Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään auttanut kynsisieneen pikiöljy, pihkalakka tai

Vierailija
04.02.2014 |

joku muu luonnonmukainen hoito?

Millaisia kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuusen pihka. Miten lie valmis pihkavoide, varmaan sekin, mutta siinä 10-20% itse pihkaa.
Itse hain pihkan metsästä....ja siitä terävällä veitsellä jauhoksi...ja siihen lisukkeeksi tavallista käsirasvaa. Mössön antaa hengähtää...ja sitten vaan esim varpaan kynnen alle kunnolla ja koko varvat/varpaat- jalat tms. Itsellä varpaankynsi jo puolet irti nahasta, mutta nyt parin hoitokerran jälkeen - puolet kynnestä kiinteää, puhdasta kynttä. On poistumassa sieni tätä menoa. Entinen keltaisen tumma ruma kynsi on toivon mukaan kohta historiaa.

Vierailija
22/43 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee puuöljy ei auttanut minulle ja haisi kamalalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän kokeilisi seuraavaksi? Tuota medica jalkadesiä en ole vielä testannut enkä vetypedoksidia. Kokemuksieni mukaan teepuuöljy kivasti pehmentää kynttä ja saa raaputettua sienen saastuttamaa kynttä irti, etikka vaikuttaa samalla tavalla. Kumpikaan näistä ei kuitenkaan ole minulla estänyt sienen leviämistä... Nyt jo neljässä varpaankynnessä. Yhdessä kynnessä ollut jo 5 vuotta, sisäistä lääkitystä kokeiltiin mutta en voinut syödä sitä sivuoireiden vuoksi.

Olen nuori nainen ja häpeän todella paljon rumia kynsiäni...

Vierailija
24/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihkalakka works. Olen käyttänyt kahdesti. Vaatii pitkäjänteisyyttä mutta toimii. Tyhmänä en laittanut ensimmäisellä kerralla vasemman ukkovarpaan lisäksi myös oikealle. Nyt toinen hoitokuuri menossa oikeaan ukkovarpaaseen ja sivelen pihkalakkaa myös vasemmalle. Puolet oikean ukkovarpaan kynnestä on nyt (6kk) tervettä uutta kynttä. Suosittelen

Vierailija
25/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän kokeilisi seuraavaksi? Tuota medica jalkadesiä en ole vielä testannut enkä vetypedoksidia. Kokemuksieni mukaan teepuuöljy kivasti pehmentää kynttä ja saa raaputettua sienen saastuttamaa kynttä irti, etikka vaikuttaa samalla tavalla. Kumpikaan näistä ei kuitenkaan ole minulla estänyt sienen leviämistä... Nyt jo neljässä varpaankynnessä. Yhdessä kynnessä ollut jo 5 vuotta, sisäistä lääkitystä kokeiltiin mutta en voinut syödä sitä sivuoireiden vuoksi.

Olen nuori nainen ja häpeän todella paljon rumia kynsiäni...

On sitä naisillakin ongelmakohtia kropassa, näistä ei vaan hirveästi puhuta, eikä tarvitse hävetä.

Vierailija
26/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi hakea ihotautilääkäriltä oikeasti toimivaa lääkettä, vaan pitää pelleillä kuukausitolkulla jollain luomupihkatropeilla?

Vierailija
27/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisieni. En ole koskaan kuullutkaan ja etkö pese käsiäsi ollenkaan jos niihin joku sieni tulee. Luulisi että se tulee likaisuudesta. 

Vierailija
28/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi hakea ihotautilääkäriltä oikeasti toimivaa lääkettä, vaan pitää pelleillä kuukausitolkulla jollain luomupihkatropeilla?

Ensin on käyty lääkäreillä ja syöty sen seitsemän sortin lääkkeet, jotka ei ole auttaneet. Sitten yritetään jotain muuta.

Vierailija
29/43 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vhh lienee vähähiilihydraattinen (ruokavalio)

Vierailija
30/43 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ilman reseptiä saatava pihkaneste jota sivellään kuin kynsilakkaa, auttaa ellei pahasti levinnyt tai ainakin pitää kurissa. Ja reseptilääke SPORANOX on tehokas. Ja sitten kun pääsee eroon sienestä kannattaa uimahallit, kylpylät yms tyystin unohtaa ja uimiset vain luonnonvesissä.

Vierailija
31/43 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Abicin pihkalakasta ei todellakaan ollut muuta hyötyä kuin apteekkarille, en ymmärrä miksi tällaisia humpuukituotteita saa apteekissa myydä ja vieläpä kehua niitä. 

Itse sain sen sienen  varpaankynnestä jokailtaisella jalkojen liottelulla ja hanakasti viilaamalla kynsiä.

Teen joka ilta jalkakylvyn johon tulee 2 rkl ruokasoodaa ja pari tippaa oliiviöljyä, näin sain varpaankynnen pehmeäksi ja kynnen leikattaan pehmeäksi.

Vierailija
32/43 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin on käyty lääkäreillä ja syöty sen seitsemän sortin lääkkeet, jotka ei ole auttaneet. Sitten yritetään jotain muuta.

Vain kynsien laserkäsittely auttaa, jos pitkä antibioottikuurikaan ei auttanut.

Kaikki penslaukset ja liottelut ovat yhtä tyhjän kanssa.

Joku on voinut luulla, että kyse on kynsisienestä, vaikka on ollut jalkasieni tai jotain ihan muuta. Kynsisieniäkin on erilaisia, mutta niihin ei mitkään huuhaahoidot tehoa.

Vierailija
33/43 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nostosta. Tuli tarpeeseen.

Vierailija
34/43 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut kun käyttää sinnikkäästi ja hioo vähän kynnen pintaa.

Vierailija
35/43 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikiöljy

Vierailija
36/43 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kynsisienestä oikeasti mitään muuta haittaa kuin kynsien ulkonäkö? Sellaista, ettei olisi, ainakin päättelin jonkin lääkkeen mainoksesta. 

Vierailija
37/43 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärille pääseminen nykyaikana on niin helkutin hankalaa. Helpommalla pääsee kun kokeilee juurikin näitä luomupihkatroppeja.

Vierailija
38/43 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka, joka ilta ilta suihkutin kynsiin. Hopeavesikin toimii kaikkiin sieniin iholla

Vierailija
39/43 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta löysin aineen joka viikossa paransi suurimman osan ja vieläkin käytän. Nivå On myytävänä netillä.Kallis riittoisa. Eli halpa koska parantaa. 

Vierailija
40/43 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ruotsissa ainakaan anneta koska tykkää että on raskasta sydämelle siis sivuvaikutus. .............