Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on riidelty?

Vierailija
25.12.2007 |

Meillä just :(

Mieheni on kieltäny kaiken jouluhössötyksen. Huomenna tulee miehen kutsumia vieraita ja ääneen suunnittelin, että mitä pitää tehdä: siivota, paistaa torttuja (kun etukäteen ei ole saanut mitään leipoa tai valmistella)... Mies sai raivarin... Mun syy.

Itken niin, että rintaan sattuu :´(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että koska olet kieltänyt hössöttämästä, et myöskään aio mitään tehdä ja jos mies siitä suuttuu, sano sille vaan että älä nyt hössötä.

Vierailija
22/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa jotenkin kääntää asiat aina mun syyksi.

Mä olen sitä paljon miettiny (kun sen viimein tajusin). Nytkin, kun tuota vierailua aloin suunnitella/valmistella, niin mies oli sitä mieltä, että mä pilaan joulun, kun alan hössöttää ja stressata, eikä nähnyt sitä ristiriitaa, että oli itse kutsunu vieraita ja vaatiihan vierailu aina valmisteluja. Sitä hössötystä!

Vai olenko väärässä?

Mitä mä teen??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehelle lappu, jossa sanot että koska et mitään näytä osaavan tehdä oikein, menet pilaamasta miehen joulua. Sitten kanssa lähdet ja pysyt poissa mahd. pitkään.

Vierailija
24/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lastesi kanssa pois siksi aikaa kun miehesi kaverit tulevat, lähde jo hyvissä ajoin että miehesi ei ehdi alkaa marmattaa sotkua yms. Yksi keino on myös että lähdet aamusta lasten kanssa ulos, käytte välillä syömäsä ja lähdette taas. Miehesi ymmärtää kun et ole kotona niin et ehdi myös mitään tekemään . Jos se ite on kutsunu kavereita kylään niin saa myös ite valmistelut hoitaa, ei ole sun asiasi . Hellitä vähän, ei se tee susta huonoa ihmistä jos ihmisiä tulee kylään ja teillä ei paikat ole ihan tip top.

Vierailija
25/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kasvaa kertaheitolla, kun huomaa, että olet oikeassa. meillä mies jää 2-3 yöksi yksin lasten kanssa. lähden launataina äitini luokse. arvoni taas nousee, kun palaan takas.

mieheni luulee, että vain uhkailen. tämän olen tehnyt jo kerran.

Vierailija
26/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä niin paljon omia hommia ja kavereita että ei kerkee edes jouluna perheen kanssa olla. Tänää sai nukkua kymmeneen istua kaks tuntia koneella (kun siivosin ja olin sivussa lapsen kanssa) ja sit kiukutteli kun ei saa/kerkee omia hommia tekeen (esim laittaa autoa) Just lähti johki. Helmi mies =)

Vierailija
27/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajatustavalla se ei huomaa mitään, vaan ajattelee, että olen vain entistä paskempi, kun en voi yksiä kahveja keittää...

Ja on ainakin sanonut joskus muussa yhteydessä, että takaisin ei tarvi tulla...

Vierailija
28/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo käsitellä, että seksin jälkeen tekee mitä haluan. Itsekin on sanonut, että tekee mitä haluan kunhan saa seksiä, hah hah!

Vierailija
29/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

helppo käsitellä, että seksin jälkeen tekee mitä haluan. Itsekin on sanonut, että tekee mitä haluan kunhan saa seksiä, hah hah!

Vierailija
30/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas torstaina ehtii kinastella

Vierailija
31/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua kun antaa saa mitä haluaa?

Meillä kyllä toimii muutenkin ja jos ei toimi ei saa pilluakaan enkä minä munaa!yhteistyötä se on yhteiselo. Suoraanko muutitte yhteen ja heti lapsia puskemaan?

Vierailija
32/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä niin ei kerkee ees riitelemään! Oli se aaton kotona, mutta taas häippäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan