Joko teillä on riidelty?
Meillä just :(
Mieheni on kieltäny kaiken jouluhössötyksen. Huomenna tulee miehen kutsumia vieraita ja ääneen suunnittelin, että mitä pitää tehdä: siivota, paistaa torttuja (kun etukäteen ei ole saanut mitään leipoa tai valmistella)... Mies sai raivarin... Mun syy.
Itken niin, että rintaan sattuu :´(
Kommentit (32)
Vierailija:
Tiukkapipo, huumorintaju koetuksella?
yhdessä esim. kotitöitä. Sen sijaan, että hampaat irvessä tekee velvollisuuksia olettaen että illalla irtoaisi seksiä!
mies yritti maata sohvalla tämänkin joulun,
mutta puhalsin pelin poikki jo aatonaattona...
ja sain kulla kunniani-
mutta mies teki ja kattoi jouluruuat,
hoiti avaimet käteen-tyyliin anoppivierailun,
osti MINULLE parhaat lahjat vuosiin ym...
nro 10...
itsekin arvostelin miehen kasvatustaitoja samalla mitalla kun hän minun -
eikä meinnannut ressu kestää kritiikkiä...
Ihanaa kun vapaata, saa nukkua pitkään ja olla rakkaidensa kanssa!Vierailija:
me riidellään nykyään enää niin harvoin, mulla on ihana puoliso ja ihanat lapset, mitä sitä turhaa riitelemään
vaan jos olis tommonen ap:n mies, niin varmaan tulis riideltyäkin
tai siis en jaksa enää edes riidellä, mutta mykkäkoulua kun pitää niin " kivastihan" se menee nämä joulupyhätkin jo ihan totuttuun tapaan...odotan vain että mies tajuis itse lähteä ettei tarvitse nakata pihalle!! Luulen kuitenkin että on just niin " munaton" p**ska ettei edes sitä " osaa" itse tehdä, vaan sekin täytyy mun tehdä...voihan hän taas sitten syyttää minua kaikesta kun itse ei tee mitään tälleKÄÄN asialle!!
Vierailija:
Mies osaa jotenkin kääntää asiat aina mun syyksi.Mä olen sitä paljon miettiny (kun sen viimein tajusin). Nytkin, kun tuota vierailua aloin suunnitella/valmistella, niin mies oli sitä mieltä, että mä pilaan joulun, kun alan hössöttää ja stressata, eikä nähnyt sitä ristiriitaa, että oli itse kutsunu vieraita ja vaatiihan vierailu aina valmisteluja. Sitä hössötystä!
Vai olenko väärässä?
Mitä mä teen??????
mene katsomaan naisten linjan sivuilta ne esitteet, siellä on sellaiset ympyrät, joista voi arvioida, kuinka väkivaltainen oma suhde on.
www.
naistenlinja.
com
meni maalle... siltä palo hihat ku mä ehdotin sille mielialalääkkeitä kun on aina niin pahal tuulella
vaan uskokaa jos tahdotte, olemme siivonneet porukalla, tehneet porukalla jouluruokaa ja -leivonnaisia, käyneet porukalla kaupassa ja vahtineet samalla lapsia. Sitten kumpikin on ehtiessään istunut koneella, ehkä tunnin yhteensä näinä kahtena päivänä. Olemme myös leikkineet 3-vuotiaan kanssa vuorotellen. Eipä meillä juurikaan riidellä muutenkaan kunnolla, joskus joku pieni kina saattaa olla. Ja ei, meillä ei kyde mitään peittyjä vihantunteita, emme vain ole riitaista porukkaa.
Vierailija:
Mies aina kyttää, ulkoilenko...
Tämä on kuulkaas harjoittelun tulos:) Nuorempana tuli riideltyä. Mieheni on hankala tapaus joka tapauksessa. Olen oppinut ottamaan asiat rennosti. Käytännöllisesti katsoen en kuuntele häntä enää, koska sieltä tulee kuitenkin vain valitusta. Kyllä hän edelleen osaa satuttaa, mutta en ota enää silti sitä itseeni, vaan jätän silti hänen sanomiset omaan arvoonsa.
puol vrk oli hyvällä päällä.......
paska ukko.
Vierailija:
puol vrk oli hyvällä päällä.......
paska ukko.
Varmaan sama kuin jollain alkoholistin vaimolla? Väillä uskonkin jo, että vika on mussa ja syy on mua oikeasti...
Kiltiksi tytöksi kasvatettu...
Joo, mutta seurusteluvuosina ei ollut tämmöstä...
En ole tapellut mieheni kanssa vielä tänä jouluna enkä muistaakseni koskaan jouluna. Itse meinasin saada hepulin perjantaina, koska ei huvittanut siivota, mutta mies otti senkin ihan rauhallisesti.
Tiukkapipo, huumorintaju koetuksella?