Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
1241/1577 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Farmin alkujaksoja en ole nähnyt eli Sannin sahausta en ole nähnyt ja SEidakin on mulle tuntematon.

Vierailija
1242/1577 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Sannin kommentti että pystyisi tekemään farmin työt yksinkin, oli aika hyvä. Toki töitä jonkin verran on, mutta ne päivittäiset työt eivät ole mitenkään raskaita tai vaativia, jokainen reipas ihminen niistä selvityisi yksinkin.

Paras finaali olisi sellainen, missä jokainen finalisti jätetään vuorokaudeksi yksin farmille, ja se joka selviytyy parhaiten voittaa.

Pakollisia hommia farmilla on eläinten hoitaminen (kanat, lypsäminen, sikojen ruokinta jne.), uunin lämmitys ja ruuan valmistus ja tiskaus (+saunan lämmitys) joten ei noissa paljon nokka tuhise toimeliaalla ihmisellä...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1577 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:32"]

Tuulikki on ajoittain ärsyttävä marttyyri. Kun Sanni kommentoi Tuulikin kuhilaiden tekoa, ja ehdotti parannusehdotuksi, niin Tuulikki sanoi aika passiivis-agressiivisesti "tee miten haluat", vaikka selkeästi piti omaa tapaansa parempana. Olisi varmaan Sannin pitänyt vain olla hiljaa...

[/quote]

Nuo on just ärsyttäviä vaiheita, kun aletaan tekemään kaikille uutta asiaa. Pitäisi ensi vain kokeilla, mikä on paras tapa. Ja se ei tule puhumalla.

[/quote]

Ohjelmassa vilahti, että kuhilaiden teko-ohje on farmikirjassa.

Vierailija
1244/1577 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:32"]

Tuulikki on ajoittain ärsyttävä marttyyri. Kun Sanni kommentoi Tuulikin kuhilaiden tekoa, ja ehdotti parannusehdotuksi, niin Tuulikki sanoi aika passiivis-agressiivisesti "tee miten haluat", vaikka selkeästi piti omaa tapaansa parempana. Olisi varmaan Sannin pitänyt vain olla hiljaa...

[/quote]

Nuo on just ärsyttäviä vaiheita, kun aletaan tekemään kaikille uutta asiaa. Pitäisi ensi vain kokeilla, mikä on paras tapa. Ja se ei tule puhumalla.

[/quote]

Ohjelmassa vilahti, että kuhilaiden teko-ohje on farmikirjassa.

Vierailija
1245/1577 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki ei farmi-kirjaa lue, hän kyllä tietää miten homma pitää tehdä, kun sata vuotta sitten pikkulapsena on kaikkea mahdollista jollain pientilalla tehnyt.

Vierailija
1246/1577 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:36"]

Sen verran pätö (?), että oli jopa kerra testannut lypsämistä ennen Farmille tuloa. Noin niinkun lypsytilallisten tyttärenä. ;)

[/quote]

Lypsytilalla lypsetään nykyään koneella eikä käsin. ;)

Vierailija
1247/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä ihmeen Jennin haukkumisketju tämä on ? Eikö ihmiset ymmärrä, että nuo tietyt kohtaukset on leikattu ohjelmaan , se ei ole koko totuus.

Vierailija
1248/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisi koko totuus niin tapahtunutta silti ja kertoo paljon henkilöstä joka ei kestä jos ei saa pomottaa

Vierailija
1249/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:08"]

Enemmän olen huolissani tämän ihmisen mielenterveydestä joka jaksaa hermostua jonkun häirikön huuteluista. Antaa toisten kirjoitella mitä väliä? Itse en niistä välitä tai elämääni niihin perusta jos joku alatyylisesti solvaa. Tulee kyllä mieleen että pointtia voi olla siinä että Jenni itse täällä itseään puolustelee ja tuulikkia haukkuu kun niin tuntuu yhtä kirjoittajaa häiritsevän.

[/quote]

Eikö tuo ole vähän ristiriitaista? Että palstalla saa uhata väkivallalla, ja antaa solvata vaan, mutta sitten samaan hengenvetoon itketään, että Jenni on kiusaaja? 

En ole Jenni, eikä Jenni ole edes suosikkini, ei ole koskaan ollutkaan. Mutta Tuulikista en ole pitänyt myöskään missään vaiheessa, minusta hän on omahyväinen marttyyri. Marko oli suosikkini ensin, nyt jäljelle jääneistä Sanni. Sinistä pidin myös. 

Vierailija
1250/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:00"]

Mikä helvetin jankkaaja tähän ketjuun on pesiytynyt syyttelemään, että vain yksi ihminen kirjoittaa kriittisesti Jennistä. Ei kai kukaan voi olla noin puusilmä, ettei tajua Jennin käytöksen herättävän antipatioita monissakin katsojissa?

Parempi ettet avaa tätä ketjua, jatketaan keskustelua itse ohjelmasta ja osallistujista.

[/quote

Muah-hah-ha! Tässä ketjussa on tasan yksi täysin mielipuolinen.. Mieti sä kuka? Jenni saa koko ajan enemmän ja enemmän sympatiaa multa, mitä enemmän sä jankkaat. Pusi-pusi, mene nukkumaan!!

Vierailija
1251/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:00"]

Mikä helvetin jankkaaja tähän ketjuun on pesiytynyt syyttelemään, että vain yksi ihminen kirjoittaa kriittisesti Jennistä. Ei kai kukaan voi olla noin puusilmä, ettei tajua Jennin käytöksen herättävän antipatioita monissakin katsojissa?

Parempi ettet avaa tätä ketjua, jatketaan keskustelua itse ohjelmasta ja osallistujista.

[/quote

Muah-hah-ha! Tässä ketjussa on tasan yksi täysin mielipuolinen.. Mieti sä kuka? Jenni saa koko ajan enemmän ja enemmän sympatiaa multa, mitä enemmän sä jankkaat. Pusi-pusi, mene nukkumaan!!

[/quote]

Tosiaankin, sääli etteivät ole ketjun oikeita lukijoita/kirjoittajia vaan selvä spämmäyskampanja.

Vierailija
1252/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko käsikijoitettuja juttuja nämä kaksintaistelut

Vierailija
1253/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:05"]

MIkä ihmeen Jennin haukkumisketju tämä on ? Eikö ihmiset ymmärrä, että nuo tietyt kohtaukset on leikattu ohjelmaan , se ei ole koko totuus.

[/quote] Siis sinä uskot, että yhdestä farmilaisesta on kerätty pelkät paskat, ja niitä on sitten hyvä näyttää katsojille. Aika erikoista kokonaisuuden kannalta.

Vierailija
1254/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen koettanut omasta puolestani moittia, ei noita yksi ja sama ole kirjoittanut. Hyvä että Jenni ymmärsi edes pyytää anteeksi Tuulikilta, edes suulla vaikkei tosissaan tarkoittaisikaan.

Vierailija
1255/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi monista, joka moittii ja inhoaa Jenniä. Näin myös jatkossa, ei jennin itsensä kirjoittelut muuta mielipidettä. Eihän sillä ole kuin tuo yksi "kannattaja" täällä.

Vierailija
1256/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:31"]

Kyllä minäkin olen koettanut omasta puolestani moittia, ei noita yksi ja sama ole kirjoittanut. Hyvä että Jenni ymmärsi edes pyytää anteeksi Tuulikilta, edes suulla vaikkei tosissaan tarkoittaisikaan.

[/quote]

Siis Tuulikkihan sinne huoneeseen meni juttelemaan? Eli teki aloitteen. Mutta molemmat joo sopi asian.

Vierailija
1257/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:36"]

Huomaa ettei Ellen ole mikään ruudin keksijä, lukee säännöt mutta ei näe mitään eikä osaa tulkita lukemaansa. Kunhan tulee itseään näyttämään eri vaatekoerroissa.

[/quote] Ymmärtääköhän edes hävetä! Sikamainen temppu oli pudottaa Sini. Vaikka Sinistä ei olekaan vuoden farmariksi, niin loppuasetelmaan olisi kuulunut mukaan. Jenni on tuosta asiasta ihan hiljaa.

[/quote] Sini koki räikeän vääryyden mittelössä. Miksi ei kukaan puuttunut asiaan? Outoa! Sini itsekin tiesi säännöt hyvin, varmaan parhaiten. Eikö hän uskaltanut protestoida nimenomaan Jenniä vastaan? Kyllä tässä on jotain hämärää.

Vierailija
1258/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vähän tota häätömittelö jaksoa läpi, siis kuuntelin tarkkaan yms.

..JOS KÄSI KOSKETTAA SAVIKIEKKOA ENNENKUIN KYSYMYS ON ESITETTY KOKONAAN JA VASTAA VÄÄRIN VASTUSTAJA SAA SUORAAN PISTEEN...

Säännöt on luettu ja todettu ymmärretyiksi.. Sitten häätömittelyssä ihmeteltyyn kohtaa.

Millä apuvälineellä verkot kerätään..

Jenni lyö käden kiekolle..

..kasaan?

(Ellen jatkoi kysymystä samalla kun jenni löi pöytään)

Jenni: vooi pökäle

Ellen: ei oo kyllä se, onko se sun vastaus?

Jenni: joo, ei, ei se oo mun vastaus. Kui mont sekunttia mulla on aikaa miettiä? Ku mul tuli aivopieru.

Ellen: Nyt pitäis vastata..

Jenni: joo...mä tiedän mut mä en muista.. nyt tuli iha..

Ellen: Vastausvuoro siirtyi sinille

Sini: NO EN MÄKÄÄ MUISTA. Marko sen sano miljoonakertaa..

Jenni: Joojoo.. no kyllä mä sen tiedän mutta..

Sini: En muista mutta puii..jolla? Eiii todellakaan..pui.. joo...

Ellen: Kumpikaan ei tiennyt oikeaa vastausta, oikea vastaus olisi ollut Puikkari.

Sitten toinen vastaavanlainen..

Kalaa keitettäessä siihen tulee helposti mudan maku.. ( pitkä väli jonka jälkeen tytöt löi savikiekkoon käden mutta Jenni ekana)

Ellen: kysymys jäi kesken, Jenni tiedät jos vastaat väärin niin Sini saa suoraan hevosenkengän.

Ole hyvä ja vastaa.

Jenni: ÖÖ ruisleivän palasella.

Ellen: Kysymys olisi jatkunut loppuun.. miten maun saa pois? Sinä vastasit ruisleivän palalla. Ja se on oikein olet voittanut häätömittelön.

Sori pitkä teksti mutta koitin tätä analysoida, senkö takia puikkari kohta oli "oikein" koska Ellen suoraan putkeen kysyi kysymyksen eikä lopettanut lausetta heti kun Jenni iski käden pöytää.  Mun mielestä tosiaan Ellen taisi mokata tässä kun ei keskeyttänyt kysymystä ja sen takia siitä vastausvuoro siirtyi vaan sinille eikä piste suoraan..? Mitä mieltä olette?

Vierailija
1259/1577 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli paikalla yleisö, kuvaajat ja ties ketä muita ja koska kaikki paikallaolijat ovat hyväksyneet tuloksen niin ehkä on vähän turhaa täällä jälkikäteen tuomaroida. Sitä paitsi mistä me tiedämme kuinka monta kysymystä kisassa oikeasti on esitettty ja miten nauhaa on leikelty.

Vierailija
1260/1577 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Siis Tuulikkihan sinne huoneeseen meni juttelemaan? Eli teki aloitteen. Mutta molemmat joo sopi asian.

[/quote]

Katsoitko edellisen jakson, Jenni yritti siinä ensin sovintoa..  ja aiemmassakin jaksossa oli sanonut miten oli yrittänyt, mutta Tuulikki käänsi selkänsä.. Ja Sanni ja Joni sanoi samaa, että Tuulikki alkaa vain hyräillä kun sen kanssa koittaa selvittää asioita. Mä liityn kans tähän samaan kampanjaan, täällä on ihan identtisiä kommentteja Farmin face-sivujen kanssa, samat jäärät kirjottaa ilmeisesti joka palstalla, nyt on pahasti antipatioita. Eli tykkään Jennistä enemmän ja enemmän, näihin kiusaaja-kommentteihin nähden sen sanomiset on kärpäsenkakkaa. Toisaalta voittakoot kuka vaan, hattua nostan että ovat tuolla noin pitkään pärjänneet! Ja tällä tarkoitan sosiaalista puolta, en puitteita, ne näyttää aika helpoilta hommilta.

Ketju on lukittu.