Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
1461/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:14"]

Tää on kilpailu ja Jenni on ollut paras pelaaja. En tiedä onko reiluin tai ahkerin, mutta sosiaalisesti peittosi suurimman osan mennen tullen.

[/quote]

Perustelepa hiukan, sosiaalisesti taitava tuskin saisi tällaisia reaktioita katsojissa, kakka niskaan.

[/quote]

Onhan se toisten kusettaminenkin sosiaalinen taito, jotkut jopa arvostavat. Itse en kuulu tähän joukkoon

[/quote]

Niin miten Jenni on nyt kusettanut? Kerrotko mullekin.

Vierailija
1462/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:07"]

Mies kirjoittaa.

On se kumma teissä naisissa että aina itseä kauniinpaa naista täytyy täällä ilkkua.

Näin miehenä olen keskustellut miesten kesken iät 25-45 kenet kukakin ottaisi vaimokseen.
 kaikki sanoi Jennin. Sannin ei niin ok ulkomuoto, käheä ääni, "olen käynyt armeijan ja näytän sen" "minulla ei ole miehiä, mutta pärjään itsekin" olemukset eivät sytytä miehiä. Jenni on kaunis sporttinainen, joka ärsyyntyy aiheesta, mielenkiintoinen persoona, jonka kanssa voisi kuka tahansa kodin rakentaa. Ei nainen joka juoruaa netissä julkkiksista, kadehtii ja haukkuu naapurin maasaunaa seläntakana, ei könnää fbssä rasvasilla hiuksilla kollarit jalassa. Sitten sini, kertoi että on niin laiska että vie astiat porukoiden tiskikoneeseen, aijaijai.. paha moka sanoa koko kansalle.

Kysykääpä omalta mieheltänne mielipidettä, kenen viereen menisit korostan EI PROVOSOIVASTI "on tuo hirvee akka plääplääplää"

[/quote] Hieman olet eksynyt aiheesta.Ohjelmassa kilpailtiin vuoden farmari-tittelistä ei vuoden viereen menijästä. Voi tauti,että joillakin miehillä ajatus pyörii pöksyissä ja naista mitataan vain ja ainoastaan niiden ajatusten voimalla!!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:14"]

Tää on kilpailu ja Jenni on ollut paras pelaaja. En tiedä onko reiluin tai ahkerin, mutta sosiaalisesti peittosi suurimman osan mennen tullen.

[/quote]

Perustelepa hiukan, sosiaalisesti taitava tuskin saisi tällaisia reaktioita katsojissa, kakka niskaan.

[/quote]

Onhan se toisten kusettaminenkin sosiaalinen taito, jotkut jopa arvostavat. Itse en kuulu tähän joukkoon

[/quote]

Niin miten Jenni on nyt kusettanut? Kerrotko mullekin.

[/quote]

Katso Farmi sarjan ensimmäisen tuotankauden jaksot mitä vielä ehtii, eli jaksosta 36 eteenpäin ja tietysti sitten vielä lähettämättömät jaksot, niin tiedät mistä ihmiset täällä keskustelevat.

Vierailija
1464/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, miehet ottavat naisekseen vaikka kusipäänartun; kunhan on kaunis.

Vierailija
1465/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni voittaa. Sanni kilahti nyt tyhmästi. Jenni hermoo kun kuulee mitä puhutaan. Olen satavarma että Joni voittaa. Tosin ei ansaitse voittaa. Sanni ainoa noista finaaliin päässeistä joka selviäisi yksin tuolla. Se kilahdus oli tosi tyhmää. Menetti ääniä.

Vierailija
1466/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei ole sosiaalisesti taitava. Mikäli oisi niin ei käyttäytyisi noin tyhmästi.

Vierailija
1467/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:07"]

Mies kirjoittaa.

On se kumma teissä naisissa että aina itseä kauniinpaa naista täytyy täällä ilkkua.

Näin miehenä olen keskustellut miesten kesken iät 25-45 kenet kukakin ottaisi vaimokseen.
 kaikki sanoi Jennin. Sannin ei niin ok ulkomuoto, käheä ääni, "olen käynyt armeijan ja näytän sen" "minulla ei ole miehiä, mutta pärjään itsekin" olemukset eivät sytytä miehiä. Jenni on kaunis sporttinainen, joka ärsyyntyy aiheesta, mielenkiintoinen persoona, jonka kanssa voisi kuka tahansa kodin rakentaa. Ei nainen joka juoruaa netissä julkkiksista, kadehtii ja haukkuu naapurin maasaunaa seläntakana, ei könnää fbssä rasvasilla hiuksilla kollarit jalassa. Sitten sini, kertoi että on niin laiska että vie astiat porukoiden tiskikoneeseen, aijaijai.. paha moka sanoa koko kansalle.

Kysykääpä omalta mieheltänne mielipidettä, kenen viereen menisit korostan EI PROVOSOIVASTI "on tuo hirvee akka plääplääplää"

[/quote]

Tässä kisailtiinkin vuoden farmari -tittelistä, eikä siitä, kenessä olisi eniten vaimo ainesta saati ken on heistä kaunehin :)

Vierailija
1468/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:12"]

Joni voittaa. Sanni kilahti nyt tyhmästi. Jenni hermoo kun kuulee mitä puhutaan. Olen satavarma että Joni voittaa. Tosin ei ansaitse voittaa. Sanni ainoa noista finaaliin päässeistä joka selviäisi yksin tuolla. Se kilahdus oli tosi tyhmää. Menetti ääniä.

[/quote]

No vaikka vähän tyhmää oli, niin silti ihan aiheesta. Vituttais minuaki, jos tulis viehraita jokka kysymättä tappasit meän eläimiä.

Vierailija
1469/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi tätä Jenni reppanaa. Yrittää olla niin kaikkitietävää ja osaavaa mutta kun ei onnistu mikään muu kuin itsensä kehuminen. Rauhoittuisi ja olisi vaan...kuuntelisi ja oppisi asioita viisaammilta. Kun kaikkia haukkuu ja vähättelee toisille niin ei saa muuta kuin loppupeleissä vihat ja halveksunnan päälle. Voi raukkaa kun pitää olla tyhmä...

Vierailija
1470/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän Sannin kyllä täältä Kittilästä ulkonäöltä ja on kyllä hyvän näköinen tyttö. Farmilla nyt ei ihan tällinkissä olla ja ykköset päällä. Ei sovi maatilalle. Sanni on kyllä täysin naisellinen nainen ja hyvä kroppainen. Kaukana mistään jätkälookista.

Vierailija
1471/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä ahminut oppia Tuulikilta, Pekalta ja Markolta. Olisi ollut kiinnostavaa oppia uusia asioita. Olen jo tosiaan 48v. 

Vierailija
1472/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös mieleen, että pudonneiden tehtävänä olisi sekoittaa pakkaa.  Harmittaa kun ruokapöydässä usein otettiin ikäviä asioita esille, kuten oli tuo äänestäjien pohdiskelut. En olisi emäntänä siihen puuttunut.  Aikaisemmin tuli Tuulikilta nyrkkiä pöytään mummottelusta, myös jotain kokelasta närästi tytöttely.  Olisi luullut, että ruokailu olisi sujunut rankan päivän päätteeksi leppoisasti, ilman ilkeilyä tai piikkejä. Jollei Sanni olisi näyttänyt harmistumistaan kukon tarpeettomasta tappamisesta, olisi hymistely "no eihän sille nyt sitten mitään voi", ollut juuri sitä teeskentelyä varmistaakseen tulevat äänet. Hyvä Sanni arvostan sinua nyt vieläkin enemmän. 

Vierailija
1473/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on hieno ja esimerkillinen nuori nainen, muillekin nuorille ihmisille ja erityisesti nuorille tytöille. Jennin ongelmahan oli se yletyn toisten haukkuminen ja nälviminen. Ei se edes loppunut siellä häätömökissäkään....jatkoi vain. Hänen ulkonäössään ei sinällään ole mitään vikaa ....nuori nätti tyttö. Sanni myös on erittäin kaunis tyttö fb.profiilikuvan mukaan ...

Vierailija
1474/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on hieno ja esimerkillinen nuori nainen, muillekin nuorille ihmisille ja erityisesti nuorille tytöille. Jennin ongelmahan oli se yletyn toisten haukkuminen ja nälviminen. Ei se edes loppunut siellä häätömökissäkään....jatkoi vain. Hänen ulkonäössään ei sinällään ole mitään vikaa ....nuori nätti tyttö. Sanni myös on erittäin kaunis tyttö fb.profiilikuvan mukaan ...

Vierailija
1475/1577 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti Jenni lumosi kanssakilpailijoitaan siellä farmilla, Seidan, Mikan, Pekan, Sinin Jonin. Katsojille Jennin valovoimaisuus ei välittynyt. Päinvastoin, Jennin arvot eivät kolahtaneet. Mielenkiintoinen ristiriita. Ohjelman leikkaus saatoi korostaa liikaakin Jennin huonoja puolia.

Silti Sanni oli ihanin.

Vierailija
1476/1577 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni oli koko farmin ihanin ihminen, koska on aito ja rehellinen. Lisäksi reipas eikä tyhjiä marise. Paras voitti! Onnea Sanni!

Vierailija
1477/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:25"]

En mä tarkoittanutkaan että kaikki olisi tuollaisia, toivon etteivät ole. Antaa vaan huonon kuvan kaikista sen seudun nuorista.

[/quote]

kerroppa näsäviisas kiroileva lökäpöksy juntti missä lantakasasta tuommoisia sikiää, niin tiedän kiertää sen pitäjän kaukaa, kun selvästikkään et ole kaupungissa käynytkään.  sen pitäjän KAIKKI rehupuntit saa nyt sun takia huonon kuvan, taitaa olla suomen vähä-älysin kirkonkylä. 

koko kirkonkylä kerää sulle nyt peukutuksia, räkänokka.

[/quote]

Oon kuule ihan isosta kaupungista etelä-Suomesta, en kuitenkaan pääkaupunki seudulta :))

Vierailija
1478/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:18"]

Veikkaan, että Marko ottaa Jonin ja Joni putoaa. Jonilla on jotain jäänyt hampaankoloon länkytyksestä päätellen.Kerranhan jo kamppailivat Joni hävisi mutta pääsi takaisin.

[/quote]Joni ei putoa. Ei ole vielä ehtinyt tehdä lyhteitä.

Vierailija
1479/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:25"]

En mä tarkoittanutkaan että kaikki olisi tuollaisia, toivon etteivät ole. Antaa vaan huonon kuvan kaikista sen seudun nuorista.

[/quote]

kerroppa näsäviisas kiroileva lökäpöksy juntti missä lantakasasta tuommoisia sikiää, niin tiedän kiertää sen pitäjän kaukaa, kun selvästikkään et ole kaupungissa käynytkään.  sen pitäjän KAIKKI rehupuntit saa nyt sun takia huonon kuvan, taitaa olla suomen vähä-älysin kirkonkylä. 

koko kirkonkylä kerää sulle nyt peukutuksia, räkänokka.

[/quote]

Oon kuule ihan isosta kaupungista etelä-Suomesta, en kuitenkaan pääkaupunki seudulta :))

[/quote]

Ja mitähän näsäviisasta mun tekstissä mahtoi olla? :DD Kerrohan mistä isosta citystä sä oot kun ei isot alkukirjaimet ja välimerkitkään ole hallussa. :))

Vierailija
1480/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että jossain tunnarissa ensi viikon tehtävässä olisi Tuulikki ja Joni kuvassa. Siniä ei uskalla haastaa, kun sillä kova puoli se tieto. Jäljelle jää Sanni. Siniä vaikea saada pois paitsi jos joutuisi piiaksi ja haastettu haastaisi sen sahaukseen.

Se voittaa joka pärjää kilpailuissa. Itse haluan ohjelman pysyvän jännänä loppuun asti.

Nyt pitäisi naisten osata sahata ja hyvin. Taitaa olla kaikki aika onnettomia siinä hommassa.

Ketju on lukittu.