Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jotenkin kamalaa, vaikka ymmärränkin miestäni hyvin..
31.12.2007 |
Mulla on kaksi ihanaa lasta, joista nuorempi on mieheni kanssa yhteinen. eilen mieheni sanoi, että esikoiseni on hänelle tärkeä, muttei hän koskaan voi rakastaa esikoista kuten omaansa. Silti lupasi aina käyttäytyä niin ettei sitä hänestä huomaa.
Tosi raskas olo, vaikka esikoisella on omakin isä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No eipä kuulosta kovinkaan vakaalta ja aikuiselta tuo mies!