Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heräsin viimeyönä siihen ku miehen sormet....

Vierailija
11.11.2008 |

oli mun pillussa ja hän hyväili mua:):)

heräsin siihen ku tuntu sairaan hyvälle,ja pimppi oli märkä....sit harrastettiinki mieletöntä seksiä:D,mieskin oli erittäin kiihottunut;)

Oli kyl niin erilainen ja ihana herätys et huh huh.

Kiitos rakas.....käyt varmaan tän lukemassa=)=)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle. Ei herää kovin herkästi, vaikka pillu alkaa kostumaan aika äkkiä. Kiihottavaa.

Vierailija
2/48 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä itse siihen, että mies käy ihan kuumana.

Tai herättää mies siihen, että itse on niin valmiina, että!

Parasta seksiä on ne unenpöpperöiset aamuyön sessiot...

Vierailija
4/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin ollaan välillä herätty toistemme kimpusta :)

Varsinkin, kun lapset olivat ihan pieniä, eikä illalla jaksanut väsymyksen takia, niin käytiin usein lusikka-asentoon nukkumaan ja sovittiin, että saa herättää toisen, jos yöllä herää. Ja silloin niin kävikin usein...

Vierailija
5/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmosen kanssa samaa mieltä.

Vierailija
6/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimo valitellut, päinvastoin. Mukava herätys.

Ei minua kiinnosta panna nukkuvaa tai sammunutta naista.

-2

Vierailija
7/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap on noin otettu yöllisestä panosta. Lienee turhaa mainita että mies näki aika hurjia unia naisista joita todella tekee mieli. Pitäähän ne paineet purkaa.

Vierailija
8/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin ollaan välillä herätty toistemme kimpusta :)

Varsinkin, kun lapset olivat ihan pieniä, eikä illalla jaksanut väsymyksen takia, niin käytiin usein lusikka-asentoon nukkumaan ja sovittiin, että saa herättää toisen, jos yöllä herää. Ja silloin niin kävikin usein...

Nam, näin juuri pitää hoitaa parisuhdetta..oispa mulla..

Vierailija
9/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää aiemmin ja räplää mut märäks ja aah.. ihanaaaa aamuseksiä:)

Vierailija
10/48 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan haaveillut tuollaisesta! En vain ole saanut sanottua vielä sitä haavetta, että mies voisi toteuttaa. Ei mun mielestä ole raiskaus jos tapahtuu avio/avoliitossa, jossa terve seksielämä ts. molemmat haluaa toisiaan useimmiten. Tietysti on hyvä tietää mahtaako vaimo/mies pitää moisesta, mutta eikö tuossa aloittajan tapauksessa tullut selville, että herätys oli mieleinen :-)

Vierailija
11/48 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin sitä joskus tapahtuu, ja yhtä ihanaa edelleenkin herätä mieheni kalun sykkiessä sisälläni...

Vierailija
12/48 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, nimittäin joskus mietin, kuinka asiaan suhtautuisin....

Toisaalta se on ollut kyllä joka kerta ihanaa!

..mutta se, että itse nukkuu ja herää siihen, et toinen nuolee tai on juuri tulossa sisälle... niin tuntuu hieman mielenkiintoiselta. Asiaa ei siinä siis ole minulta paljon kyselty.

Tässäs siis mietin vain sitä, että missä kulkee se raja, koska miehen olisi kenties syytä kysyä asiaa minultakin.

Vierailija
13/48 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerran sellainen tapaus, että nainen tuli toistuvasti raskaaksi, vaikka ei ollut tietääkseen ollut suojaamattomassa yhdynnässä. Paljastui, että hänen miehensä oli nussinut häntä ilman kortsua yöllä naisen ollessa sikeässä unessa. Pitäkääpä tytöt ehkäisystänne huolta, kun mies teitä unissaan nussii!

Vierailija
14/48 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ikinä nuku niin sikeästi, että mies pääsisi "tositoimiin" mun tietämättäni.

Herääminen miehen intiimeihin hyväilyihin on miellyttävä herätys. ..

Vierailija
15/48 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin seksielämä on ollut viimeiset 1,5v täysin kuollutta.

Vierailija
16/48 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ehkäsyä mut jos yöllä meinaa alkaa naimaan mua niin mä annan sen sitte naida

Vierailija
17/48 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia. Minun vaimoni alkaa huutamaan jo siitä, jos yöllä laitan unissani käteni hänen kyljen päälle, ollessamme molemmat samalle puolelle kyljellään. "Aina sä herätät mut". Kaiken lisäksi vetää sellaisia 10-12 tunnin yöunia. 

Myöskään spontaania seksiä meillä ei ole ollut koskaan, aina pitää ensin lähteä suihkuun, minun ja sen jälkeen menee hän, vaikka oltaisiin molemmat jo samana päivänä suihkussa käyty. Siihen sitten vaimon kylppärissä viettämä aika, jossa hän rasvailee itseänsä yms. Näihin "valmisteluihin" menee helposti tunti. Sitten sänkyyn, minä hieron sormella, kielellä, vibraattoreilla hänelle 2-4 orgasmia, jonka jälkeen saan minä lykkiä itseni orgasmiin, oikeastaan jo kaiken haluni menettäneenä. Hän suostuu "antamaan" n. kerran kuukaudessa. Minuun ja varsinkaan kaluuni hän ei koko aikana suotu edes koskemaan.

En ole lihava, ruma, kullini ei ole luokkaa katkarapu, en ole eroamassa tai hakemassa eroa, kunhan vitutukseltani purkasin pahan oloni tänne.

Vierailija
18/48 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuon ylläolevan kertomuksen mukaan sietäs käydä jollakin asiantuntijalla hoidossa joka imaisisi pillistä kuumat  oli sen verta kuiva avioelämän kuvaus että huh huh

Vierailija
19/48 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Suunnilleen tuollaistahan se suurella osalla on. Ei ehkä ihan noin kärjistetysti, mutta kyllä minä väitän, että yli puolet avioliitossa asuvista miehistä on sitä mieltä, ettei naista juuri nappaa seksitouhut.

Vierailija
20/48 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette ihme haluttomien kanssa yhteen? Meitä *todella* himokkaitakin on. Harvemmassa ehkä, mutta on. Mieheni nautinto on minulle äärimmäisen kiihottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan