Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut elämäsi pahin krapula?

Vierailija
09.01.2014 |

Itselläni pientä heikotusta ja unettomuutta parin päivän ajan.

Mutta nyt olen kauhuissani katsonut miesystävääni. Veti muutaman päivän putken kirkasta viinaa.

Mies lopetti putken neljä päivää sitten, ja on vieläkin ihan krapulassa. Mm. jalat ei toimi kunnolla vieläkään, ei esim. pysty kävelemään kunnolla, erityisesti alamäessä alkaa jalat tärisemään niin, etteivät meinaa pitää päällä. On pakko pysyhtyä lepäämään, ettei kaadu.

Oksensikin pari päivää. Nyt kuulemma pyörryttää koko ajan, erityisesti kun kääntää päätään ja sydän muljahtelee. Missään asennossa ei ole hyvä olla, ei edes makuulla. Tärisee, vapisee ja hikoilee, vuoroin kylmä, vuoroin kuuma. Ei ole nukkunut neljään vuorokauteen kuin ihan pieniä pätkiä. Silloinkin näkee koko ajan jotain painajaisia. Ulosteessa kuulemma verta. Pelkään, että tuo saa vielä jonkun viinakrampin.

Olen yrittänyt painostaa menemään lääkäriin, jotta saisi tuohon jotain helpottavaa, muttei suostu. Kuinkahan pitkään tämä voi vielä jatkua?

Oletteko te joskus kuulleet näin pitkästä ja kamalasta krapulasta?

Kokemuksia tai mitä olette kamalasta krapulasta nähneet/kuulleet kaipailisin.

En tarvitse saarnaa miehen juomisesta enkä siitä, miksi olen hänen kanssaan. Kiitos.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena olin menossa firman juhliin ja tarkoituksena oli syödä ja juoda niin paljon kuin mahdollista, koska kaikki oli ilmaista. Ennen juhliinlähtöä kävin vaa'alla, jotta näkisin miten paljon voi saada lisää painoa yhden illan järjettömästä syömingeistä ja juomingeista. Juhlat menivät suunnitelmien mukaan, mutta aamulla oli järjetön kankkunen. Mikään ei pysynyt sisällä ja välillä kävi mielessä sairaanlähtö, kun tajukin meinasi lähteä. Vasta illalla sai ensimmäiset vesikulaukset pysymään sisällä ja siitä lähti olo paranemaan. Kävin vaa'alla ja yhdessä vuorokaudessa painoa oli kadonnut kehosta tasan 10%.  

Vierailija
122/123 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea krapula tulee kun on juonut vähintää 3 päivää putkeen kirkkaita ja sitten puhaltaa pelin poikki. Kun sellaisen kerran kokee, niin juo sen jälkeen fiksummin ja miedompia aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä Venäjälle pääsi… ryyppäsin 4pv Pietarissa. Vodkaa, jotain energiajuomadrinkkejä (Jaguar tms), Reissussa kaikennäköisiä kommelluksia mutta menin suoraan töihin reissun jälkeisenä päivänä. En ollut vielä toipunut humalasta, olisin voinut saada potkut. Onneksi minut ohjattiin vain kotia lepäämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme