Mikä paras silmälasiketju, Synsam, Silmäasema vai Instru?
Kommentit (32)
Mistään näistä liikkeistä en nyt löytänyt sopivia kehyksiä, niin täytyy etsiä muualta. Tyrkyttivät kyllä ihan väärän kokoisia kehyksiä asenteella, että kyllä ne sopii kun pannaan sopimaan. No ei ole hyvät, jos ei ole mitoitus oikein. Linssit varmaan ok, mutta ensin pitäisi löytää ne kehykset.
Itse olen vuosia käyttänyt Fenno-optiikka ketjuun kuuluvaa pientä paikallista optikkoliikettä. Paljon parempi palvelu kuin isoissa ketjuissa (sama optikko palvellut perhettä jo 15 vuotta) ja alennukset on aina olleet tosi reilut ilman mitään pienellä präntättyjä ehtoja. Meillä osa perheestä tarvitsee tehdaslinssit, varastovahvuuksista ei löydy, ja isommissa ketjuissa näistä ei ole kovin hyviä alennuksia saanut. Lisäksi lapsille oli pienenä elämys kun saivat optikon kanssa itse sovittaa ja asentaa linssit kehyksiin kun optikko teki se omissa tiloissa ja otti lapset mukaan painamaan koneiden nappeja.
Vierailija kirjoitti:
Instru on mummojen liike ja Silmäasema kohtalainen mutta pelkkä Bonus ei saa sieltä ostamaan laseja
Älä ole ikä rasisti. Monella mummolla talous nin hyvä että käytää muodikaita kehyksiä niin silmälasessa kuin aurinkolaseissa ja niitä ei instrumentariumi vältämättä saa.Ostatko sinä itse silmälasilasi vai mentkö työtömänä sossun maksusitomuslappu kädessä silmälasi liikeet?Ylensä pahimmat arvostelijat ovat juuri he jotka käytävät sosisaali etuudet hyväksi,Kaikki vaan mikä mahdollista otetaan sossusta.
Vierailija kirjoitti:
se mikä sen nimi on... spermsaver tjks.
Sinähän sen tiedät, *Lerppatatti
Vierailija kirjoitti:
Silmäasema on paras!
Siellä on huono kehysvalikoima. Aivan tylsiä pokia.
Olisin halunnut silmälääkärin apua, mutta tämä kohtaamani freelanceri Oulussa oli niin töykeä ja asiakkaita alentavasti kohteleva, että se jäi siihen. Ei tullut "maailman onnellisimmat silmät". Kierrän kaukaa Silmäasemien silmälääkärit, jotka ovat yksityisyrittäjia eikä töissä Silmäasemalla. Kehuvatkin sillä, että saavat tehdä mitä haluaa, milloin haluavat ja valita asiakkaansa pärstävärkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut silmälääkärin apua, mutta tämä kohtaamani freelanceri Oulussa oli niin töykeä ja asiakkaita alentavasti kohteleva, että se jäi siihen. Ei tullut "maailman onnellisimmat silmät". Kierrän kaukaa Silmäasemien silmälääkärit, jotka ovat yksityisyrittäjia eikä töissä Silmäasemalla. Kehuvatkin sillä, että saavat tehdä mitä haluaa, milloin haluavat ja valita asiakkaansa pärstävärkin mukaan.
Silmäasemasta oli siis kyse.
Pro-optika, Eagle Vision, Norman-optika, Pere Optika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäasema on paras!
Siellä on huono kehysvalikoima. Aivan tylsiä pokia.
Mä löysin tosi nätit. Tosin mulla kapeat kasvot, mikä rajoittaa. Silmäasemalla oli kapeimmissa nätimmät valikoimat ketjuliikkeistä.
Kaikessa optiikassa on varmaan kovat katteet. Kameran linssitkin maksaa omaisuuden.