Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
601/1577 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonia tietty tarkoitin. Ehkä ihan ymmärsitkin.

Vierailija
602/1577 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Joni ansaitsee voiton. Toki on vasenkätinen tuolla, mutta reilu eikä puhu paskaa selän takana. Yrittää selviytyä henkisesti ja oppia noiden elukoidenkin hoitoa ihan kiiitettävästi.

Jenni tekee, mutta on kaiken pahan alku ja juuri, paskanpuhuja. Sanni oli se suorin ja rehellisin, kunnes meni Jennin peesiin.

Joni voittakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä oli tuulikilla kaunis mekko,ruttu turpa jenniltä meni paskat housuihin,kun onkin äänestys,,kun on haukkunut kaikki kilpailiat,,

Vierailija
604/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tullut seurattua noita viidakon selviytyjät yms. sarjoja niin ei kukaan mollaa niissä voittaneita, vaikka samoja manipulointi jne. menetelmiä/klikkiytymiä petkutuksia yms.ovat käyttäneet niissäkin.

Tuossa mielessä Jenni on pelannut kuten saattaa odottaakin samoin Tuulikkikin.

En jaksa uskoa, että kukaan heistä elävässä elämässä käyttäytyisi noin törkeästi.

Vierailija
605/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 08:41"]

Jos on tullut seurattua noita viidakon selviytyjät yms. sarjoja niin ei kukaan mollaa niissä voittaneita, vaikka samoja manipulointi jne. menetelmiä/klikkiytymiä petkutuksia yms.ovat käyttäneet niissäkin.

En jaksa uskoa, että kukaan heistä elävässä elämässä käyttäytyisi noin törkeästi.

[/quote]Kyllä se ihmisestä jotakin kertoo,että valitsee taktiikakseen toisten mollaamisen ja selän takana puhumisen samalla omaa erinomaisuuttaan korostaen.Jokainen tuolla ohjelmassa mukana ollut ei kuitenkaan niin toiminut.Eipä silti, hämmästyttävän pitkälle sillä taktiikalla pääsee....valitettavasti myös elävässä elämässä.

Vierailija
606/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 16:29"]

No enpä toivo ilkimyksen voittavan. Taitaa kaikki kiusaajat tykätä Jennistä.

Sannille voitto ja seuraavaksi Joni ja Jenni kolmoseksi.

[/quote]

No kyllä pahimman luokan kiusaajat tuntuu ottaneen Jennin tässä ketjussa hampaisiinsa.

Vierailija
607/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on ihmisenä tosi tasapainoisen ja ihanan oloinen.Nytkin taas alkoi heti puuhailemaan siellä kaikenlaista omatoimisesti,vaikka ei enää ollut kilpailussa mukana.Toisita ei pahaa sanaa Pekan suusta kuulu :)

Vierailija
608/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niinpä. Minusta tämä Jennin mollaus onkin siksi "hieman" suhteetonta. Olen varma, että tämän kampanjan takana on joku, jolla on IRL jotain hampaan kolossa Jenniä vastaan. Tai sitten joku täysin häiriintynyt ihminen. Ei ole ihan normaalia riehaantua haukkumaan kuminaamaksi tai uhkailemaan väkivallalla ihan pelkän tv-ohjelman perusteella. :D

Vierailija
609/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:46"]

[/quote]

Niinpä. Minusta tämä Jennin mollaus onkin siksi "hieman" suhteetonta. Olen varma, että tämän kampanjan takana on joku, jolla on IRL jotain hampaan kolossa Jenniä vastaan. Tai sitten joku täysin häiriintynyt ihminen. Ei ole ihan normaalia riehaantua haukkumaan kuminaamaksi tai uhkailemaan väkivallalla ihan pelkän tv-ohjelman perusteella. :D

[/quote]Samaa mieltä.Käytöstä voi moittia mutta henkilökohtaisuuksiin meno on ala-arvoista.

Vierailija
610/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan nyt, että pelaamistahan se kaikki on Jennilläkin ja tuskin mitään henkilökohtaista toisia kilpailijoita kohtaan. Tokihan hän voi olla tyytyväinen, että Marko ja Tuulikki lähtivät hänen kätensä kautta, kaksi ääntä meni siinä mutta muut on vielä ihan potentiaalisia äänestäjiä.

Viihdyttävää myös nähdä miten emännyys sujuu nyt, kun pitääkin olla miellyttävä äänestäjille. Mutta haluan nähdä miten Jenni sahataan lattialle, ei ole väliä kumman käden kautta se tapahtuu Jonin vai Sannin.

Vierailija
611/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehtoori Pesonen ainoa aito vanhankansan edustaja-ja miellyttävän rauhallinen.

Vierailija
612/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jokaisessa eri blogissa haukutaan Jenniä? Onko tänne tulleet jotkut uskon sisaret tai veljet puolustamaan tota erittäin typerää naista.Jos hän olis jossain työpaikallakin, kyllä hän takanapäin esimiehensäkin haukkuis.Miksi pitää aina olla uusi haukkumiskohde ja arvostelukohde. Miksi hänellä pitää aina olla joku hamppaissaan, miksei hän keskity omaa rooliinsa. Aina kun hänen naamansa näkyy ohjelmassa, sanooko hän kestään mitään hyvää, EI, en ole huomannut Seurailee vaan toisten olemisia ja tekemisiä. Onko se oikein tommosessa ohjelmassa, EI ole.

Vierailija
613/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni tämän oikeasti voittaa, näytti tyttö kaikille, miten peliä pelataan. Pitää osata nuolla oikeat pyllyt ja lytätä turhat nobodyt maanrakoon. Ja Jonille vinkki, olisi pitänyt pelin aikana haukkua se Tuulikki, ei siitä enää sinulle mitään hyötyä ole, kuten ei Jennin nuoleskelustakaan.

Vierailija
614/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soisi ilkeän ja henkisesti kehittymättömän Jennin voittavan.  Toivottavasti Sanni voittaa.  Onko Jenni tehnyt muuta kuin arvostellut muita.  Nyt, kun ei ole enää Tuulikkia, arvostelu kohdistyy Joniin.  Jennin pitää hoitaa ainoaa taitoaan.

Vierailija
615/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on peliä niin kuitenkin sen oli tarkoitus kuvastaa 1800 lukua. En ole Tuulikin uskonsisar ja tuskin muutkaan. Edustan eläkkeellä onnellisesti olevaa sukupolvea ja väkisin katselen taaksepäin useita eri työpaikkoja. Kaikkia näitä piirteitä voi tulla töissä vastaan. Se on totta että työyhteisö on esimiehensä näköinen. Olin nimittäin työssä missä palavereissa yksi henkilö veti aina negatiivisia asioita esiin. Sitä melkein osasi odottaa. Harvoin olin hänen kanssaan samaa mieltä, mutta ihailin salaa hänen rohkeuttaan. Sitten hän muutti muualle ja palavereissa kaikki vaan kuunteli vaikka tuskin aina edes kiinnosti. Jälkeenpäin ymmärsin meidän pomon erinomaisuuden, sillä hänkin piti positiivisena kun joku edes antoi aitoa palautetta. Senpä takia pomot jotka pelkäävät suoraa kritiikkiä saavat juuri narsistisia persoonia töihin, jotka kaluavat työyhteisöa sisältäpäin. Olisi kauheaa olla niin rikas yrittäjä tai lottovoittaja, että aidot ihmiset häviää ympäriltä.

Vierailija
616/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin hyvä, kaikki varmasti tykkäävät minusta, kun ovat valinneet minut emännäksi useamman kerran, olen niin oikeudenmukainen, sen ovat muutkin huomanneet, olen tällainen kiva kaupunkilaistyttö.Tuo Tuulikki ja kuka milloinkin on niin ärsyttävä ja epäoikeudenmukainen.

Kukakohan?

Vierailija
617/1577 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks siel joku kumi turpaki ottais nyt jo naamarin pois.

Vierailija
618/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se törkyturpa on finaalissa, niin se on katsottava vain siksi, että kuulee taas narsistin kootut selitykset.

Vierailija
619/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin voittoa toivon minäkin. Hän on kolmesta loppusuoralla olijasta paras, voitti sitten palkinnon tai ei. Rehti, työteliäs, oma itsensä, tomera ja touhukas. Teki itsestään numeroa tekemättä töitä, kun muut vain hurvittelivat. Olisi saanut pitää vieläkin tiukemman kurinpidon niille vähäjärkisille vieraille, joilla ei ollut mitään käytöstapoja. Mennään hetken mielijohteesta tappamaan kukko, ja kaiken huipuksi pilataan sen valmistus. Osoittaa täydellista tilannetajun ja isäntäväen arvostuksen  puutetta. Sitten sössötetään ja selitellään, etten mä mitenkään tajunnu et se oli nille niin tärkeetä.... Hei haloo, missä on käytöstavat??? Viimeisestä jaksosta syntyi hirveä myötähäpeä katsojalle.

Siitä huolimatta sarjaa on ollut siinä mielessä mielenkiintoista katsoa, että olen syntynyt maalla 40-luvulla juuri tuonkaltaiseen taloon ja olosuhteisiin, joissa olen elänyt ilman sähköä ja mukavuuksia lähes parikymppiseksi. Maisema, ympäristö ja työtavat olivat nostalgisia muistoja herättäviä.

Häiritsi vain kovasti juontaja-Ellenin pukeutumistyyli, joka oli suuressa ristiriidassa kokonaisuutta kohtaan. Missä oli juontajan stailaajat?

Vierailija
620/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin voittoa toivon minäkin. Hän on kolmesta loppusuoralla olijasta paras, voitti sitten palkinnon tai ei. Rehti, työteliäs, oma itsensä, tomera ja touhukas. Teki itsestään numeroa tekemättä töitä, kun muut vain hurvittelivat. Olisi saanut pitää vieläkin tiukemman kurinpidon niille vähäjärkisille vieraille, joilla ei ollut mitään käytöstapoja. Mennään hetken mielijohteesta tappamaan kukko, ja kaiken huipuksi pilataan sen valmistus. Osoittaa täydellista tilannetajun ja isäntäväen arvostuksen  puutetta. Sitten sössötetään ja selitellään, etten mä mitenkään tajunnu et se oli nille niin tärkeetä.... Hei haloo, missä on käytöstavat??? Viimeisestä jaksosta syntyi hirveä myötähäpeä katsojalle.

Siitä huolimatta sarjaa on ollut siinä mielessä mielenkiintoista katsoa, että olen syntynyt maalla 40-luvulla juuri tuonkaltaiseen taloon ja olosuhteisiin, joissa olen elänyt ilman sähköä ja mukavuuksia lähes parikymppiseksi. Maisema, ympäristö ja työtavat olivat nostalgisia muistoja herättäviä.

Häiritsi vain kovasti juontaja-Ellenin pukeutumistyyli, joka oli suuressa ristiriidassa kokonaisuutta kohtaan. Missä oli juontajan stailaajat?

Ketju on lukittu.