Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALET NETTIKAUPOISSA

27.12.2007 |

Onko löytynyt hyviä aletarjouksia nettikaupoista?

Itse löysin:

http://www.lemonkids.fi (Runsaasti lasten/vauvanvaatteita alessa)

http://www.rekkarit.fi (Lastenvaunurekkarit 16.90 euroa - norm. 21.90)

http://www.lelupuu.fi (Leluja alessa, joistakin jopa 50-70%)

Muita?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennusta!Mikä suora osote H&M outlet en löydä googlettamalla.

Kiitoksia

Vierailija
22/41 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://shop.hm.com/fi/

kaikista punaisista siis ale hinnoista, niitä on eniten tuolla outlet kohdassa, mutta myös esim: lapset osion alussa on tunika+legginsit 9,9 niin siitä saa myös -50%

voimassa enää tänään tuolla koodilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ostoksia tein Butik Bambinosta http://www.butik-bambino.dk.

Aleprossat 30-50 ja merkkejä löytyy Ticket, Claire & Brubaker, Kammakarlo, Phister & Phillina & etc...

Vierailija
24/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa samoja merkkejä alennusmyynnistä 20-60% alennuksella. Kävin Pompiissa ostamassa MeToota -30 % ja nyt ostin lisää MeToota Kuperkeikasta -50 %. Miksi shoppaat Tanskassa?

Vierailija
25/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tarkoitit kysymyksen minulle, kun kerroin Butik Bambinon alesta.

Minusta on helpompaa tässä elämäntilanteessa kahden alle 2,5 vuotiaan kanssa asioida netissä ja katsoa tavaroita kaikessa rauhassa (yleensä yöllä) kuin koluta kauppoja, joista en kuitenkaan saa haluamani merkkejä samasta kaupasta. Ei mulla oikein ole aikaa kierrellä ja kaarrella eri kaupoissa. Postikulut eivät ole mielestäni edes kovin hirmuiset, vaikka ulkomailta tilaan.

Vierailija
26/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka ikisessä nettikauppoja käsittelevässä ketjussa mainitaan kuperkeikka. Olen katsonut heidän valikoimaansa jo useita kertoja, mutta en vain ole sieltä löytänyt mitään tilattavaa. Esim. Metoon valikoima on melko suppea ja samoin Cecilie Westhistä ovat puuttuneet juuri ne mallit, mitä itse olen havitellut. Tietysti pitäisi suosia suomalaista, mutta en ala pakolla tilaamaan Suomesta, jos saan Tanskasta samasta nettikaupasta kaiken haluamani. Tanskasta olen saanut loistavaa palvelua (kuten myös muutamista suomalaisista nettikaupoista, joista olen tilannut), joten tilaan edelleen sieltä ja muualta Euroopasta, jos valikoimat eivät Suomessa parane.

Vierailija
27/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rekisteröinyt saman...noita nikkejä on luotu monta ja ne herättää keskustelua milloin mistäkin ja keskustelee keskenään ja ja ja...aina jollain verukkeella tulee tuo kuperkeikka esiin. Uskon miltei kaikkien vakio palstailijoiden vaatteet ja tarvikkeet osion alla löytävän kuperkeikkaan, jos sieltä jotain tarvitsevat, joten tuota piilomainontaa voisi vähän rajoittaa. Se alkaa kolisemaan jo omaan nilkkaan!

Vierailija
28/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Kyllä suomalaisistakin nettikaupoista tietysti saa niitä yllä mainittuja merkkejä, mutta valikoimat ovat melko suppeat. Minusta on mukavaa, kun nettikaupassa on tarjolla laaja valikoima merkkejä & vaatteita. Säästäähän siinä sitten, kun ei tarvitse useasta erikseen tilata (postikulut). Tätä tämä globalisaatio on.. ;)

Vierailija
29/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka Helsingissä asutaankin. Täältä tilasin itselle ja lapselle:

http://www.troldeborn.dk/default.asp

Suomeen lähetys on kyllä 100kruunua (n. 13euroa?), joten enemmän pitää tilata kerralla, että ale tuntuu missään... (ei ollut ongelma kuitenkaan, hih). Valikoimissa MALA, Småfolk, MeToo. Alet tällä hetkellä -30%, mutta jotain jopa -70%.

Vierailija
30/41 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toki tutustunut Kuperkeikan tarjontaan, mutta en innostunut.

Vierailija
31/41 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vähän kuin lähtisi merta edemmäs kalaan kun tilaa Tanskasta asti?

Vierailija
32/41 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanot, kun minä tilaan jopa jenkeistä asti, hui?! Itse asiassa vähintään kerran kuussa tulee jostain päin muailmaa paketti. Pitäisikö minun hävetä sitä?

jeetula:

Eikö ole vähän kuin lähtisi merta edemmäs kalaan kun tilaa Tanskasta asti?

Vierailija
33/41 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Brittein saarilla on hyvät alet nettikaupoissa:

www.josephm.com

www.villagekids.co.uk

www.childrensalon.co.uk

http://www.skuffsandskruffs.co.uk

Työssäkäyvänä ei ole vain yksinkertaisesti aikaa raahautua Hgin keskustaan, varsinkaan kun ei ole työmatkan varrella. Ja mitä postikuluihin tulee, niin saman verran uppoaa esim. Forumin parkkihalliin yhdellä ostosreissulla, bensoista puhumattakaan :) (Asumme maalla ja bussiyhteydet ovat olemattomat). Netin kautta ostaminen on vain niin paljon helpompaa. Eihän aleta syyllistämään toisiamme siitä, ettei kaikki tilaa Suomesta tai osta Hgin keskustan liikkeistä vaatteita pienokaisilleen? Kukin toimii miten parhaiten sopii omaan elämäntilanteeseen.

Noista UK:ssa olevista nettikaupoista saa myös sellaisia merkkejä, mistä Suomessa on aika suppeet valikoimat, IKKS, Burberry, Jean Bourget ja suomalaiset nettikaupat ovat etupäässä keskittyneet tanskalaisiin vaatteisiin, niin näitä ei-tanskalaisia merkkejä on kiva ostella sitten muualta.

Myös ranskalaisissa nettikaupoissa on alet, mutta onneksi olen pystynyt niiden osalta itseni hillitsemään.

Vierailija
34/41 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olisi se kai siinä tapauksessa järjetöntä tilata Tanskasta & Euroopasta & Usa:ta, mikäli Suomesta saisi tismalleen samoja vaatteita ja halvemmalla. Itsekin ihmettelin aikaisemmin, että mitä järkeä on ulkomailta tliaamisessa, kunnes tutustuin muutamiin ulkolaisiin nettikauppoihin ja niiden valikoimiin& hintoihin (erit. ale-aikaan). Niissä on kyllä mielestäni rajummat alet kuin meillä täällä Suomessa (jossa usein max 30 %)

On totta, että varsinkin pääkaupunkiseudulta saa tosi hyvin esim.melkeinpä kaikkia tanskalaisia lastenvaatemerkkejä. Usein tarjolla on kuitenkin vain muutamia malleja ja kyllä hintataso on korkeampi. Minusta on jotenkin mukavampi valita itse laajasta valikoimasta mieluisia merkkejä ja vielä rauhassa ajan kanssa kotona istuskellen.

Kukin taaplatkoon tyylillään.

Vierailija
35/41 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tilannut noista mainitsemistasi kaupoista? miten on sujunut? visalla maksu? paljonko tuolta viimeisestä tulee postareita? mikä on punnan ja euron suhde (onko siis se kun sivuilla annettu esimerkki punnissa ja perässä euroina)? kiinnostaisi tilata jotain, muttei uskaltaisi ihan sokkona :)

Vierailija
36/41 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.skuffsandskruffs.co.uk olen tilannut useammankin kerran (samoin kyllä noista muistakin liiankin usein)

Juuri tänään tein tilauksen skuffs and skruffsille ja postarit oli 8,95 puntaa. Visalla olen maksanut ja tuon kaupan kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia. Joseph M:stä olen kerran saanut väärän väriset housut, mutta he maksoivat palautuksen ja lähettivät oikeat housut tilalle.

Punnan kurssi taitaa heilua siinä 1,4 paikkeilla (1 punta on 1,4 euroa).

Tuolta Skuffsilta on tullut aina tosi nopeasti tilausvahvistus ja tänäänkin tilaamani lähtivät jo tänään postiin. Paketin tulo on kestänyt yleensä vajaan viikon.

Vierailija
37/41 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin Tanskasta Plastisockia ja muuta, vaikka samoja merkkejä saa Suomestakin. Alessa olivat hakemani koot jo loppuneet suomalaisista kaupoista ja löysin niitä vielä Tanskasta, joten ihan surutta tilasin sitten sieltä. Paketti tuli Filabelilta jo tänään - kyllä kannatti!

Vierailija
38/41 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken kävi poistimies tuomassa paketin kotiin täynnä ihania vaatteita :) Helppoa! Ja Tanskasta tulivat.

Itse koen nettishoppailun helpommaksi, kun juosta kaupungilla etsimässä " ei oota" . Etenkin kun siihen live-shoppailuun ei aikaa liielmäti löydy. Ja kun ostan tiettyjä tuttuja merkkejä, niin ei ole tuota koko-ongelmaakaan :)

Ja ostaisin hehkä suomalaisistakin nettikaupoista, jos niissä olisi haluamiani tuotteita. Mutta totta on sekin, että muutamat puljut ovat täällä esittäytyneet sen verran ällöttävästi, etten niistä kyllä periaatteestakaan tilaisi. Outoa tuollainen monella nimimerkillä kirjoittelu ja omansa mainostus/puolustus. Tyrkyttäminen ei ole mukavaa...

Vierailija
39/41 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on House of kidsin ale alkanut. Itse en löytänyt sopivia kokoja, mutta toivottavasti muilla käy parempi tuuri.

www.houseofkids.dk/

Vierailija
40/41 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sevivas:

Nyt on House of kidsin ale alkanut. Itse en löytänyt sopivia kokoja, mutta toivottavasti muilla käy parempi tuuri.

www.houseofkids.dk/