Lue keskustelun säännöt.
Parisuhdeterapiaan?
29.12.2007 |
Onko kokemuksia? Mitä hyötyä jos mies pettää?? En usko enää mitä se puhuu ja nyt haluaa lähteä terapiaan. Minua ei huvittaisi lähteä setvimään ulkopuolisen kanssa asioita...
Liisa
Kommentit (2)
...ei kokemuksia, mutta ystäväni on käynyt, ja suosittelee, edellyttäen, että molemmat sinne tahtovat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä on kokemuksia, ollaan käyty vuoden sisään kirkon parheasiankeskuksessa parisuhdeterapiassa ensin yhdessä ja nyt olen käynyt siellä yksin. Aiemmin yhdessä käydessämme mieheni lähti mukaan minun tahdosta, mutta tuskin kovin motivoituneena. Ja tulokset jäivät mielestäni aika vaatimattomaksi...
Nyt yksin käydessäni, olen mielestäni hyötynyt terapiasta enemmän. Kun muuttuu itse terveempään suuntaan, vaikuttaa se myös parisuhteeseen...
Kyllä se minun mielestä kannattaa, ja on hyödyksi, varsinkin siis jos haluaa jatkaa suhdetta. Ulkopuolinen, varsinkin ammattilainen osaa nähdä asiat realistisesti ja tuoda nihin terveitä, uusia näkökulmia. Ja pelkkä keskustelu voi hoitaa... Voihan miehesi mennä yksin, jos sinä et halua...? Tai voihan sitä käydä " kokeilemassa" ?
Minusta on hienoa, että miehesi on tunnistanut hänen ongelmansa ja haluaa hakea apua yhdessä sinun kanssa.