Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
1161/1577 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, Jenni arvostelee muita jatkuvasti ja on kornin näköistä

toi naaman vääntely (onkohan tekarit liian isot), tippuisi vaan!

Vierailija
1162/1577 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi herkullista, jos Jenni valitsisi Tuulikin mittelöön, ja Tuulikki pudottaisi sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1577 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:49"]

Huippu ohjelma. Katsonut jokaisen osan. Joni on yllättävän hauska tyyppi.

Ai että mä nautin kun Jenni tippuu. On niin hyvä mielestään, ja puhuu kokoajan muista seläntakana pahaa, ja olevinaan itse osaa kaiken. Mutta... mites kävi esim. siankaukalon kanssa? Hän on huolissaan muiden tekemisistä "Mä, mää olen huolissani sen pöntön puolesta" .."Mä siis en ole edes ohjeitata vilkaissut"

Näyttelee muille toisten tekemisiä kato näin se teki. Lapsellisin ihminen, vaikka ei ole nuorin. 

Joni ja Sanni ovat parhaat selviytyjät.

[/quote]

Mikäli katsoit jakson kunnolla etkä vain sillä asenteella että "olen päättänyt inhota tiettyjä tyyppejä, sanoivat  tai tekivät mitä vaan niin inhoan", niin olisit varmaan kuullut kokonaan mitä Jenni sanoi siitä pöntöstä.. Oli huolissaan valmistumisesta koska Joni ja Sanni olivat itse niin sanoneet. Ei siis haukkunut, vastasi vain haastattelijalle jonka oletan kysyneen jotain tyyliin "miltä viikkotehtävän onnistuminen näyttää". Mielestäni myös ihan neutraalisti sanoi ettei ole itse ohjeita ehtinyt nähdä niin ei siksi tiedä paljonko on hommaa. Ja mitä kaukaloon tuli, niin siellä se näyttää toimivan hyvin sikolätissä :) Mutta jokainen näkee mitä haluaa, eipä siinä.

Vierailija
1164/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:38"]

Miksi Farmi ohjelmaan on hakeneet kaupunkitytöt jotka eivät siellä voi pärjätä, ja sitten valittavat?

[/quote]

Kyllähän tuo Jenni näyttää juuri sitä mitä kaupunkilaisteinit ovat pahimmillaan. Tiedetään kaikki, ollaan hyvii ja paskaa osataan puhua selän takana.

Onneksi hänen kaltaisiaan on vain osa kaupunkilaisnaisista. Hyvinhän tuo on tuonne valittu :-D

"no tonne se meni sisälle taas vittu leveen perseensä kanssa"

Vierailija
1165/1577 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"] ja on kornin näköistä

toi naaman vääntely (onkohan tekarit liian isot), tippuisi vaan!

[/quote]

Ja taitaako nyt olla katkeruutta ilmassa, nätti hymyhän sillä on :)

nro. 141

Vierailija
1166/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi keskittyä omiin tekemisiinsä, turhaa sitä toisen tekemistä luettelee ja seuraa, sehän menee Jennin aika Tuulikin seuraamiseen. Eli tekisi itse parhansa ja jättäisi toisten arvioimisen sikseen.

Vierailija
1167/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jenni mikään teini ole, kuvausten alkaessa 28v. Alussa väänteli suutaan oudosti, olisikohan ollut alkujännitystä. Viimeisimmissä jaksoissa ei tätä katsojaa häiritsevää propleema ole ilmennyt. Tuulikki näyttää ottavan kovasti päähän tätä farmilaista. Kyllä olikin Jenniltä törkeetä huutelua sunnuntain jaksossa kuten nro 185 kommentissaan kirjoittikin. Toivottavasti näemme mitä esiintyjille ohjelman loputtua kuuluu. Tällä erää näyttäisi, että Tuulikki on kehittänyt itseään eniten. Luen siihen hurjan painonpudotuksen ja itselleen sopivamman meikkaustyylin. Karjakkohuivi on ilmeisesti lentänyt nurkkaan. Pieni veikkaus tähän, olisko voittaja sittenkin ollut Tuulikki. Lopputulos nähdään sitten, siis milloin?

Vierailija
1168/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan mikään teini turkulainen eukko, vaikuttaa hieman psyykkisesti

sairaalta. Tuulikki tai Sanni saisi voittaa.

Vierailija
1169/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:55"]Naamanvääntäjä taas haukkui rumasti Tuulikin ja Sannin & Markon!

[/quote]

eihän se mitään haukkunu ku kertoi vain sinille mitä hänen poissaollessaan oli käynyt. Haukkuminen on hieman erilaista kuin faktojen puhuminen, ne on hyvä erottaa toisistaan.

Vierailija
1170/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:55"]Naamanvääntäjä taas haukkui rumasti Tuulikin ja Sannin & Markon!

[/quote]

eihän se mitään haukkunu ku kertoi vain sinille mitä hänen poissaollessaan oli käynyt. Haukkuminen on hieman erilaista kuin faktojen puhuminen, ne on hyvä erottaa toisistaan.

Vierailija
1171/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
1172/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin törkeästi puhui Tuulikista, ei minkäänlaista sivistystä tuolla naisella!

Vierailija
1173/1577 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä kielenkäyttöä, toivottavasti Tuulikilla huumori pelaa.

Vierailija
1174/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Jenni sinä et tiedä RAKENTAVASTA kritiikistä mitään...esim; tonne se meni taas leveän perseensä kanssa.....huh huh kyllä pitää olla jonkinlaista rotia....kiusaaja on kiusaaja ei siitä minnekkään pääse  PISTE

Vierailija
1175/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 08:25"]

Jenni Jenni sinä et tiedä RAKENTAVASTA kritiikistä mitään...esim; tonne se meni taas leveän perseensä kanssa.....huh huh kyllä pitää olla jonkinlaista rotia....kiusaaja on kiusaaja ei siitä minnekkään pääse  PISTE

[/quote]

Samaa mieltä, tosi typerää katseltavaa ja kun Jenni väitti kaikkien oleva aikuisia, ei hän ainakaan muuta kun iältään, täysin yhteistyökyvytön yksilö.

Vierailija
1176/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vahingonilo siitä, että mokasit itsesi tv:ssä tuntuu hyvältä, kiitos :) Seuraavaksi hae BB ohjelmaan, ottavat varmasti, jos lupaat järjestää samanlaista draamaa.

Vierailija
1177/1577 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on alkanut ärsyttää jakso jaksolta enemmin.  Päälleliimattu rooli alkaa rakoilla ja oikea luonne puskee läpi. En pidä ihmistyypistä.

Vierailija
1178/1577 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palo päreet Jenniin, kauhea ihminen. Onneks Tuulikki luki kirjaa vaikkei olisikaan töiltään oikeasti kerennyt. Marko tai Tuulikki ansaitsee voiton näistä, Sini&Jenni ja Jonikin kiusaajasakkia.

Vierailija
1179/1577 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän jakso 18.3. Tekisi mieli vetää köniin Jenniä. Harvoin tunnen näin. Tiedoksi sulle Jenni et mieti itseäsi. Olet paljon pahempi kuin Tuulikki. Mieti mitä jaksat itse Tuulikin iässä. Tuulikki on ahkera ikäisekseen. Toivon ettei Tuulikki tipu. Jenni tekee kaikkensa ettei Tuulikki ehtisi lukemaan Farmi kirjaa.  

Vierailija
1180/1577 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä on tämän sarjan jälkeen mielenkiintoista työelämässä. Kuka hullu haluaa työyhteisöön tuollaista perusvalittajaa, jolle ei kelpaa mikään ilman järjetöntä valitusta.  Ja kun hän itse saa vastuuta niin herää eloon joku "nippelihitler".  Oikella farmilla sanottais, että sille tytölle ei kelpais "rukiinen pierukaan"

Ketju on lukittu.