Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
Uskomatonta, että Jenni kuvittelee itse olevansa farmilaisista kaikkein sosiaalisin. Pahin takanapäin puhuja. Ottaa aina uuden tyypin, jolle alkaa haukkuman takanapäin muita. Kuten nyt haukkuu Sannille Jonia. Tähän saakka on ollut niin Jonin kaveria että. Harmi kun muut farmilaisista eivät ole nähneet näitä pätkiä mitä katsojat ovat nähneet.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:26"]
Mitä se Suvikin keuhkoo ensi viikon jaksossa ja kuka riitelee Tuulikin kanssa?
Mitä ihmettä ne siellä meinaa?
[/quote] Joo. Mielenkiintoista tiedossa. Kiva nähdä pitkästä aikaa noita muitakin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:17"]
Luulin että tämä oli aikuisten keskustelua mutta nimensä mukaisesti näkyy olevan vauvojen keskustelupalsta -ei yli 5-vuotiaille- kun näitä juttuja lukee, siks lapsellista tekstiä näkyy enimmikseen olevan.
[/quote]
Noinhan sä jenni haukuit Tuulikkiakin selän takana (sen jälkeen kun itse olit käyttäytynyt...noh jääköön sanomatta). Määkivällä äänellä: "aikuinen ihminen kääntää MULLE selkänsä, ymmärrän jos kyse olisi 15 vuotiaasta". Ai että nyt on ikä laskenut jo viiteen vuoteen? Sori, itse et yllä edes tuohon viiteen. Sä et ole terve.
Ihmisen täytyy olla luonnevikainen, kun aina pitää olla joku hampaissa. Kun Tuulikki lähti, niin välittömästi Jenni alkoi kalvaa Jonia; syö liikaa, pesee lehmien tissit väärin ym. ym ym Kummallista, ettei suusta voi tulla muuta kuin toisten moittimista takanapäin. Huomakohan hän itse käytöstään. Kuinkas puolustelijat nyt näkee suosikkinsa? Joko huomaavat kieron luonteen!
Katsojien olisi pitänyt saada äänestää voittaja, eikä niiden tippuneiden!
Ei helvetti, laittaisivat kaikki kilpailijat katsomaan yhdessä noita jaksoja ja joku psykologi mukaan. Ennen tykkäsin Pekasta, mutta sen jälkeen kun se oli niin tyhmä, että lähti kuminaaman kelkkaan niin hyvä kun joutui pois farmilta.
Kukaan terve ihminen ei voi ajatella itsestään, että on suosituin ja reilu ja rehti kun taas muissa näkee vain virheet. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:01"]
Lisään vielä, että Sannihan on käynyt RUK:in ja on varmaan siellä ollut vähän kovemmissa paikoissa, kuin nyt tuolla farmilla. En usko, että on minkään Jennin vietävissä tai aivopesun alaisena. Sannihan on itse saanut johtaja koulutuksen, mutta ei ole kyllä sitä mitenkään korostellut tuolla farmilla.
[/quote]
Eikös armeija perustu siihen, että ei ajatella itse, vaan luovutetaan ajatusvastuu korkeampiarvoiselle.
Mutta tähän farmiin palatakseni, niin Sanni tosiaan kertoi kameralle, että käsitykset joistakin pois lähteneistä ihmisistä ovat muuttuneet, sen jälkeen, kun on keskustellut Jennin kanssa.
Jenni ihan itku silmässä toivoi, että jos muut farmilaiset hänet äänestäisivät mukavimmaksi kilpailijaksi, niin ei kuulemma haittaisi, vaikka ei 30 000 € voittaisikaan. Voi pyhä jysäys, luulee kai ihan oikeasti itseään sympaattiseksi. Sitten kehui osaavansa KAIKKI farmin työt, vaikka ei ole käynyt kalassa, ei ollut mukana teurastuksissa eikä osaa lypsää kuin yhdellä kädellä. Hohhoijaa....
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:26"]
Mitä se Suvikin keuhkoo ensi viikon jaksossa ja kuka riitelee Tuulikin kanssa?
Mitä ihmettä ne siellä meinaa?
[/quote] Joo. Mielenkiintoista tiedossa. Kiva nähdä pitkästä aikaa noita muitakin.
[/quote] Suvin näkeminen kiinnostaa, nyt kun on saanut yliannostuksen Jenniä.
Piti katsoa vielä tallennuksesta toiseen kertaan kohta, missä Sanni ja Jenni puhuvat isovanhempien kuolemasta. Jenniä surettaisi nähdä vanhempiensa suru heidän kaivatessaan omia vanhempiaan (muuten Jenniä ei surettaisi). Tuossahan onkin selitys, ettei osaa kunnioittaa vanhempia hmisiä, kun ei välitä omista isovanhemmistaankaan.
Miten ihmeessä Jenni voi edes kuvitella olevansa mukavin ja sympaattisin farmin asukkaista! Käsittämätöntä! Ei siinä tyttöraasu paljon ymmärrä tekemisiään ja omaa luonnettaan. Tosin hänhän sanoi tänään, ettei ole kovin sosiaalinen, mutta mietti, että kai hän farmilla sitten on ollut, kun on kolme kertaa nimetty emännäksi.
Eihän ne muut kilpailijat ole sitä huomanneet, millainen selän takana paskaa jauhava "sympaattinen ja mukavava" Jenni on.
Huvitti, että hän kuvittelee osaavansa kaikki työt! Lypsäminen ei suju kuin yhdellä kädellä. Kauan kestäisi lypsyllä, jos lemiä olisi useampi. Sahaamisesta ei tullut mitään, eikä ruuanlaittokaan huvita. Kyllä ihmisellä on suuret luulot itsestään! Ehkä todellisuus vielä iskee ja luulot karisee!
Harmittaa, että Sanni on nyt pahan Jennin pauloissa!
Jenni kertoi tulevansa uskonnollisesta perheestä.Se selittääkin vanhemman ihmisen törkeän kohtelun ja selän takana puhumisen ynnä kanssaihmisten hallitsemisen halun!!! Anteeksiantoa lie opetettu kotona oikein olan takaa?! Säälittävä naamanvääntelijä ja sössöttäjä!
Sanni on hyvä tyyppi :) Touhuaa ja osaa ja jos ei osaa niin opettelee mukisematta!
Jenni ehkä nimetty emännäksi sen takia, että joutuisi tiukkaan paikkaan ja paljastuisi, onko hänestä farmariksi. Alussahan hän vain hymyili ja peesaili, ihan luokatonta oli se sikojen ruokintakaukalon väsäyskin...
Ai te vielä pystytte katsomaan sarjaa. Itse lopetin kun en pystynyt sitä kitisijänuorta enää kuuntelemaan. Alkuun käänsin aina kanavaa kun se puhui, mutta se puhui niin paljon, että piti lopettaa kokonaan. Eli näköjään Tuulikki pudonnut ja nuo kolme jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:18"]Ai te vielä pystytte katsomaan sarjaa. Itse lopetin kun en pystynyt sitä kitisijänuorta enää kuuntelemaan. Alkuun käänsin aina kanavaa kun se puhui, mutta se puhui niin paljon, että piti lopettaa kokonaan. Eli näköjään Tuulikki pudonnut ja nuo kolme jäljellä.
[/quote]
Terve Tuulikki, Ritulle terkkui.
Ihmiset lukevat tätä ketjua ja kommentoivat itse. Samat ihmiset peukuttavat sitten sen mukaan ovatko samaa vai eri mieltä muiden kommentoijien kanssa.
Siksipä yllättäin ilmestyvät kymmenet peukutukset ylös tai alas näyttävät juuri sille mitä ne ovatkin: silkkaa spämmäystä.
Voi Sanni-parka sun juttujas, ei voi kun nauraa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:01"]
kas kas tota Sannia, aikas seläntakana haukkuja onkin, eikä ollu eka kerta, taitaa enimmäkkeen feikata jotain muuta kun onkaan. Joni taas näytti mikä lällykkä on. Olis saanu edes yks mies jäädä loppukolmikkoon, sääli vaan että sen sai toi lällykkä joka ei sitä olis edes ansainnut.
[/quote]Sanni alkanut puhumaan seläntakana. Luulin fiksummaksi. Silti Sanni noista ansaitsee voiton, ainoa joka pärjäisi farmilla yksinkin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:01"]Lisään vielä, että Sannihan on käynyt RUK:in ja on varmaan siellä ollut vähän kovemmissa paikoissa, kuin nyt tuolla farmilla. En usko, että on minkään Jennin vietävissä tai aivopesun alaisena. Sannihan on itse saanut johtaja koulutuksen, mutta ei ole kyllä sitä mitenkään korostellut tuolla farmilla.
[/quote] Näin on vänrikki on kovan koulutuksen saanut henkilö.
[/quote] Ylimpänä on kenraalikunta, toisena esiupseerit ja kolmantena komppaniaupseerit eli ne joihin vänrikki kuuluu , neljäntenä aliupseerit ja lopuksi miehistö.
[/quote] Sanni kävi armeijan ja tuli vänänä takaisin. Sanni ei ole ammattilainen. Verrataan siihen miten tulevat armeijasta ulos. Ei joka poika ja tyttö tule Vänrikkinä.
Jennin taktiikka on ollut "hajoita ja hallitse". Toivottavasti se ei tuota tulosta.
JENNI katos nyt peiliin, vai olet ollut mukava, reilu, ja sosiaalinen, ja paskat olet ollut!! Olisit saanut lähteä ja siat jäädä:)