++ LOKAKUUN TOIVEET ++
Kommentit (75)
Menkat piti alkaa vasta huomenna, mutta alkoikin tänään..
1/n.27? yk3
Mites olis nimeks likalätsähdykset? Se siis siitä, kun lokatoiveet lässähtää kuitenkin tädin myötä lyttyyn :(
- bee kp2/27-30 yk8 -
...siis lokalässähdykset. No vitsi, vitsi. Älkää musta välittäkö. Kai se voi jollain onnistuakin.
Yk 5 alkaa. Täti saapui tänään. Tai no, ei ihan kunnolla vielä, mutta eiköhän se sieltä tule.
Hyvää uuden vuoden vastaanottoa! =)
pinoa. En muka itse osannut sitä laittaa. Ja olisin varmaan laittanut nimeksi Kiukkuisat ja katkerat ja muille kateelliset toista lasta toivovat... En kai kuitenkaan ;). Vauvarikasta Uutta Vuotta kaikille!!!
AnniHelen@ kp6/ n.28 yk12
Tänään on napattu kolmas Clomifen ja alkaa taas jännittämään =)
Tältäköhän tuntuu niistä joilla on normaalikierto, voi miettiä milloin on ne hedelmällisimmät päivät jolloin on syytä olla kotosalla ja peiton alla ja sitten miettiä milloin voi testata ja valmiiksi jo miettiä seuraavaa kiertoa. Mulle niin outoa vaikka kaksi lasta onkin.
Ekasta en juurikaan kierroista tms niin kovin hyvin perillä ollut ja oli vain semmoinen olo, että voiko meille muka vauva tulla? Clomeja kerkisin siis yhden kuurin syödä. Ja toinen sai helposti alkunsa toisesta kierrosta, ilman sen suurempia pohdintoja ja tunteita =)
Ja kolmas (joka kesken meni siis) oli vain, että tärppää jos tärppää, millään en olisi uskonut, että olinkin sitten yhtäkkiä raskaana kahden vuoden jälkeen.
Jotenkin vain semmoinen malttamaton olo, kun miettii asiaa niin oikein mahanpohjasta kouraisee, jospa se onnistuisi, mutta samantien kaataa niskaansa kylmää vettä, eihän se nyt niin helposti voi mennä.
Ihan kamalaa!
Mutta nyt on siis ensimmäinen varsinainen yrityskierto mun oman mieleni mukaan, että tsemppiä meille kaikille ja onnea yritykseen, olkoon vuosi 2008 meille kaikille onnekas!
Rilla-ma-rilla
Hyvää uutta vuotta kaikille!!!
Täällä kp 6 ja toinen clomikierto siis meneillään. Tässä kierrossa aloittelin myös greippimehun juonnin, mut pannahinen näemmä närästyttää minua, joten saapa nähdä, voinko juomista jatkaa, ajattelin ensin pienentää juotavaa määrää ja katsoa auttaako, vai pitääkö vain lopettaa.
Koralli73 kp 6/25-30 yk19...
Siis n. 1 rkl lasilliseen vettä. Silläkin saa ovislimat aikaiseksi, mutta ei sitten kait sisällä sitä foolihappoa.
Kiitos vinkistä, pitänee testata jos näyttää että närästys jatkuu. Inha vaiva, minulla ei tuota juuri koskaan ole, joten oli helppo arvata että greipistä johtuu, kun on ainut uusi ruoka mitä nyt olen ottanut mukaan.
Heips!
Ilmoittaudun mukaan! Viime kierrolla jo hieman kokeiltiin, mutta taidettiin myöhästyä. Nyt on tarkotus tsempata ja on ovistestitkin jo ostettuna. Tsemppiä kaikille ja plussarikasta uutta vuotta!
enne
Täti sitten kaahasi uuden vuoden alkajaisiksi paikalle, joten eipä auta muu kuin polkaista yk 17 käyntiin (ei hitto, vai onko tää jo yk 18??) ja toivoa (jälleen kerran) parasta... Mieli on maassa ja epätoivo alkaa taas hiipiä mieleen... Annetaankohan meillä koskaan kolmatta lasta.... Toivottu La olis n. 10.10.08
Nippara kp 1/31-36 yk17
Heippa kaikille!
Mielelläni liittyisin mukaan lokakuun toiveisiin...Uuden vuoden ensimmäisen päivän kunniaksi täti kurvasi paikalle ennätys aikaisin eli kp 28!!!! Mulla kierto normaalisti on lähes 40 pv viimeksi 38 pv. Mutta olisin iloinen jos kierrot lyhenisi. Toiveet suunnataan taas uuteen yritykseen kun täti lähtee..
rouvak
kp 1 (28-40 ? yk 6
kun liittyä tänne.. Täti päätti pilata vuoden vaihteen kyläreissullaan ja ei auta kuin yrittää taas uudelleen. Mieli on ollut aika maassa. Nyt päätän taas ottaa rauhakseen ja yrittää olla kuuntelematta kroppani pienintäkin pihausta. Oireilin jo niin raskautta, kaikkea se mieli kehittää. Mutta nyt sitten kipuilen tätiä voimakkaammin kuin muistankaan, särkylääkkeitä saa popsia vielä kolmantenakin päivänä.. Tylsyyksien tylsyys! Mutta jospa tämä tästä..
Tsemppiä muillekin yritykseen!
-Tua-
Alkuvuosi on alkanut pikkupakkasen merkeissä ja vähän luntakin tuli. Ihan kiva. :)
Omaa napaa vaan sen verran, että menkkaivut on olleet mielettömät; buranaa on mennyt. Eipä ole pitkään aikaan ollutkaan tällaiset kivut. Varmaan johtuu siitä kunen ole pahemmin liikkunut, siis käynyt kävelyllä. Liikuntahan auttaa menkkakipuihin. Siis kun liikkuu koko kierron ajan. Mutta nyt ei vaan ole huvittanut kun aina on satanut vettä ja ollut niin harmaata.
Uuden vuoden aatto meni ihan kotosalla ja muutama raketti ammuttiin. Pinemmät, ihme kyllä nukahtivat paukkeesta huomlimatta. Mutta 1-vuotias heräsi n. klo 02.
2poitsunäiti kp 2/29. yk 5
nyt se täti päätti ilmoittaa tulostaan ja kp 32 vaihtui kp1:seksi eli oli sitten pisempi kierto kuin kaksi edellistä niin ja yk6 lähtikäyntiin..iiks, luvut senkun kasvaa.. no muuten ihan hyvin mielin lähden tähän vuoteen onhan tässä koko vuosi aikaa plussata;)
T misa kp1/25-31 yk6
Tänne se on taas raahauduttava. Tipuin pois kesäkuisista, kun sikiö todettiin kuolleeksi raskasviikoilla 11+. Kaavinta tehtiin marraskuun polen välin paikkeilla ja vuosin tosi pitkään sen jälkeen. Nyt sitten alkoi uuden vuoden kunniaksi menkat ja päästään taas uudestaan yrittämään. Aika lannistunut fiilis on kyllä jo valmiiksi, mutta ehkä se tästä vielä mielialakin nousee kun kiertoa päästään vähän eteenpäin. Toiveissa meillä on siis kolmas kullanmuru. Esikoinen täyttää lauantaina 6 vuotta ja pikkukakkonen on 1 1/2v.
Todella harmillista, että täällä on vielä näin paljon tuttuja nimiä kesäkuisten vauvakuumeilijoiden pinosta. Toivon sydämestäni teille jokaiselle vauvarikasta uutta vuotta!
mirulii kp 2/30-32
Pahoitteluni mirulii!! *halii* Tuon on täytynyt olla todella rankkaa. Voimia uuteen yritykseen!
Nipparallekin tsemppiä ja voimia jaksaa taas yrittää. Kyllä me vielä raskaudutaan, pakko uskoa siihen!
Täällä menossa kp 8 ja ovislimoja alkaa olla jo kivasti, greippimehu tuntuu auttavan odotetusti. Ihan ok, koska viime kuukausina on ollut aika kuivaa, johtuu varmaan siitä, että oon pudottanu aika lailla painoa. Huomenna vielä viimeinen clomi tälle kierrolle ja sit aletaan odottelemaan varsinaista ovista.
Närästyskin loppui kun juhlittiin esikoisen eilisiä 4-v synttäreitä ja diettiruoka siis jäi hetkeksi. Se on varmaan just se kun syön vähän laihduttaessa niin greippimehu sit vahvana on ärsyttäny normaalia enempi kun vatsa aika tyhjä. Saa nähdä miten nyt käy kun palasin tänään taas diettiruokaan. Toisaalta lopetan greippimehun ovikseen joten ehkä täs pärjätään siihen asti.
Jaksaako joku muu väsätä lokakuun listaa? Kai mä voisin viikonloppuna taas räpeltää jonkun listan kasaan, jos ei muita löydy. Olishan se kiva kyl vetoapua saada, *vink vink*. Eihän sen listan tarvii mikään värillinen olla, jos joku sitä miettii, että miten niitä värejä laitetaan.
Ja taas menoksi. Mukavaa alkanutta vuotta kaikille ja oikein hedelmällistä tammikuuta!! :)))
Koralli73 kp 8/25-30 yk19
http://koralli.page.tl
Täti tuli kyläilylle 29.12. joten nyt on kp6/31 ja yk6 alkoi. Enpä olis alkuunsa arvannut että näin pitkä prosessi tulisi, kun esikoinen tärppäs eka kierrosta. Olin toki viisi vuotta nuorempi silloin... Täytyy todeta lohdutukseksi, ettei olla yksin tän asiamme kans, vaan on myös kohtalotovereita. Eiköhän se sitten tärppää, kun on sen aika:)
Ihanaa uutta vuotta kaikille!
ihan samat ajatukset mullakin kun sulla pikkumyy, mun lapsukainen kans tärppäsi ekasta ja täyttää kesällä 5v ja nyt kanssa yk6 lähti käyntiin..ei oo niin yksin kertaista lasten saaminen ja onhan ne lapset Jumalan lahja, täytyy olla onnellinen tuosta yhdestäkin ja olenkin mutta olishanse niin ihanaa kokea se äitiys vielä toisenkin kerran..<3
nyt täti yllättänyt aina samana päivänä viimeks joulukuus 2päivä ja nyt taas 2.1 eli toivoisin tietysti että nyt 2 helmikuuta tulis sitten se plussa testiin ;)
Toivon paljon plussatuulia tähän pinoon meille kaikille:)
t: misa kp2/25-31 yk6
Putosin elokuisista suoraan tänne... ja masentava yk 8 alkakoon.
Eipä tässä paljoa olla palstailtu, pidin hiljaiseloa vähän aikaa. Pikkukolmosta olis tarkoitus vielä päästä halimaan ja pusuttelemaan, joten ei ole toivoa, jos ei ole yritystä ;)
-fatmama kp 3/28 -