elokuun eloisten lauantai pino...
kirjoitelkaahan elokuiset kulumiset viikonlopulle...
itse palaan pinoon myöhemmin.
Kommentit (3)
Samoissa öklötystunnelmissa täällä vietellään viikonloppua. Kyllä on ihanaa että on sentään 2 vapaapäivää viikossa :oD Ja 4 vanhinta tyttöä on isänsä kanssa mummolassa (isäviikonloppu) ! Meille jäi vain tuo kuopus. Ei tartvitse laittaa koko ajan ruokaa, pukea, riisua jne. Ah, mitä elämää !!!
Maanantaina taas on paluu arkeen. On omat ja hoitolapset ja " pakko" suorittaa arjen rutiinit. Mitenhän sitä sai silloin ajan kulumaan kun odotti esikoista. Muistan hyvin kun mies lähti töihin niin kävin aamupalalla ja menin uudelleen nukkumaan, sitten heräsin iltapäivällä, söin ja taas nukkumaan :o) Ja kun siitä ei silloin osannut / tajunnut nauttia :o/
No, sanoinkin miehelle että arvaakos hän miten kestän tämän n. 20 viikolle kestävän pahoinvoinnin ja muut ihanuudet. Hän ei tiennyt, mutta sanoin puolileikilläni että kun tietää tämän olevan viimeinen kerta. Ei enää koskaan " tarvitse" kokea tätä raskausaikaa :oD
Tämän kuudennen kullannupun jälkeen jäämme odottelemaan lapsenlapsia ja siihen asti hoitelemme noita eläinvauvojamme :o) Ja onhan ainakin kahdessa nuorimmassa vielä monen vuoden " työt" tekemättä ;o)
Nyt menen siivoamaan ja pesemään pyykkiä : tänä viikonloppuna pitäs vaihtaa lakanat seitsämään sänkyyn.......
Rapuäiti ja Lahja rv 12+4 (ultra rv 13+0)
meille ei ollut viikonloppupinoa ja ajattelin sellaisen perustaa.
olette varmaankaikki nauttimas talvihangista? itse sain otettua pienet päiväunet kun sain ensin ton meidän 2v. nukkumaan. täällä helsngissä on nyt viimein talvi,lunta runsain mitoin.
ekan ultran ajankohta o nyt sit selvillä on 8.2. tiistaina on se neuvolalääkäri et katotaan mikä arvio siltä saadaan.
vointi melko samaa luokkaa kuin ennenkin.kyl mä ainakn varmaan viel 2vk kärsin tästä pahoinvoinnista niinku aikasemmissa kahdesa raskaudessa viikolle 13-14.huokaan. se vaan tekee sen etten välil sa aikasiksi mitään. ruuanlaitto ja tiskaus.apua. ja sit toi väsymys. ny vaan kärsivällisenä odotelaan et kun neljäs kukaus pyörähtä käytiin ni olo voisi pikkuhiljaa alkaa kohentumaan.
jaksamisia odotukseenne.
äippä,pojat ja masuasukas 11+