Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ELOPAINOISET vko22, uutta vuotta odotellessa^^

26.12.2007 |

Kuinkas joulusta ollaan selvitty? Tuliko plussaa vai miinusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia:

- alkupaino 82.6 kg , pituus 174 cm

- paino tänään 71.6 kg, painoindeksi 23.6

- pudotusta viime viikosta -1 kg, yhteensä -11kg

- tavoitepaino 66 kg, matkaa tavoitteeseen 5.6 kg

Joulusyömiset on ainakn tähän saakka pysyneet kohtuudessa, tosin jääkaappi edelleen pursuilee jouluruokia.. Pitää varmaan pyytää apuvoimia jääkaapin tyhjennykseen, ettei itse tarvia syödä kaikkea..

Suklaan syömiset näkyy varmaan vasta ensi viikon painossa... Tämän viikon painoa kun varmaan tiputti tuo antibiootti kuuri, kun ei tehnyt mieli syödä mitään.. Nyt sitten meli tekisi syödä kaikkea..

Rauhaisaa joulun jatkoa kaikille!!!

-pömppis-

Vierailija
2/9 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paino 63.6 kg

eli 1.6 kiloa tullut itse asiassa viimeisen 5 päivän aikana:)

Ja syöminen ei ole pysynyt kohtuudessa yhtenäkään päivänä yhtenekään syömäkerrakka. Mutta heti huomisesta asti on ryhdistäydyttävä!! ja tavoite saada tää pöhötys nopeasti pois!!

Voi, kun olisi ensi viikon ke taas tasan 62, mutta taitaa olla turha toive!

Kuinkas muuta?

Pömpsis: Aika hurja tulos näinjoulnaikaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Minäkin haluaisin vielä pitää elopainoiset hengissä, koska kaipaan uutta tsemppiä taas joulun jälkeen. Eli Neppis (ja oliko Pömppis myös?), eiköhän nähdä myös ensi viikolla? Ja kaikki muut tietysti myös, jotka vielä kokevat tarvetta keventyä - tai raskautua hallitusti, jos sattuu olemaan raskaana!

Tein tietoisen repsahduspäätöksen joulun ajaksi (josta unohdin raportoida...) enkä edes tiedä, paljonko tänään painan. Tänään alkaa taas järkevä syöminen, eli otan jouluruoan jämiä vain pienen annoksen ja vain yhden konvehdin jälkiruoaksi. ;) Ensi keskiviikkona uskaltaudun taas vaa' alle ja toivon, ettei ole heilahtanut kovasti ylöspäin. Ja jos onkin, siitä sitten taas hissuksiin alaspäin.

Olette olleet koko syksyn minulle tärkeä voimavara, enkä olisi ihan valmis vielä päästämään irti. Vielä on muutamia kiloja edessä...

Vierailija
4/9 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa 300g eli paino 64,3, varmaan pienimmät jouluplussat ikinä;)

En tosin voi rehennellä hyvällä itsekurilla vaan kyllä tuo syömättömyys menee pahoinvoinnin piikkiin edelleen. Toi muutama sata grammaa voi kyllä olla jo ihan sitä ihka oikeaa odotuksen tuomaa plussaakin kun maha on pullahtanut kummasti esille:)

Nyt sitten kaikki kohti terveellistä uuttavuotta!:)

Möhömaha Queen

Vierailija
5/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa joulun jälkeen,

Kerroinkin viimeksi, et osaltani taitaa tulla hiljaista tällä viikolla. Nyt vasta sitten ilmoittelen jouluviikon tuloksia:

- paino nyt (viime ti itse asiassa) 60,2 kg, pituus se 168 cm

- pudotusta alkanee olla -19 kg, pari kiloa vielä pois

Kiva, ett kaikki me haluamme vielä kirjoitella ensi vuodenkin puolella tässä pinossa. Tuttu, vaikka pienikin porukka, tuntee toisensa ja tsemppaa+tukee toisiaan. Minäkin roikun mukana, parin kilon pudotukseen menee mulla vielä varmaan tammikuun loppuun. Sitten, jos meitä vielä pinoutuu, ilmoittelen viikoittain painoni painonhallintavaiheessakin.

Onnea Queen tosi hyvin halllitusta raskauden painon noususta, ja yritä jaksaa öklöä vielä. Pakkohan sen on kohta hellittää..

Tsemppiä laiharilomalaisille, ja tsemppiä Neppikselle. Et varmaan ole ainut, eiköhän näitä jouluna herkutelleita suomalaisia ole viitisen miljoonaa muutakin...

Mielestäni herkuttelin ittekin jouluna, aamuisin hyviä juustoja, kalapöytä oli ihan nami nami, ja söin pikkupaloja sitä lakka-kevytjuusto-kakkuanikin. Silloin tällöin saatoin ottaa viinilasinkin.

Mut ei vaan tee enää mieli hirveitä määriä herkkuja, vähempi riittää jo. Niinpä paino sit tippuikin, vaikken siihen mitenkään erityisesti tähdännyt.

Yst terv Maisu

Vierailija
6/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tossa kertomatta, et olin aika innoissani alennusmyynneissä. Sain itelleni hyvän tekosyyn ja selityksen, kun joulun alla siivosin vaatteistani noin 90 % äidilleni ja UFF:lle.

No onhan sitä nyt saatava itsensä kokoisia vaatteita sitten kaappiin, eikös vaan! Kun töihinkin oon menossa....

Olipa kiva ostaa kunnon matalavyötäröiset, tiukat farkut (miehenkin mielestä aika sexyt)... Sit töihin silitystä kaipaamattomia kauluksellisia timakoita paitoja, S-koko. Ja sit suorat istuvat housut, 38 ja farkkujen kaa naisellinen lyhyt bleiseri, 38... Ja alusvaatteita... Ja treeniasu....Ja yks ihanan punainen iso- O-aukkoinen napakka neule, jee jee...

Ja onhan sitä ostettava, kun halvalla saa. Puoleen hintaan miltei kaikki paitsi farkut... heh heh....

Maisu taas

Vierailija
7/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa saada herkuttelua katkaistua. Ihan pahaa tekee päivästä päivään, kun oon syönyt ihan hillittömiä määriä...tänään meinasin mennä jopa lenkille.

Maisu: Vaatekoot kuulosti ihanalle! Nyt nautit kovasti hienosta tuloksesta. Hyvä idea, että jäisit vielä pinoon, vaikka pääsisit tavoitteeseesi, sillä minua se ainakin tsemppaisi. Oot niin kantava voima tässä pinossa. Aion kyllä päästä siihen tavoitteeseen, mutta se voi vähän kestää. Haluaisin jo palata niin kovasti ruotuun:) Hitto!

Queen: maltillista on ollut sinulla painon lisäys. Ja voimia!

Höyryjyrä:mua ainakin jännittää mennä ihan hirveästi vaa`alle! Ja kun uuden vuoden aattona tulee kuitenkin herkuteltua. Välillä tuntuu, että nyt kun repsahti kunnolla, niin antaa olla, vaikka eihänhätä ole ihan hirvee. Tarvisin vain noin viikon tiukan kuurin, niin olisin taas lähellä 62 kiloa...nyyh. Paino on jo varmaan 64. Meillä on kaapissakin niin paljon suklaata, että ne ei sieltä syömällä kulu. Pitäisi antaa ne jollekin:) Sori, kun alkasin tähän vuodattamaan.

Nyt meen pesemään hampaat, etten nyt enää söisi mitään.

-Turvonnut ja ähkyinen Neppis,jolla huono olo-

Vierailija
8/9 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen sama tilanne! Eilen illallakin mies oli opiskelukavereiden " luokkakokouksessa" ja arvatkaa, mitä meikäläinen puuhasi illan...

Pahinta tässä on se, että tänä iltana ollaan lähdössä yöjunalla anoppilaan viikoksi, ja siellä on yleensä aina herkkuja - ja varsinkin joulun jälkeen. Toisaalta siellä mun on ollut helpompi noudattaa kohtuutta, koska yksinsyöntiä ei voi harrastaa. Muutenkin se tuputtaminen ärsyttää ja iskee vastustusreaktio päälle: " Minäpä otan nyt vain ruisleipää." ;)

Vuoden ensimmäinen päivä pitää asettaa rajaksi repsahtelulle, se olis aika selkeä (ja perinteinen) rajanveto. Onneksi kotoa herkut ovat jo kokolailla lopussa.

Mietin tätä " laihariloma-asiaa" eilen, kun kävin - sentään - lenkillä. Aattelin tulevaisuutta silmällä pitäen, että jotta paino pysyisi, saan sallia itselleni ehdottomasti vain viikon syöpöttelyjaksoja kerrallaan (joulu, loma tms.) Sen jälkeen täytyy pitää yhtä pitkä vieroitus, jotta todella lakkaa syöpöttelemästä. Eli viikko huoletonta syömistä = viikko tiukkaa linjaa, ja sitten jatkuu normaali arki. Muuten on vaarana, että vaihde jää päälle.

Tosi vakavasti pitää miettiä näitä selviytymisstrategioita, koska mulla on kokemusta yhdestä aika massiivisesta jojosta ja sitä en enää koskaan halua. Laihdutin siis ennen lapsia melkein 20 kiloa ja raskauksien ja vauva-aikojen myötä kaikki ja 6 kiloa päälle tuli takaisin. Mä vaadin selvät säännöt, jotta paino ei lähde hiipimään. Valitettavasti kerran mässäilijä taitaa olla aina mässäilijä... Mun ei ole realistista ajatella, että olisin pysyvästi oppinut syömään kohtuudella. Viimeksi luulin niin, mutta mieliteot alkoi jyllätä ja sitten annoin vaan mennä enkä tehnyt mitään korjausliikettä.

No niin, tulipahan kaivettua omaa napaa oikein urakalla. Tosi mukava jatkaa teidän kanssa uuteen vuoteen. Seuraava tähtäin bikinikunto!

Vierailija
9/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin pitkän pätkän ja kaikki hävisi,kiitos meidän pikku neidin. En jaksa kirjoittaa uudelleen, mutta pähkinänkuoressa:käyn puntarissa vasta ens ke ja jouluna tuli se 1.6 kg.

Eli paino on se 63.6 :( Mutta sainpahan herkutella oikein kunnolla ja nyt jaksaa taas tiukemmalla linjalla. Tänään tein taas mun yhden yleisimmistä virheistä. Söin töissä klo 10.30 ja kotona seuraavan kerran vasta 17.30 ja saatte arvata paljonko piti syödä sen jälkeen. Hitsit, pitäisi panostaa enemmän noihin välipalojen mukaan ottoihin.

Tsemppiä uuteen vuoteen ja pidetään pinoa pystyssä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän