Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras silmälasiketju, Synsam, Silmäasema vai Instru?

Vierailija
27.12.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä maksaa laseissa? Jouduin maksamaan yksiteholinsseistä 350 euroa paikallisessa liikkessä. Netistä olisi saanut parilla kympillä.

olen samaa miettinyt vuosia. ymmärrän jos tekninen laite jossa paljon työtä ympäri maailmaa maksaa satoja euroja mutta muovia ja kaksi lasin palasta ei pitäisi maksaa edes satasta.

tätä perustellaan sillä että on mittatilaus työtä ja linssit hiotaan jne. miksi ei voisi myydä koteihin noita laitteita kuten limun juojille sodastream laitteet? koska bisnes is bisnes.

Kaikessa optiikassa on varmaan kovat katteet. Kameran linssitkin maksaa omaisuuden.

Vierailija
22/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään näistä liikkeistä en nyt löytänyt sopivia kehyksiä, niin täytyy etsiä muualta. Tyrkyttivät kyllä ihan väärän kokoisia kehyksiä asenteella, että kyllä ne sopii kun pannaan sopimaan. No ei ole hyvät, jos ei ole mitoitus oikein. Linssit varmaan ok, mutta ensin pitäisi löytää ne kehykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosia käyttänyt Fenno-optiikka ketjuun kuuluvaa pientä paikallista optikkoliikettä. Paljon parempi palvelu kuin isoissa ketjuissa (sama optikko palvellut perhettä jo 15 vuotta) ja alennukset on aina olleet tosi reilut ilman mitään pienellä präntättyjä ehtoja. Meillä osa perheestä tarvitsee tehdaslinssit, varastovahvuuksista ei löydy, ja isommissa ketjuissa näistä ei ole kovin hyviä alennuksia saanut. Lisäksi lapsille oli pienenä elämys kun saivat optikon kanssa itse sovittaa ja asentaa linssit kehyksiin kun optikko teki se omissa tiloissa ja otti lapset mukaan painamaan koneiden nappeja.

Vierailija
24/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instru on mummojen liike ja Silmäasema kohtalainen mutta pelkkä Bonus ei saa sieltä ostamaan laseja

Älä ole ikä rasisti. Monella mummolla talous nin hyvä että käytää muodikaita kehyksiä niin silmälasessa kuin aurinkolaseissa ja niitä ei instrumentariumi vältämättä saa.Ostatko sinä itse silmälasilasi vai mentkö työtömänä sossun maksusitomuslappu kädessä silmälasi liikeet?Ylensä pahimmat arvostelijat ovat juuri he jotka käytävät sosisaali etuudet hyväksi,Kaikki vaan mikä mahdollista otetaan sossusta.

Vierailija
25/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsavers, Nissen

Vierailija
26/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se mikä sen nimi on... spermsaver tjks.

Sinähän sen tiedät, *Lerppatatti

Vierailija
27/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasema on paras!

Vierailija
28/32 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäasema on paras!

Siellä on huono kehysvalikoima. Aivan tylsiä pokia.

Vierailija
29/32 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut silmälääkärin apua, mutta tämä kohtaamani freelanceri Oulussa oli niin töykeä ja asiakkaita alentavasti kohteleva, että se jäi siihen. Ei tullut "maailman onnellisimmat silmät". Kierrän kaukaa Silmäasemien silmälääkärit, jotka ovat yksityisyrittäjia eikä töissä Silmäasemalla. Kehuvatkin sillä, että saavat tehdä mitä haluaa, milloin haluavat ja valita asiakkaansa pärstävärkin mukaan.

Vierailija
30/32 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut silmälääkärin apua, mutta tämä kohtaamani freelanceri Oulussa oli niin töykeä ja asiakkaita alentavasti kohteleva, että se jäi siihen. Ei tullut "maailman onnellisimmat silmät". Kierrän kaukaa Silmäasemien silmälääkärit, jotka ovat yksityisyrittäjia eikä töissä Silmäasemalla. Kehuvatkin sillä, että saavat tehdä mitä haluaa, milloin haluavat ja valita asiakkaansa pärstävärkin mukaan.

Silmäasemasta oli siis kyse.

Vierailija
31/32 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro-optika, Eagle Vision, Norman-optika, Pere Optika.

Vierailija
32/32 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmäasema on paras!

Siellä on huono kehysvalikoima. Aivan tylsiä pokia.

Mä löysin tosi nätit. Tosin mulla kapeat kasvot, mikä rajoittaa. Silmäasemalla oli kapeimmissa nätimmät valikoimat ketjuliikkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme