Oih ja voih. Alkuvuodesta tulee täyteen 10 vuotta AV-mammana.
Pitäisköhän kutsua teidät kaikki kakkukahveille sen kunniaksi?
Kommentit (13)
Niinkun juttujen aiheessa tai tasossa?
Nyt taas tämä tuntuu enemmän parikymppisten leikkikentältä. :D
ap
Ennen lähes kaikki kirjoitti nimimerkeillä. Oli tapaamisia palstalaisten kesken. Oli chat, missä vierähti tuntikausia kivassa seurassa. Vittuilua oli vähemmän kuin nyt.
Onhan tää aika idioottimainen palsta joskus, mutta silti täällä vaan roikun! Tykkään tästä vähän ärhäkästä ilmapiiristä, vastapainona monien muiden keskustelupalstojen ällölle hunajanmakeudelle ja tiukoille säännöille.
Eniten inhoan täällä esiintyvää syyllistämistä, käsittämättömän julmaa haukkumista ja panettelua jne. Parasta on väliin ihan teräväkin keskustelu, nopea vastaus joka asiaan, ja monesti sairaan hyvä huumori! Legendaariset ketjut kuten pilttipurkin kansi ja vittuileva sektiolääkäri sun muut on niin helmiä:D
Av on just mun paikka!
Kuopus täyttää alkuvuodesta 9 v ja odotusaikana eksyin tänne.
olla 10 vuotta tällä palstalla,hoh..
Alussa täällä oli asiallisia keskusteluja ja aina sai pulmiinsa neuvoja. Nykyään käyn täällä lähinnä huvittelemassa, naureskelemassa äiti-ihmisten hiekkalaatikkotappeluille.
Sinänsä ärsyttävää, kun en saa lopetettua turhaa täällä käymistä.
Aluksi en ollut av-mamma, vaan roikuin vauva-puolella. Nykyään olen pelkästään av:lla. En todellakaan tajua miksi.
feikkiparfyymin, oli olevinaan Dune, mutta haisi kissanpissalle ja pullossa kirjoitusvirheitä joka sanassa, kiinalaisen joululiinan, kolme kimpaletta jotain vinkuintialasta suolaa ja raastin mukana ja karkkistringit. Ihan paskaa kaikki. Mies sai kiinalaisen asun viinipullon päälle laitettavaksi, sellaisen muovisen kypärän, johon saa laittaa olutpullot ja niistä letku suuhun ja kerraston.
Meidän suku osaa nämä lahjajutut:)
Mulla tulee jotain 6-9 vuoden välillä. En muista tarkkaan, koska hassua kyllä olen ollut poissa täältä kun olen ollut kotona lasten kanssa.
Olinkin turhan alistunut ja passiivinen persoona ennen.
tosin ollu taukoo välissä, jaksanu roikkuu=)