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tukee sinua myös jossakin terveyteen liittyvässä asiassa. Miehen rinnalla tunnen tulevassa. Vanhempi, ehkä jopa jo muutama harmaahius. Parrasta en ole ihan varma. Ei kovin pitkä, ehkä hieman mahakas. Tekee rahaa.

Talona näen puutalon, punaisen. Vanhan leivinuunin. Uudistusta taloon, ehkä uusi terassi?

Vierailija
57/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla ei ole vialä yhtään lasta , mutta montako lasta saan ? tyttöjä vai poikia vai molempia ? kaksosia tai jopa kolmosia ? (:

Kiitos

Vierailija
58/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

katsotko minun työasiaani. Nyt niin tympiinnyttää nykyinen. Löytyykö ensivuodeksi parempaa.

Entä näkyisikö raskautta, sellaisestakin haaveilen..

Vierailija
59/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen 30-v, vaaleahko perheellinen nainen. Mitä näet minun vuoteen 2008: näkyykö muuttoa isompaan OMAAN kotiin, entä selviääkö miheni työ, tai siis näetkö hänelle parmepaa duunia.

Ja lomastahan minä haaveilen, olisko ensivuonna sellaiseen mahdollisuus=

Hyvää uuttavuotta!

Vierailija
60/80 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmas lapsemme tyttö vai poika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan