Testin mukaan ovuloin, mutta miksi en huomaa sitä mistään muusta, esim. limanerityksestä?
Minulla on aina ihan kuivat paikat, eli ei mitään valkovuotoa tai limaneritystä. Silti ovulaatiotestin mukaan ovuloin... Kuukautisenikin on säännölliset. Onko tämä normaalia?
Kommentit (6)
Gynellä kun olen käynyt niin kaikki on kuitenkin ollut aina ihan ok. Samoin papa näyte on puhdas. Silti tuntuu kummalliselta tällainen " kuivuus" .
ap
Siittiöiden voi olla hankala päästä etenemään jos on liian kuivat paikat. Greippimehua kuukautisten alkamispäivästä ainakin ovulaatioon saakka lasi päivässä lisää limaa. Näin luin kuumeilupalstalta. En tiiä sitten onko kuinka totta, mutta voithan kokeilla.
2
Nämä ovistestit otin ekaa kertaa käyttöön nyt, kun olemme ajatelleet yrittää vauvaa.
Viime kierrosta ei tärpännyt, mutta silloin ei tiennyt ovuloinko edes ja milloin.
ap
limoja tai muitakaan. Ja aika monta kertaa ovis on ollut ihan 100% varmuudella, kun ollaan lapsettomuushoidoissa ja asiaa seurattu.
Valkovuoto on aina tosi niukkaa. Ovulaation aikana ei lisäänny yhtään. Kipua ei ole jne. Todistettavasti olen kuitenkin ovuloinut, sillä kaksi raskautta on lähtenyt helposti käyntiin.