heräsin viimeyönä siihen ku miehen sormet....
oli mun pillussa ja hän hyväili mua:):)
heräsin siihen ku tuntu sairaan hyvälle,ja pimppi oli märkä....sit harrastettiinki mieletöntä seksiä:D,mieskin oli erittäin kiihottunut;)
Oli kyl niin erilainen ja ihana herätys et huh huh.
Kiitos rakas.....käyt varmaan tän lukemassa=)=)
Kommentit (48)
MeToo-porukan mielestä tuosta joutais vankilaan...
MeNot kirjoitti:
Vastoin tahtoa tehdyt seksiaktit ovat rikoksia myös parisuhteessa. Mutta asiahan riippuu ihan siitä, mitä puoliso ajattelee, jos toinen alkaa sormettamaan/panemaan tai käy kulliin kii nukkuessa. Joku tykkää, toinen ei ja on parempi tuntea puolisonsa, ennenkuin tuollaiseen ryhtyy.
M40
Suuremmoista peukuttaa emännän pillu märäks ja tuikata jorma sisään.kyllä lähtee liemet hyvin irti.
Itse olen antanut omalle miehelle luvan tunkeutua sisään nukkuessani. Ihan jo ajatuksena mikäs sen kiihottavampaa, kuin heräillä lykkimiseen.
N50+ kirjoitti:
Miksi menette ihme haluttomien kanssa yhteen? Meitä *todella* himokkaitakin on. Harvemmassa ehkä, mutta on. Mieheni nautinto on minulle äärimmäisen kiihottavaa.
Iso peukku sinulle jos kerran olet nainen ja pidät seksistä. Kokemukseni mukaan suurin osa naisista ei pidä seksistä juuri lainkaan. Enkä tarkoita pelkästään omia kokemuksiani vaan olen asiasta keskustellut monen ystävänikin kanssa ja lähes poikkeuksetta kaikilla on samoja kokemuksia. Sitten lisäksivielä kun lukee näitä keskustelupalstoja niin asa vain vahvistuu. Kyse ei siis ole siitä mitä joku kohta varmaan kommentoi että minä olen pienivehkeinen tai en osaa tai en osallistu kotitöihin tms. vaan kyllä tämä naisten haluttomuus on jossain paljon syvemmällä mitä vain minun kokemukseni osoittaa. Mikä teitä naisia oikein vaivaa tunnetteko että olette jotenkin alistettu kun miehet teitä haluavat? Tästä osoituksena mm tuo mee too kamppanja jonka vuoksi miehet eivät edes uskalla enää lähestyä naisia pelkäämättä että joku nostaa asiasta kauhean haloon.
Mies 56 vee kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Miksi menette ihme haluttomien kanssa yhteen? Meitä *todella* himokkaitakin on. Harvemmassa ehkä, mutta on. Mieheni nautinto on minulle äärimmäisen kiihottavaa.
Iso peukku sinulle jos kerran olet nainen ja pidät seksistä. Kokemukseni mukaan suurin osa naisista ei pidä seksistä juuri lainkaan. Enkä tarkoita pelkästään omia kokemuksiani vaan olen asiasta keskustellut monen ystävänikin kanssa ja lähes poikkeuksetta kaikilla on samoja kokemuksia. Sitten lisäksivielä kun lukee näitä keskustelupalstoja niin asa vain vahvistuu. Kyse ei siis ole siitä mitä joku kohta varmaan kommentoi että minä olen pienivehkeinen tai en osaa tai en osallistu kotitöihin tms. vaan kyllä tämä naisten haluttomuus on jossain paljon syvemmällä mitä vain minun kokemukseni osoittaa. Mikä teitä naisia oikein vaivaa tunnetteko että olette jotenkin alistettu kun miehet teitä haluavat? Tästä osoituksena mm tuo mee too kamppanja jonka vuoksi miehet eivät edes uskalla enää lähestyä naisia pelkäämättä että joku nostaa asiasta kauhean haloon.
Katsos kun kyse on siitä, että silloin kun feminismi alkoi kukoistamaan, niin siitä saakka kaikki on mennyt koko ajan enemmän perseelleen tässä yhteiskunnassa. Seuraavaksi miesten ei annettu olla enää miehiä, ei saanut olla enää naisten ja miesten työtä, piti olla tasa-arvoa. Miehet eivät saaneet enää tehdä aloitteita, vaan se koettiin seksuaaliseksi häirinnäksi, kenenkään edes tietämättä, mitä se tarkoittaa,
Nyt ei saa enää kutsua tytöksi tai pojaksi, pitää olla henkilö. Ei saa olla enää tyttöjen ja poikien leikkejä, pitää olla lasten leikkejä. Seuraavaksi poikien pitää vetää hame päälle ja tytöille alkaa kasvaa munat, tätähän nämä "aivottomat" selkeästi haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa onnellisia. Minun vaimoni alkaa huutamaan jo siitä, jos yöllä laitan unissani käteni hänen kyljen päälle, ollessamme molemmat samalle puolelle kyljellään. "Aina sä herätät mut". Kaiken lisäksi vetää sellaisia 10-12 tunnin yöunia.
Myöskään spontaania seksiä meillä ei ole ollut koskaan, aina pitää ensin lähteä suihkuun, minun ja sen jälkeen menee hän, vaikka oltaisiin molemmat jo samana päivänä suihkussa käyty. Siihen sitten vaimon kylppärissä viettämä aika, jossa hän rasvailee itseänsä yms. Näihin "valmisteluihin" menee helposti tunti. Sitten sänkyyn, minä hieron sormella, kielellä, vibraattoreilla hänelle 2-4 orgasmia, jonka jälkeen saan minä lykkiä itseni orgasmiin, oikeastaan jo kaiken haluni menettäneenä. Hän suostuu "antamaan" n. kerran kuukaudessa. Minuun ja varsinkaan kaluuni hän ei koko aikana suotu edes koskemaan.
En ole lihava, ruma, kullini ei ole luokkaa katkarapu, en ole eroamassa tai hakemassa eroa, kunhan vitutukseltani purkasin pahan oloni tänne.
Niin mutta miksi et ole hakemassa eroa? Retorinen kysymys, meinaan vaan että itse hakisin. Tuntisin että minua on petetty, ei (ehkä) toisen miehen kanssa, mutta avioliittolupaukset rikottu, velvollisuudet unohdettu. Tutkisin kyllä hänen uskollisuutta myös.
Onneksi dumppasin pahimmassa vauvakuumeessa olevat, enkä koskaan mennyt naimisiin. Tuntuu tosiaan, että suurimmalle osalle käy kuten sinulle, tai vielä huonommin.
MeNot kirjoitti:
Niin on maailma muuttunut kymmenessä vuodessa.
Kerran yrittänyt, pääsin sormillani melkein lanteille. Sitten tuli perinteinen katkeran keski-ikäisen naisen tuhahdus. Ja se läheisempi kanssakäymisyritys päättyi siihen. (no kuten suurin osa muistakin yrityksistä).
Mutta, ajatuksissani tuo on lähes ykkösfantasiani. Tosin toisinpäin koettuna.
Kun saisin joskus kokea vaimon kiinnostuksen ja halun itse vielä nukkuessa ja siihen hyväilyyn herätessä.
Ja fantasiahan tämä on tietenkin ja vain siitä syystä, että ei toivoa, että vaimo tällaista toteuttaisi.
Olen kyllä toiveestani maininnut.
Minusta on ihana herätä miehen kosketukseen. Joskus ollaan naitukin ihan keskellä yötä, kesken unien. Ei se oo mitään miituuta jos se molemmille sopii!
Mikä sen ihanampaa kuin herätä siihen, että kalu sykkii ja turpoaa p***ettäni vasten. NAM!
En todellakaan tunne olevani mitenkään alistettu, kun rakastajani haluaa minua. Tunnen olevani Nainen joka saa ihanasti antautua Miehelle.
Kotityöt ei liity seksiin millään lailla. En tajua. Onko joillekin seksi joku kaupankäynnin, kiristyksen tai vallankäytön väline vai?
Olen erittäin kiimainen, rakastan seksiä.
En ole aiemmin uskaltanut alkaa hyväillä rakastajani kalua hänen nukkuessaan, mutta haluan kyllä kokeilla.
n50+ kirjoitti:
Minusta on ihana herätä miehen kosketukseen. Joskus ollaan naitukin ihan keskellä yötä, kesken unien. Ei se oo mitään miituuta jos se molemmille sopii!
Mikä sen ihanampaa kuin herätä siihen, että kalu sykkii ja turpoaa p***ettäni vasten. NAM!
En todellakaan tunne olevani mitenkään alistettu, kun rakastajani haluaa minua. Tunnen olevani Nainen joka saa ihanasti antautua Miehelle.
Kotityöt ei liity seksiin millään lailla. En tajua. Onko joillekin seksi joku kaupankäynnin, kiristyksen tai vallankäytön väline vai?
Olen erittäin kiimainen, rakastan seksiä.
En ole aiemmin uskaltanut alkaa hyväillä rakastajani kalua hänen nukkuessaan, mutta haluan kyllä kokeilla.
Olet erittäin hyvä nainen, arvostan tuollaista asennetta, naista.
Kumpa olisit minun puoliso!
Ihanaa ollu kun on muutaman kerran yöllä naitu
Oon tykänny naimisesta paljon,se on ihanaa
Olen itsekin tykännyt yhdynnästä jostain syystä aina,ja tuun pitämään
Mies joutuu ottamaan suuren henkilökohtaisen riskin naista miellyttääkseen. Jos nainen ei olisi tykännyt, niin teknisesti tuo alkupetäinen tilanne oli raiskaus ja tuomio luettaisiin sen mukaan.
Kuulostaa mahtavalta.
Omaa miestäni ei seksi juurikaan enää kiinnosta, joten luen tätä palstaa jotenkin kierosti kateellisena ja pahennan sillä oloani.
Olen saanut palautetta: "mmm tämäpä miellyttävä tapa herätä"
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Koska nuo naiset kusettaa suhteen alkuvaiheessa ja esittää halukasta. Sitten totuus paljastuu liian myöhään.
Tai ihan vaan normaalistikin sitä seksuaalista säpinää suhtessa nyt tuppaa alkuvaiheessa (pari ensimmäistä vuotta) olemaan selvästi enemmän kuin myöhempinä vuosina, noin niinkuin keskimäärin. Tuleeko tämä vielä yllätyksenä jollekin?
Mies 56 vee kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Iso peukku sinulle jos kerran olet nainen ja pidät seksistä. Kokemukseni mukaan suurin osa naisista ei pidä seksistä juuri lainkaan. Enkä tarkoita pelkästään omia kokemuksiauksiani vaan olen asiasta keskustellut monen ystävänikin kanssa ja lähes poikkeuksetta kaikilla on samoja kokemuksia. Sitten lisäksivielä kun lukee näitä keskustelupalstoja niin asa vain vahvistuu. Kyse ei siis ole siitä mitä joku kohta varmaan kommentoi että minä olen pienivehkeinen tai en osaa tai en osallistu kotitöihin tms. vaan kyllä tämä naisten haluttomuus on jossain paljon syvemmällä mitä vain minun kokemukseni osoittaa. Mikä teitä naisia oikein vaivaa tunnetteko että olette jotenkin alistettu kun miehet teitä haluavat? Tästä osoituksena mm tuo mee too kamppanja jonka vuoksi miehet eivät edes uskalla enää lähestyä naisia pelkäämättä että joku nostaa asiasta kauhean haloon.
Ei voi pitää paikkaansa, ettei suurin osa naisista pidä seksistä. Näin 17 vuotta parisuhteessa olleensa, voin sanoa että yhä seksi kiinnostaa.
Vai mikä on se mittapuu että seksiä on tarpeeksi? Riippui varmasti siitäkin. Meillä muutamia kertoja viikossa, ja ollaan molemmat tyytyväisiä. Meillä kaksi pientä lasta, josta toinen 9kk, joten se hieman vaikuttanut aktiivisuuteen. Mutta jos parisuhde voi hyvin, molemmat arvostavat toisiaan, ovat terveitä ja aktiivisia, väittäisin että tässä tapauksessa suurinta osaa naisista kiinnostaa kyllä seksi.
N33
Koska nuo naiset kusettaa suhteen alkuvaiheessa ja esittää halukasta. Sitten totuus paljastuu liian myöhään.