Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++ LOKAKUUN TOIVEET ++

29.12.2007 |

Tässä uutta pinoa uudelle vuodelle;)

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas ollaaan. Syyskuun unelma vaihtui lokakuun toiveeksi kun perhana sentään täti tuli tänään jo ennen aikojaan kylään :( Itketti töissä ja ihan kuin kettuilakseen kohtu kramppasi niin pahasti iltapäivällä, että tilannetta oli vaikea unohtaa hetkeksikään. No nyt on miehen kanssa juteltu ja lohtua saatu ja uus yritys tässä kuussa. Josko se toive toteutuisi. Tilasin ne ovis-testitkin ekaa kertaa, josko niistä nyt sitten olisi jotain apua... Niin kovasti toivoisin meille kaikille hyviä uutisia.

Vaaka kp 1/28-32.

Vierailija
62/75 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt sitte ton listan lokakuulle pystyyn, kopioin, Koralli, suoraan sun listan syyskuulta *nolona* Saahan tohon jotain muutoksiakin tehä, jos haluaa.

Täällä ei mitään ihmeempiä, odotellaan vaan, josko se talvi tulis ihan oikeesti tällä kertaa.

- bee kp6/27-30 yk8 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovin hiljais eloa vietellään vissiiin kaikki kun niin alkukierrot meneillään..mutta kyllä sitä juttua taas alkaa tuleen kun loppukierto lähestyy=)

minä täällä malttamattomana odottelen tulevaa mahdollista ovis ajankohtaa..kuinka ihminen voikaan olla näin kärsimätön;) argh, maltti on valttia mistähän sitä sais=)

mukavaa lauantai iltaa kaikille;)

misa kp 4/25-31 yk6

Vierailija
64/75 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudunpahan minäkin mukaan, ihka ensimmäistä kertaa! Viereisessä kamarissa tosin nukkuu pieni parivuotias kullannuppu, mutta häntä en ehtinyt enkä arvannut kuumeilla, kun ilmoitti tulostaan..

Nyt siis täällä, pillerit jäi pois joululta ja olkoon tämä nyt sitten se ensimmäinen yrityskerta. Tämä tuntuu niin kummalliselta, kun tiedän, ettei se voi onnistua heti, mutta silti sitä niin toivoo.. hölmö mikä hölmö!

Vannoin vielä viime vuoden puolella, ettei meille ole aikomustakaan lisätä perheen lukumäärää hetkeen, mutta niin kävi meikäläiselle " antivauvakuumeiselle" , että ihan mahdoton kaipuu ja toive heräsi tuolta jostain.

Ja muuten, tähän palstaan jää koukkuun..

Illanjatkoja!

Nanni yk1, kp 5/28?

Vierailija
65/75 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii ja tsemppiä uuteen yritykseen.

Kävin tänään gynellä ja sain mukaani Clomireseptin. Teroja söin kolme viime kiertoa ja lyhyehkö kiertoni (22-n.26 päivää, luteaalivaihe yleensä 9 päivää) pitenikin siihen ideaaliin 28 päivään. 19 millin kokoinen munasolu näkyi tänään kp11 ultrassa.

Clomiresepti on siis ensi kiertoa varten, gyne puhui vaan, että jos antaisi potkua. Jäi vähän tunne, että arpoiko hatusta annostuksen. Pienimmän laittoi, mutta mutisi itsekseen, että kun on vähän ylipainoa vois toisaalta olla isompikin. Nyt sitten mietin, että onko se pienin annostus sitten hyvä. Jos ei Clomit auta, on sen jälkeen hänen keinonsa kuulemma loppu ja seuraavana olisi vaihtoehtona ihan viralliset lapsettomuushoidot. Huh... Aika pitkälle tämä asia on mennyt. Voi kunpa ei sinne asti tarvitsisi mennä. Nyt vaan oviksen pongailua. Mulla on jo toista kiertoa käytössä digitaalinen testi.

Plussaonnea kaikille!

AnniHelen@ kp11/n.28 yk12

Vierailija
66/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti paukahti kylään eilen jo ihan ennen aikojaan ja tipahdin saman tien syyskuisista tänne. Esikoisen yritystä ajatellen jätettiin ehkäisy pois 9/07, sitten kierrot venähtivät aivan ylipitkiksi, kunnes ne näyttävät kolmen terokierron jälkeen tasoittuneen. Nyt sitten uuteen, entistä aktiivisempaan yritykseen! Menen hakemaan greippimehua ja ovistikkuja ja katsotaan mitä tapahtuu ;)

Tässä vaiheessa kiertoa toivotan ovisplussatuulia sekä pupuiluintoa!

L_M Kp 2/27-65 yk5 (kauhistus miten tuo luku kasvaakin)

Vierailija
67/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kiitos Beelle listan laittamisesta! Ei todellakaan haittaa lainkaan, että otit pohjaksi sen syyskuun listan, joten turhan noloilut pois.

Pahoittelut tädin yllättämille, toisaalta tervetuloa sakkiin mukaan.

AnniHelen@: tuolla Helistimen puolella taisi jossain keskustelussa juuri olla juttua siitä ylipainosta ja clomeista, oli mullekin ihan uus juttu, en tiennytkään, että paino vaikuttaa clomiannosteluun. Mullakin vielä vähän ylipainoa, mut oon saanu sitä kyl aika rankasti nyt pois (viime kesästä -18 kg), joten ehkä mulle riittää se pienin annostelu.

Nyt on tullu sivuoiretakin siihen malliin, etten haluakaan isompaa annostelua. Eka clomikierros ei ollu muuta ku pari finniä ja vähä normaalia selkeämmät kolotukset ovulaation aikaan. Nyt on sit ne finnit, sit kuumia aaltoja oli öisin (peitto pois, peitto päälle, peitto pois ja aamulla iho ihan nihkeä). Nämä tuli clomien oton aikaan. Nyt ovulaatio lähestyy ja jomottaa munasarjoissa jo aika kovaa, vaikka ovistestikään ei vielä ole plussaa näyttänyt. Eilen alkoi pahoinvointi. Tänä aamuna pahoinvointia ja lisäksi huimaa. Ja viimesen clomin otin siis 3 päivää sitten. Eikä mitään seurantaultraa ole siis määrätty, joten harmittaa kun en ite sellaista varannu, nyt olis kiva tietää mitä tuolla sisällä tapahtuu....

Toivottavasti nämä sivuoireet ei vaan pahene kierto kierrolta. Ja toivottavasti nämä nyt merkkais voimallista ovista sit, ja vois toivoa jotain tapahtuvaksikin.

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Koralli73 kp 12/25-30 yk19

Vierailija
68/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! Upea painonpudotus!

Mä kyselin siitä seurantaultrasta ja gyne puhui siihen malliin, että turhaa olis. Sanoi kuitenkin, että voit varata ultran kp12, jos haluat. Kai mä sen varaan, en oo vielä sinne asti miettinyt asiaa.

AH kp12/n.28 yk12

Vierailija
69/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkeudun tänne, kun täti vihdoinkin löysi perille. Onneksi ei huippupitkää kiertoa tullut. Jotenkin tasasen harmaa fiilis, huoh. No ovistikkuja aattelin tässä kierrossa taas kokeilla, mies kun ei oikein jaksa koko kiertoa touhuilla...mikä ihan ymmärrettävää. Ei sitä aina itelläkään puhtia tunnu olevan.

kp 2/28-32(35) ja yyyyh yk19 alkoi.

Tutti

Vierailija
70/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla viimeinen clomikierto ja inseminaatioon mennään jos oviksen vahvana bongaan , viimeksi en bongannut. Mulla tuo alaselän jomotus ja paineen tuntu kohdussa on sen verran haittaavaa etten haluaisi enempää clomeja syödä. Jostain luin että vaikuttaa jopa kaksi kiertoa vielä jälkeenpäinkin. Greippimehua aloin taas juoman kun löysin lidlistä hyvää sellaista mistä en saa päänsärkyä. Ollaan parannuttu onneksi kun viime tärppipäivät meni kaikenmaailman tautien kourissa eikä oikein tunnetta ollut mukana vaikka flunssasta huolimatta kovasti yritettiin =)

En ole jaksanut kirjoitella kun viime kuukautisten tulo masensi aika rankasti nyt taas paremmalla mielellä ovista metsästämään ja sinne inssiin mahdollisesti.

aaroilona kp7/28-30 yk 19 =(

Vierailija
71/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten kanssa reissussa ja kyllä se on rankkaa, koti oo kyllä mulle paras paikka.

Meillä on nyt semmoinen vaihe kierrossa, että on mies " komennettava" illalla töihin ;) Ja tietysti jatkettava sitten vielä alkuviikosta.

Mulla on siis eka clomikierto ja kyllä täytyy sanoa, että lima yms jutut näyttäisivät hyvin pitävän kierron kanssa paikkansa kun mulla on yleensä vaikeuksia kierron kanssa ja mitään ei ole voinut kovin loogisesti miettiä. Ja kun clomeista on ollut puhetta, niin mun annokseni on se yksi tabletti päivässä, nyt pientä nippailua tuntunut ja lievää ärtymystä on ollut tablettien aikana ja sitten nuo selkeät limat. Ja mullakin on tuota painoa liikaa mutta hyvin näyttäisi toimivan ainakin mulla. Että voisin sanoa, että hyvin menee.

Pitkäksi oli pino mennyt kiva, jotain muutakin piti kommentoida mutta tässä tohinassa taas unohtui.

Rilla-ma-rilla

Vierailija
72/75 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomit. Saa sitten nähdä minkälaisia oireita niistä tulee, huh... Mä jo puhun ensi kierrosta vaikka pitäisi keskittyä täysillä tähän!

Ovistesti näytti negaa, mutta viiva vahvistuu. Kovasti on jo ovistuntemuksia, hätäilen että jos menee ohi. Ajattelin taktikoida tässä kuussa niin, että Clearbluen mukaan mennään, ei ennen. Munasolun kuvaa odotellessa ;).

Muistatteko minkä kokoinen munasolu on, kun se irtoaa? Mulla oli eilen toisella puolella 10 mm ja toisella 19 mm. Ylihuomenna veikkaisin olevan ovispäivän, huomenna siis toivon pongaavani sen ovisplussan.

Tutille pahoittelut tädistä. Ja muillekin tietysti. Silti kiva kun on kuumeiluseuraa, olis se tosi ankeaa itsekseen näitä miettiä.

AnniHelen@ kp12/n.28 yk12

Vierailija
73/75 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Kova painonpudotus! Tahdonvoimaa! Toivotaan, ettei liikaa tuu noita sivuoireita. Vauva olis mukava sivuoire ;)

Pahoittelut taas tänne syyskuisista pudonneille. Etenkin Tutille, yk:t on jo niin kamalat! Josko uusi vuosi tois uusia plussia.

Nyt tyhmänä kysyn, vaikka siitä on varmaan ollu jo miljoonat kerrat juttua. Niin että saikos Cittarista ovistestejä? Ja onko niillä eroa hinnassa/tarkkuudessa apteekin testiin? Ja mistä hyllystä niitä löytää...

- bee kp 9/27-30 yk8 -

Vierailija
74/75 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun tänne teidän joukkoon, mutta en nyt tiedä, kuinka paljon tulee kirjoiteltua. Enemmänkin taustailen. :) Viime kierto siis venähti pitkäksi (36 päivää), aiemmin kierrot on olleet korkeintaan 30 päivää pitkiä. Ehkä se omituinen välivuoto alkukierrosta siirsi kuitenkin ovista myöhemmäksi. 14 päivää ennen ku menkat alkoi mulla nimittäin tuli toisen kerran ovismaista vuotoa ja sitä ihmettelin. En kuitenkaan sitä oviksena ajatellut, sillä luulin oviksen olleen jo silloin ohi. Näin jälkeen päin vaan aloin miettiä, että ehkä se sittenkin oli vasta silloin. Nyt vain toivon, ettei tuo viime kuinen toistu tässä kierrossa..

Khaos kp 6/25-30(36) yk14

Vierailija
75/75 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalainen täällä, flunssa jatkuu ja ääni mennyt.

Juuh, onhan noita yrityskertoja jo..taisi muuten aaroilonalla ja korallilla olla saman verran (yk19). Välillä masentaa ja vit**aa, mutta samaa oli jo alkukierroilla. Sitten taas hetkittäin turtuu kuumeiluun ja yhtäkkiä voi saada hirveen intopuuskan ja hyvän fiiliksen. Sellaista se varmaan monella on? Ei auta kun jatkaa yritystä ja toivoa parasta :)

Aattelin vetää tässä kierrossa foolihappolisää ja jotain vitamiineja, ovistikkuja riittää koko kierrolle (hah) ja paras homma on, että tänään jätin tupakat ostamatta ja kassahihnalle putos nikkispurkkaa. En tiedä onko hyötyä, polttaminen on mulla niiiiin tapa. Yritän aatella että ennen esikoista kun poltin, tärpissä meni kauan (tosin lopetin kun tulin raskaaksi) niin kakkonen tärppäs neljännestä kierrosta kun en enää alottanut ekan rask. jälkeenkään. Niin mä ratkesin pari vuotta sitten uudelleen, nyt ois pakko lopettaa! Sekavaa tekstiä, ymmärsiköhän kukaan ;)

Enivei kp:t 3/28-32(35)

Kukas kyselikään saako Cittarista ovistestejä, hmm..oiskohan ollut RSFU:n o-testejä ainakii jos oikein muitan!?

-Tutti-