Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheltä tulee aina yhdynnässä nopeasti?

Vierailija
30.12.2007 |

Ongelma on ollut ongelma arviolta parin vuoden ajan. Aikaisemmin pitkät rakastelut onnistuivat, nyt seksi on joka kerta pikainen pano. Olen alkanut epäilemään ja pelkäämään että vika on minussa; olenko liian ruma, löysä, epäseksikäs tms. jolloin mies tahtoo päästä hommasta mahdollisimman nopeasti? Mies tekee todella harvoin aloitteita, mutta suostuu aina kun minä teen aloitteen. Seksiä on keskimäärin ehkä pari-kolme kertaa viikossa. Mies väittää että tuntuu hyvältä ja kaikki on hyvin, mutta jotenkin on vaikea uskoa. Mitään syytä tai parannuskeinoa mies ei tähän ole keksinyt. Suuseksissä mies taas kestää paljon kauenmmin (liiankin kauan), eli siihenkin kuulisin mielelläni vinkkejä miten siinä suhteessa hommaa voisi nopeuttaa.

Mistä tämä voi johtua ja miten voisin yrittää parantaa tilannetta???

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siihen auttaa vain se, että rakastellaan usein... :))) Jos seksiä on vain pari kertaa viikossa, niin mies tulee taatusti parissa minuutissa. Mutta jos rakstellaan päivittäin tai samana yönä rakastellaan toista/kolmatta kertaa, niin silloin kestävyys on jo paljon parempi.

Vierailija
2/19 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään vikaa. Aikuisen miehen tulisi osata hillitä itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakastelua se on jos mies tulee 2 minuutissa?? Erittäin pikainen pano se on. Meillä harrastetaan seksiä 3-4 kertaa viikossa. Joskus jopa vain 1-2 kertaa. AINA mies kestää juuri niin kauan kuin haluaa. Esimerkiksi viimeyönä itse akti kesti 2½ tuntia. Siihen vielä esileikit päälle. Miehet jaksavat ja kestävät jos vain haluavat. Se on treenistä ja itsehillinnästä kiinni.

Vierailija
4/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä, että seksiä on useammin samana päivänä, ei ole vaikutusta kestoon juurikaan. Häneltä tulee pari kertaa nopeasti ja sitten ei enää onnistu. :(

ap

Vierailija:

Meillä siihen auttaa vain se, että rakastellaan usein... :))) Jos seksiä on vain pari kertaa viikossa, niin mies tulee taatusti parissa minuutissa. Mutta jos rakstellaan päivittäin tai samana yönä rakastellaan toista/kolmatta kertaa, niin silloin kestävyys on jo paljon parempi.

Vierailija
5/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä siinä jo on asiaa lääkärille. Kenenkään limakalvot ei kestä moista rynkytystä : ) ja toisaalta kyllä mä jo miettisin,että mikä vika on kun mies ei laukea....

Vierailija
6/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa asennoissa sama? Jos kokeilisitte vaikka välillä asennon vaihtoa, tai suuseksiä kesken yhdyntää.

Vierailija
7/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinko, että meillä AINA kestää akti 2½ tuntia? Sanoin, että meillä mies kestää AINA niin kauan kuin haluaa. Ja edellisenä yönä akti kesti sen 2½ tuntia. :) Kyllä limakalvot kestää hyvinkin, kun on tarpeeksi liukasta. Ei kai sitä kuiviltaan vedellä :)

Meillä ei panna ainoastaan sen takia, että puramme paineita, vaan tykkäämme nauttia toisistamme välillä hyvinkin pitkään. Joskus toki on " pika" panojakin, mutta minä saan aina ennen miestä.

Vierailija
8/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi enää mitään mitä kokeilla.

Haluaisin kuulla miehiltä rehellisiä kommentteja, voiko tämä johtua siitä että olen synnyttämisen jälkeen löystynyt? Olen yrittänyt jumpata aina välillä, mutta en tiedä onko siitä ollut mitään apua.

ap

Vierailija
9/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies kestä kuin hetken niin laukee. Niitä vaan sellaisia naisia joiden kanssa melkein pelkkä näkeminen riittää ja sit taas voi olla toisen kanssa ettei millään saa niin paljon kiihotusta että laukeais.

Vierailija
10/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/19 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää joskus akti kauan ja joskus ei, niin se vaan on. Mies kertoi että on työn ja tuskan takana saada itsenä kestämään kun tuntuu että laukeisi heti. Sit kun tarpeeksi kauan on yrittänyt muuta ajatella että ei laukea niin sitten tulee jo vaikeuksia laueta.

Vierailija
12/19 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä ilmiö on alkanut sen jälkeen kun olen synnyttänyt, lihonut ja rupsahtanut, joten en pidä tätä kovin todennäköisenä... ;)

Mies on tukeva, mutta ihan kohtuu hyväkuntoinen. Miehen paino/kunto ei juurikaan ole suhteen aikana muuttunut.

ap

Vierailija
13/19 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat yksilöitä. Yksi kestää niin kauan kuin haluaa ja toinen ei kestä vaikka haluaisikin. Jonkin verran voi mielenhallinnalla auttaa, mutta ei paljoa.

Sama juttu se on mun naisenkin kanssa. Hän tulee heti jos ei vähääkään pidättele. Ja sitten jos pidättelee liian kauan, ei tule ollenkaan.

Eli yksilöitä meistä vain jokainen on.

Vierailija
14/19 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä jännittää niin paljon että joutuu ikäänkuin kiiruhtamaan orkun kanssa. Kullin pitää seistä tosi hyvin jotta mies hallitsee tilannetta.

Vierailija
15/19 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei mies kestä kuin hetken niin laukee. Niitä vaan sellaisia naisia joiden kanssa melkein pelkkä näkeminen riittää ja sit taas voi olla toisen kanssa ettei millään saa niin paljon kiihotusta että laukeais.

Vierailija
16/19 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jotenkin kateellista porukkaa vai mistä johtuu nuo kommentit? Onko se niin uskomattoman epätavallista, että mies kestää ja jaksaa ihan omasta halustaan juuri niin kauan kuin haluaa, koska haluaa tuottaa naisellensa nautintoa? Kyllä meillä silloin, kun mies saa ainoastaan " nauttia" , niin mieheltä lentää parin työnnön jälkeen. Eli ei ole kyse siitä, että olisi laukeamisen kanssa ongelmia :)

Vierailija
17/19 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies kestää liiankin kauan. Mä haluaisin silloin tällöin pikapanoja, mutta EIII kun meidän herran pitää työstää aina pitkän kaavan mukaan. Vituttaa välillä.

Meillä oli sama ongelma jonkin aikaa. Nykyään mies onnistuu tulemaan jopa kymmenessä minuutissa ;)

Vierailija
18/19 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkiä akteja jos haluamme oikein kunnolla nautiskella ja silloin menee kevyesti yli kaksi tuntia.

Suhteen alkuaikoina oli öitä joissa ei nukuttu, useita akteja peräkkäin ja se hillitön kiima kummallakin.

Minulla on myös seksimaraton erään miehen koettuna, kuusi tuntia ja kolme laukeamista ja edelleenkään ei paikat olleet rikki, luontoäiti hoiti liukuaineet, välillä käytiin suihkussa ja taas jatkettiin.

Alkuperäiselle sanon että vika ei ole sinussa vaan miehen korvien välissä, hänellä on todennäköisesti paljon suorituspaineita ja kierre on valmis. Pururata kuntoon äijälle, hänen on syytä hakeutua psykiatrille sekä urologille tarkistuttamaan ettei ole elimellistä vikaa.

Vierailija
19/19 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikon kääntöpuoli on, että laukeamisesta menee sitten kokonaan hohto. Paljon yleisempää kuin liian nopea laukeaminen on liian hidas laukeaminen ja kyky jatkaa ikuisesti ja kykenemättömyys nautinnolliseen laukeamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä