Kuinka suuret pohkeet teillä on?
Itsellä tuo ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 19 senttiä ja miehellä 28 senttiä kun kerran sitten innostuin mittaamaan ja vertailemaan. Harmittaa toisaalta kun oon tälläinen tikkusäärinen rimppakinttu vaikka treenaan pohkeita ja sääriä jokapäivä.
Kommentit (29)
Miksi kukaan haluaisi paksut pohkeet??! Itse olen lyhyt ja persjalkainen, joten pohkeissa löytyy, vaikka olen normaalipainoinen.
39 cm.. :/ Nilkat on onneksi edes hoikat.
Mulla on paksummasta kohdasta noin 32-33cm. Oonko ihan kauhea paksupohkeinen?
Voisin kuolla, kun luen näitä muiden mittoja ja ovat vielä kauhuissaan.
Minulla on paksut pohkeet ja olen erittäin tyytyväinen kroppaani :D Olen päärynämallinen persjalkanen suomalainen aikuinen nainen ja ylpeä joka centistä ja kilosta :) Enkä ala mitään mittaileen, näin on hyvä ja elo ja olo ja myös erotiikka sujuu loistavasti ;)
Kävelen ja pyöräilen todella paljon, pohkeiden ympärysmitta on n. 37 cm. Olen n. 185 cm mies.
19cm??! Älä huijaa, sehän on käsivarren ympärysmitta.
Olen pitkä ja hoikka, bmi alle 19 ja pohkeeni ovat n. 35cm
Paksut pohkeet ja niit on paljon kehuttu, ylpeä niistä 😊ei tartte ees treenata. Joskus miehet oikee haluu puristella ja on sillee huh mikä haba, isompi ku mulla ;D
Pohkeet paksuimmasta kohdasta 19 senttiä (6 cm halkaisija)? Oletko kenties 4 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Paksut pohkeet ja niit on paljon kehuttu, ylpeä niistä 😊ei tartte ees treenata. Joskus miehet oikee haluu puristella ja on sillee huh mikä haba, isompi ku mulla ;D
Sopusuhtaisuus tietysti ennen kaikkea, mutta näin yleisesti ohuet pohkeet ovat miehillä epäviehättävät. Miesten pohkeissa pitäisi olla mielellään erottuvat lihaspahkurat ja jänteikkyyttä.
Naisillakin kevyesti lihaksikkaat ja jänteikkäät pohkeet ovat kauneimmat. Mikään fitnessprinsessa ei tarvitse olla, mutta ei myöskään pehmoinen taikinasääri.
Vierailija kirjoitti:
Älä yhtään sure.... parempi noin päin! Olen itsekin aika kapeapohkeinen ja erittäin tyytyväinen. Näkyy nimittäin toreilla ja turuilla sellaistakin mammaa, että pohkeet on meikäläisen reisien paksuiset ja reidet näillä vasta sitten ylväät pylväät ovatkin. Hyi olkoon.
Parempi sirot sääret kuin uppotukit.
Mikäs on sun reiden paksuus?
41 senttä ja joitain millejä kai päälle. Voi olla kahden sentin heittokin kun en viiti hirveen voimakkaasti mitalla kiristää reiden ympäri. No saappaita ja farkkuja en ole koskaan käyttänytkään enkä koskaan voisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pohkeet paksuimmasta kohdasta 19 senttiä (6 cm halkaisija)? Oletko kenties 4 vuotta?
Ehkö AP tarkoitti metriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yhtään sure.... parempi noin päin! Olen itsekin aika kapeapohkeinen ja erittäin tyytyväinen. Näkyy nimittäin toreilla ja turuilla sellaistakin mammaa, että pohkeet on meikäläisen reisien paksuiset ja reidet näillä vasta sitten ylväät pylväät ovatkin. Hyi olkoon.
Mikäs on sun reiden paksuus?
Mietipä sitä... varmaan se sun pohkeen mitta.