Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heräsin viimeyönä siihen ku miehen sormet....

Vierailija
11.11.2008 |

oli mun pillussa ja hän hyväili mua:):)

heräsin siihen ku tuntu sairaan hyvälle,ja pimppi oli märkä....sit harrastettiinki mieletöntä seksiä:D,mieskin oli erittäin kiihottunut;)

Oli kyl niin erilainen ja ihana herätys et huh huh.

Kiitos rakas.....käyt varmaan tän lukemassa=)=)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on ihan normaalia ja lupa on puolin ja toisin. Mä meen yleensä nukkumaan ennen miestä. Hän voi nukkumaan tullessaan herättää mut seksillä. Aamulla mä saan halutessani herättää hänet seksillä.

Vierailija
42/48 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meillä olkut jo iät ajat. Monesti ennen töihin lähtöä tulee vedettyä pikaset vaimon nukkuessa. Yleensä vaimo on kyljellään peppu minuun päin ja minä nain polviltaan häntä. Spermat pepulle ja pyyhin pois, niin pysyy lakanatkin siistinä. Hän ei ole enää aikoihin herännyt herännyt tähän toimitukseen. Toki tiedostaa mitä tapahtuu, mutta on kuulemma ihanaa jatkaa vaan unta. Unet on kuulemma erittäin villejä ja usein laukeaa itsekkin. Tämä siis ihan yhdessä sovittua. Samoin toisin päin. Se on upea tunne herätä, kun kulli luiskahtaa suoraan sisään. Seisokkihan on aamusta jo valmiina. Ainoa mikä siinä omaa orgasmia välillä varjostaa on kusihätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsit! Kokeilin tätä pari päivää sitten. Vaimo heräsi vasta kun olin vienyt käteni hänen pillulle. Hän sanoi, että "Lopeta tuo on saatanan ärsyttävää" ja käänti kylkeä <3

Vierailija
44/48 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsit! Kokeilin tätä pari päivää sitten. Vaimo heräsi vasta kun olin vienyt käteni hänen pillulle. Hän sanoi, että "Lopeta tuo on saatanan ärsyttävää" ja käänti kylkeä <3

Just niinkuin meillä.

Vierailija
45/48 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niinkuin meillä.

Varmaan olisi syytä keskustella tällaisesta etukäteen, että on molemmille ok.

Vierailija
46/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mahtavalta.

Omaa miestäni ei seksi juurikaan enää kiinnosta, joten luen tätä palstaa jotenkin kierosti kateellisena ja pahennan sillä oloani.

Samoin. Yksi masokismin muoto kai tämäkin.

Vierailija
47/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänä aamuna siihen kun miehen kovana seisova muna hieroi pyllyäni. Mies on ollut pitkään työmatkalla ja eilen illalla palasi kotiin. Nukuin pitkästä aikaa tosi sikeästi ja herätessäni omasta kosteudesta päätellen mies oli jo hetken sormeillut. Siitähän se muna nopeasti sitten sujahti ensin hetkeksi pimppaan ja sitten pyllyyn. Olipa ihanaa ensinnäkin saada pitkän tauon jälkeen ja tuo tilanne kokonaisuudessaan, aamuseksiä oman rakkaan kanssa.

Vierailija
48/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on raiskaus jos ei ole sovittu että noin voi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi