Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
Sanni saisi voittaa, osaa kaikki hommat mukisematta.
on opetellut jos ei osaa.
SANNI ihanin persoona tuolla.
Miettikää se ruokinta aika juttu eläimille...oikeassa oli ...maatilllaki kellon ajat milloin elukat saa ruokaa, eivät täten koko päivää mölyä.
Sanni voittakoon !! t. maalaistalon tyttö
Tänään en katso pudotusjaksoa. Yhden tv:n perheessä voiton vie formulat, joka menee päällekkäin farmi sarjan kanssa. Käyn täällä tsekkaamassa jos joku av:ssa vieraileva kommentoisi ohjelman kulkua. Mietin sitten kannattaako katsoa jälkikäteen. Viesteistä joita toivottavasti tulee, kiitän jo etukäteen :)
Jos joku tässä kisassa on se p.....nuolija, niin se ei ainakaan ole Joni taitaa olla se joka Jonia siksi nimittelee.
Mitä hiton virkaa noilla peukuilla on, aivan sama onko ylös vai alas, ei niillä mitään peliä voiteta.
Olen samaaa mieltä, olis pitänyt näyttää kunnollaa vanhoja työtapoja. Epäselvää puhumista. Ainut mistä saa selvän on Jennin nalkuttaminen ja sitä kyllä on riittänyt. Koko ohjelma pilattu tuomoisella epäkypsällä nalkuttajalla.
Vinkki, ohjelmaan saa tekstityksen tekstitv:n kautta, paina 333.
Sanni on todella fiksu tyttö. Toivois hänen voittavan, on moni taitoinen ja tekevä pärjäis varmasti farmarina. Ei ole sortunut muiden mollaamiseen. Toivoisin myös, että sannille lahjoitettais se pikkulammas mukaan kun ne todella viihtyvät hyvin toistensa seurassa. Tsemppiä Sanni!!!
Tarkoitit kai Jenniä, Sannihan on aivan ihana ahkera eikä puhu toisista pahaa. Jenni nalkuttaa jatkuvasti, on hyvin omahyväinen jaksaa itseään korostaa tyhmillä teoillaan. Ei osaa ees yhtään kunnioittaa vanhempia ihmisiä eikä arvosta heidän taitojaan vaikka he ovat paljolti eläneet alkeellisimmissa olosuhteissa lapsena maalla ja tietävät asioista. Vanhemmat saavat varman hävetä nenäkkään tyttönsä puolesta!
Voi poika -parkaa joka tuon Jennin ottaa. Toivon vain, että minun poikani kohdalle ei sattuisi. Nalkutusta riittäisi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:24"]
Mitä hiton virkaa noilla peukuilla on, aivan sama onko ylös vai alas, ei niillä mitään peliä voiteta.
[/quote]Peukuilla ilmaistaan oletko samaa vai eri mieltä kirjoittajan kanssa.Ne eivät liity itse kisaan :)
Sebu ei minun mielestäni saisi olla äänestämässä ,koska luovutti kesken kisan
Tuulikki ja Jenni nykyajan noitavainon kohteena.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 16:18"]
Voi poika -parkaa joka tuon Jennin ottaa. Toivon vain, että minun poikani kohdalle ei sattuisi. Nalkutusta riittäisi.
[/quote]Älä muuta sano.Tollaset kun osaa paikan tullen visertää pojilta päät sekasin.Hetken päästä poika huomaa,ettei saa hengittääkään ilman lupaa!
Petyin eilen Sanniin, kun se on ihan Jennin vietävissä. Tämä kooste Jennistä oli kyllä kamalaa katsottavaa, ja mitense oli niin vahingoniloa täynnä. Ja ruokaa pidetään kortilla, että minullakin olisi nälkä. Jostain näkkileivästä itketään. Ne on laihtuneet kyllä aika lailla, ennestään hoikat ihmiset.
Teppo voittoon, se on lutuinen.
Olisi järkyttävää jos Jenni voittaisi kisan! Jennin pitäisi saada vuoden valittaja-titteli. Jenni haukkuu kaikkia takanapäin. Nyt on jonin vuoro. Sanni sanoi eilen että hän tykkäsi markosta aikaisemmin mutta ei nyt enää kun Jenni on hänet aivopessyt. Ihan uskomatonta manipulointia. Jenni on narsisti. Toiv oikeus voittaa.
Luulin että tämä oli aikuisten keskustelua mutta nimensä mukaisesti näkyy olevan vauvojen keskustelupalsta -ei yli 5-vuotiaille- kun näitä juttuja lukee, siks lapsellista tekstiä näkyy enimmikseen olevan.
Siis Teppo kuuluu emonsa luokse. Joka jaksossa emo seisoo Sannin ja Tepon vieressä.
Aion vuokrata tänä vuonna palstan ja kasvattaa perunoita, porkkanoita ja herneitä. Voidaan sitten miehen kanssa tapella perunan nostosta.
Onko perunan nosto niin vaikeaa ja kyllä niillä ruokaa on jos vaivaa vähän näkevät.
Tässä nyt nähdään Tuulikin panos, keittiöhommat on raskaita, eikä niitä arvosteta.
Kait se Joni voisi niitä perunoita kuokkia.
Sanni on tosi pätevä tuolla farmilla, joten toivon hänestä vuoden farmaria!
En koe, että Sanni olisi Jennin "aivopesun" alaisena....yhtenäkin iltana haukkui Tuulikkia ulkona, kun tiskasivat astioita, niin Sanni sanoi vain Niin tai Joo, ei ottanut sen enempää kantaa koko Jennin mollaamiseen Tuulikista.
Lisään vielä, että Sannihan on käynyt RUK:in ja on varmaan siellä ollut vähän kovemmissa paikoissa, kuin nyt tuolla farmilla. En usko, että on minkään Jennin vietävissä tai aivopesun alaisena. Sannihan on itse saanut johtaja koulutuksen, mutta ei ole kyllä sitä mitenkään korostellut tuolla farmilla.
Voi hyvänen aika! Lukiko kirjaa ilman lupaa. Mutta Jennillä ei käytöstapoja, itse en olisi repinyt kirjaa käsistä keneltäkään.