Lue keskustelun säännöt.
Mistä sieviä painokuvia tms. (puseroon)??
20.02.2007 |
Pojan uusi maripaita on pilalla, kun hoidossa oli roiskahtanut paidan rinnuksille liimaa. Olen yrittänyt kaikin tavoin poistaa " tahraa" , mutta se ei hievahdakaan! Mietin, että jospa paidasta tulisi vielä käyttökelpoinen, jos etumukseen tasaraitakuosin voisi painaa jonkun kuvan.. Osaisiko joku neuvoa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mitenkähän selittäisin... Olen itse ostanut Hgin Stockalta ompelutarvikeosastolta kivoja lasten vaatteisiin sopivia silittämällä kiinnitettäviä kuvia, eivät taida aplikaatioitakaan olla. Ymmärrätkö huonon selitykseni? Pakkauksessa lukee, että arkoihin materiaaleihin kannattaa ommella kuvat kiinni, muuten silitetään kiinni. Olen itse käyttänyt niitä juuri vastaavaan tarkoitukseen. On harmittanut, kun lasten uusiin paitoihin on heti tullut tahra, joka ei lähde irti, vaikka vaate olisi ollut ihan edullinen H&M-peruspaita. Ostin kuvia aika monta, että sopivat eri värisiin paitoihin. Pakkauksessa postimerkin kokoisia kuvia 5 kpl/4 e. Joskus olen silitellyt monta kuvaa samaan paitaan, koska tahra on ollut sellaisessa paikassa, että yksi kuva olisi näyttänyt hassulta. Kuvia on isojakin ja sekä tyttömäisiä että poikamaisia, myös unisex.