Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet mutta testi näyttää negaa.

Vierailija
25.12.2007 |

Taitaa olla jo kierron 49:s pvä. Ei veren häivähdystäkään. Mahaa vihloo nipistelee, aivan kuin menkat alkais juuri. Olo vaihtelee. Välillä etoo ja vain hetkittäin on hyvä olo. En ole oksentanut. Rintaa hieman vihlas mutta ei muuta muutosta. On jo kaksi lasta ennestään ja toisessakaan raskaudessa ei rinnoissa mitään kummempia muutoksia ja tuntemuksia ollut.

Testi näytti eilen negaa. Ostin Prismasta sen, olisko se nyt ollut fertinova tai jotain sinne päin.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin olisi niin miksei sit kuukautiset ala kun kerran tiedän että negaa näytti? Olo vaan jatkuu samana. Normaalisti mun kuukautiset alkaa ilman mitään kipuja ja pahoja oloja.

Vierailija
2/5 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piteni kierto jostain syystä syksystä lähtien. Ei tuolloin viel vauvaa yritetty, haaveilin kyllä paljon. niin, oon mäkin miettiny, johtuuko " raskaus tuntemukset" ja muut vaivat siitä, että toivoo jotain paljon. Mutta järjen tasolla en usko siihen eli kyllä sä voit olla raskaana. T.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden kokemuksia

Vierailija
4/5 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireet olivat kovat.

Vierailija
5/5 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ns anovulatorinen kierto (eli munasolu ei irronnut), jossa vuoto yleensä myöhässä ja sitten alettuaan normaalia runsaampaa. On tosi yleistä vauvaa yrittäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän