Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pepputappi

Vierailija
30.12.2007 |

Hommasin tämän palstan innoittamana ns. pepputapin, koska mies ei ole kiinnostunut peppuseksistä. Siis semmoisen pehmeästä silikonistsat tms. aineesta olevan suikulanmuotoisen vehkeen, jossa on levy päässä ettei menen kokonaan pyllyyn. Olen nyt vallan siihen koukussa; se on melkein aina pyllyssä kun harrastan omaa kivaa. Orgasmit on ihan omaa luokkaansa - valtavia. Onko muilla näistä peppuleluista kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kulta haluaa nähdä anaalilelun mun pepussa kun masturboin. Vähän aluksi hävetti mutta nyt uskallan. Ihanaa on.

Vierailija
2/9 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen Plug-N-Go merkkisen, joka on 14 cm pitkä ja 1-4 cm paksu, erittäin kätevästi muotoiltu, helppo työntää peppuun. Vaimo tykkäsi ja sillä saa pilluunkin hieman lisää tiukkuutta. Hyvä hankinta. Pitäisi vähän pienentää sitä laippaa siinä päässä, on hieman liian lähellä pillunsuuta.

Ainut epämukava tässä on, että saattaa tarttua kakkaa siihen päähän, menee kuitenkin 14 cm syvälle...

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppulelu tai -tappi on minulla yksinhuoltajan ilo silloin kun olen oikein kiihottunut ja täytyy purkaa paineita yksin - siis melkein aina yksin. n 32

Vierailija
4/9 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappi on silloin pyllyssä kun suunnitellaan peppuseksiä. ensin tavallista tappi pyllyssä ja sitten on helpompi päästä pepun puolelle. tappi rentoutttaa peppureikää.

Vierailija
5/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei välitä koko vehkeestä.

Vierailija
6/9 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein pepussa kun rakastellaan.

Vierailija
7/9 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se mukava kokeilla, jos tietäis mistä vois hankkia. N 29

Vierailija
8/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisia ja laadukkaita tuotteita. helppo maksaa verkkopankissa ja tulevat muutamassa päivässä huomaamattomassa paketissa laatikkoon/postiin (riippuen paketin koosta).

Vierailija
9/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työnnän sen mieheni peppuun

Sitten kai lopettaa sen persreijän vonkaamisen!!!

N33 ja kahden lapsen äippä