Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
641/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulikki oisi saanut voitaa,,eläkeet on pieniä ,olisi tarvinnut rahaa ja hyvin käyttäytynyt farmilla ja neuvonut nuoria,,kura turpa vaan ei ottanut neuvoja vastaan,,,mahtaa häntä nyt hävetää.

Vierailija
642/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:33"]

Ei Tuulikki ole vaatinut mitään kunnioitusta, vaan kohtelua ihmisenä, ei mummottelua, kun tytöt suuttui tytöttelystä. Lähtökohtasesti olisi kyllä hyvä kunnioittaa kaikkia ihmisiä ihmisinä ja kuunnella jos jollain on tietoa esim. Siitä uunin käytöstä

[/quote]

Eihän hän itsekään ole arvostanut muita ja on muissakin yhteyksissä osoittanut tuohtumuksensa siitä kun häntä ei arvosteta. Tuulikilla nyt vain yksinkertaisesti meni pieleen siinä kun oli etukäteen ajatellut, että hän voisi olla neuvojen jakaja ja muut tekisivät kiltisti hänen neuvojensa mukaan. Muut kuitenkin ovat lukutaitoisia ja moniin töihin on annettu kirjalliset ohjeet.

Tulen sytyttäminen uuniin ja uunin lämmittäminen ovat sellaisia asioita, jotka voi oppia yritys-erhdys - menetelmällä ja koska kaikki uunit ovat jossain määrin uniikkeja niin jokainen uuni pitää kuitenkin opetella erikseen. Toki kokemus auttaa huomioimaan varteenotettavia asioita, joista esimerkkinä voi mainita vaikkapa ilmanpaineen vaikutuksen syttymiseen ja lämmönhävikkiin/talteenottoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti finaalissa menee kaikki rehellisesti sääntöjen mukaan ja voittaja on voittonsa ansainnut. Kisassa kukin käyttäytyi taitojensa mukaan ja pääsi ansaitsemaansa lopputulokseen.

Vierailija
644/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee toi Sannikin ällöttämään, aika kylmä ja nihkee tyyppi näkyy olevan. Ei näyttänyt tosta kukostakaan välittävän kun vaan naureskeli sitä mutta kun muut rupes siitä valittamaan niin piti ruveta Sanninkin muitten beboja nuoleksimaan, vaikuttaa aikas pelaajalta, vaikka muuta on esittänyt, toivos melkein että se lässynlässyn Joni voittais koko kisan. 

Vierailija
645/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:42"]

Toivottavasti Tuulikki on kertonut kaikille miten Jenni käyttäyi typerästi Tuulikkia kohtaan. Sehän on luonnollista että kyselee ketä äänestää. Eihän se ole säännöissä kielletty. Jennniäkös se harmittaa ja pelkää että Tuulikki kertoo hänestä ja toivottavasti on kertonut. Joni voittaa, ei ansaitse voittoa kuten ei Jennikään. Sanni hallitsee homman kun homman siellä farmilla.

[/quote]Ihan sama mitä lööperii se Tuulikki siellä jauhaa, niinkuin kuin se yks siellä sen tootuuden sanoi niin ei siitä Tuulikista näytä enää kukaan tykkäävän, minkä voin täysin ymmärtää, siks pottumainen ollu muitten kanssa.

Vierailija
646/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 10:09"]

Ei Tuulikki ole vaatinut mitään kunnioitusta, vaan kohtelua ihmisenä, ei mummottelua, kun tytöt suuttui tytöttelystä. Lähtökohtasesti olisi kyllä hyvä kunnioittaa kaikkia ihmisiä ihmisinä ja kuunnella jos jollain on tietoa esim. Siitä uunin käytöstä

[/quote]

Eihän hän itsekään ole arvostanut muita ja on muissakin yhteyksissä osoittanut tuohtumuksensa siitä kun häntä ei arvosteta. Tuulikilla nyt vain yksinkertaisesti meni pieleen siinä kun oli etukäteen ajatellut, että hän voisi olla neuvojen jakaja ja muut tekisivät kiltisti hänen neuvojensa mukaan. Muut kuitenkin ovat lukutaitoisia ja moniin töihin on annettu kirjalliset ohjeet.

Tulen sytyttäminen uuniin ja uunin lämmittäminen ovat sellaisia asioita, jotka voi oppia yritys-erhdys - menetelmällä ja koska kaikki uunit ovat jossain määrin uniikkeja niin jokainen uuni pitää kuitenkin opetella erikseen. Toki kokemus auttaa huomioimaan varteenotettavia asioita, joista esimerkkinä voi mainita vaikkapa ilmanpaineen vaikutuksen syttymiseen ja lämmönhävikkiin/talteenottoon.

[/quote]

Voi jäädä uuninlämmityskokeilu ensimmäiseksi ja viimeiseksi, kun kuolee häkään!! Onko  pakko opetella kaikki kantapään kautta, jos sen opin voisi saada valmiina joltain kokeneemmalta!?

Kuvastaa juuri sitä minä osaan, minä, minä, eikä kukaan saa neuvoa! Tulee mieleen lapsi, joka on "minä itse"-vaiheessa!

Vierailija
647/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Jennin pelkäämästä "juoruilusta, mustamaalaamisesta jne jutuista" vieraille mitä farmilla on tapahtunut , niiden julkituloa ei tarvitse kenenkään muun pelätä kuin hänen. Joni ja Sanni ovat käyttäytyneet kaikkia kohtaan mukavasti.

Jännä juttu tuo ilkein ihminen, tahtoo olla, että jos toiselle ihmiselle ilkeä, on myös toinen ihminen hänelle ilkeä. 

Tuo farmihan olisi tylsä ohjelma jos siellä ei olisi jotain "kilahtajaa", sen takia sinne on yksi sellainen otettu. Samoin kuin muutama sellainen, jotka hermostuttavat kilahtajaa ;)

Vierailija
648/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi yksi ihminen sai kaikkien karvat pystyyn (Jenni) no niin Turun kaupungin prinsessa, mikä hän ei kuitenkaan ole. Hän pilas räpätyksellään koko ohjelman. Epäilen, että hän ei ole täysin normaali, porukolli. Täysin bissit. Kauhee rahan tarve näyttää olevan likaisella pelillä. En tätä huomista ohjelmaa edes viitsi katsoa, onneksi tulee toiselta kanavalta Tähdet tähdet. Kyllä valitsijat menivät vähän harhaan tommosen neuroottisen sinne valitsivat.

Vierailija
649/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 10:09"]

[/quote]

[/quote]

Voi jäädä uuninlämmityskokeilu ensimmäiseksi ja viimeiseksi, kun kuolee häkään!! Onko  pakko opetella kaikki kantapään kautta, jos sen opin voisi saada valmiina joltain kokeneemmalta!?

Kuvastaa juuri sitä minä osaan, minä, minä, eikä kukaan saa neuvoa! Tulee mieleen lapsi, joka on "minä itse"-vaiheessa!

[/quote]

Niin Tuulikki kuvitteli että hän vaan osaa ja kaikkien pitää kysyä häneltä. Uunia ei saa kunnolla syttymään jos peltiä/peltejä ei aukaise ja savut tulee sisään. Siitä huomaa että pellit pitää aukaista. Nykysääntöjen mukaan pellit suljetaan ihan eri aikaan kuin ennen vanhaan oli tapana. Vanhoissa taloissa on sen verran hyvä ilmanvaihto että pellit tavattiin sulkea aiemmin lämmönhävikin estämiseksi kuin mitä nykysuosituksissa sanotaan - nykyisin täytyyy olla kokonaan sammunut. Olen melko varma että tuvassa on ollut häkävaroitin.

Vierailija
650/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1371 tarkentaa vielä että Tuulikkikin ymmärtää että todennäköisempää se häkään menehtyminen olisi ollut niillä vanhoilla opeilla kuin nykyisillä. 

Vierailija
651/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 20:59"]

Sanni ehdottomasti ainoa joka pystyisi selviämään farmin kaikista töistä yksin. Jonikin ehkä vähän aikaa, jos oppisi ruoanlaiton ja siivouksen. Jenni on oikea narsistin mallikappale, eikä selviäisi farmilla päivää kauemmin yksikseen, koska ei olisi ketään kenelle itseään kehuisi ja muita haukkuisi.

[/quote]

Ei missään ole sanottu että farmin voittajan pitäisi yksin pystyä pärjäämään farmilla, helvetti toihan on vaan ns. Titteli jota saa voittaja "ylpeänä" kantaa, järki käteen perusteluissa. Vai meinaatko että vuoden Tamperelainen tai Helsinkiläinen pystyy pyörittämään koko kaupunkia yksin kun on siihen valittu. Hah hah.

Tuulikki oli fb mukaan aivan eri henkilö kun kamerat oli paikalla, muuten oli aivan vittumainen vanha akka, nyt kun on tippunut on oma itsensä, kiroilee ja Jesse on unohtunut taivaaseen.  Että sillai kaksinaamaisuudesta.

[/quote]

No jos tarkkoja ollaan, niin vuoden farmari - farmari on niinku ammattinimike, kuten vaikka vuoden lypsäjä, vuoden karjakko jne , kun taas vuoden helsinkiläinen - sehän ilmoittaa vain asuinpaikkaa.

Vierailija
652/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:30"]

Aavistuksen off-topic mutta miksi pitää lähettää sama kommentti useamman kerran? Tapahtuuko se vahingossa?

[/quote]

Johtuu sivuston toimintahäiriöstä, yleensä. näyttää siis, ettei viesti lähde, vaikka onkin lähtenyt.

Vierailija
653/1577 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostakin ohjelmasta on varmasti monenkin farmin edestä nyt olemassa materiaalia. Olisipa joku taitava leikkaaja, joka tekisi koosteen muistakin sarjassa esiintyneistä, heidän tilityksistään jne.

Vierailija
654/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteen, miksi täällä vielä Tuulikista jatkuvasti jauhetaan, hänhän on jo pudonnut kisasta, toi narsisti täällä on vielä mukana, hänhän vois olla jo pois, koska hänellä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja eikä minkäännäköisiä  farmin taitoja. Hän on vain Farmin suurin suusoittaja,suu on korvasta korvaan. Painuis vaikka Timbuktuun, kun matkailusta tykkää . 

Vierailija
655/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti Markon puheet. Hän arvostaa Sannia, koska tämä ei pelaa pelejä ja heti perään, että on varmaan taktisesti viisainta äänestää Jonia. Kunnon luikuri itse!

Vierailija
656/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunin peltiä ei saa laittaa kiinni jos on hiilloksella, häkää tulee.

Vierailija
657/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Jennin mieletön haukkuminen ja nimittely menee täällä jo sairauteen asti. Tarkistakaa ihmeessä jo se lääkityksenne, onko kunnossa ? Tää ei oo enää ihan normaalien ihmisten touhuu. Tulee ihan sen Tuulikin ilkeydet mieleen, ei ihme ettei siitä kukaan pitänyt kun kaikille totuus sen luonteesta selvisi.

Vierailija
658/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:04"]

[/quote]

[/quote]

Tälle kommentille mäkin repesin. Voi tosiaan jäädä viimeiseksi yritykseksi tuo erehdys. Olin kerran yhdessä kyläpaikassa lapsena ja aamuyössä meitä hätisteltiin kauhistuneina hereille, oli tajuton päänsärky ja oksenneltiin. Talon emäntä oli sulkenut pellit liian aikaisin ja unesta meinasi tulla kaikille ikiuni. Onneksi elukat (kissa ja pari koiraa) olivat herättäneet talon isännän.

Vierailija
659/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:28"]

1371 tarkentaa vielä että Tuulikkikin ymmärtää että todennäköisempää se häkään menehtyminen olisi ollut niillä vanhoilla opeilla kuin nykyisillä. 

[/quote]

Vierailija
660/1577 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:09"]

Ihmetteen, miksi täällä vielä Tuulikista jatkuvasti jauhetaan, hänhän on jo pudonnut kisasta, toi narsisti täällä on vielä mukana, hänhän vois olla jo pois, koska hänellä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja eikä minkäännäköisiä  farmin taitoja. Hän on vain Farmin suurin suusoittaja,suu on korvasta korvaan. Painuis vaikka Timbuktuun, kun matkailusta tykkää . 

[/quote]

Tuulikista jauhetaan ainakin osittain siksi, koska tuli muiden mukana takaisin äänestämään ja ilmassa leijailevien huhupuheiden mukaan koittaa päästä osingoille voittopotista myymällä ääniä, jotka ostaa muilta äänestäjiltä, sille joka suostuu niistä maksamaan päästäkseen finaaliin. Epäselvää on suostuuko kukaan pelaajista. Ensin varmaan yritti Jonia, mutta hän ei ilmeisesti suostunut ja sen jälkeen yritti Sannia. Jenni uskoi, että Sanni olisi suostunut ja siksi poltti päreensä kokonaan tai ainakin itki. Sanni haukkui Tuulikin kameralle ja oli harmistunut kun Jenni uskoi että hän sen ....(Tuulikkia kuvailevia rumia sanoja)...kanssa jonkin 'ruman' diilin olisi tehnyt. Tuulikista siis puhutaan koska siellä ahneuksissaan sotkee pelaajien välejä ja pilaa tunnelman.

Ketju on lukittu.