Tämän joulun idiooteimmat lahjat tähän!
Me saatiin miehen kans miehen isovanhemmilta kaameat lasiset korvalliset oluttuopit, joissa on KULLATUT polkupyörän soittokellot siinä rivassa kiinni, että voi tilata lisää!
Harmi kun ovat noihin vähiä rahojaan pistäneet. Kai ne olutkäyttöön saunan eteiseen menee...
Kommentit (89)
solvata lahjojen takana olevaa kaunista ajatusta, mutta kai sitä saa vähän hihitellä hirveyksille joita paketista paljastuu?
ap
sisempiin häppäreihin vaikka olen viiva
kukallisen,vaaleanpunaisen päiväpeiton ja koristetyynyn. Tyttö vaan ei tykkää yhtään mistään hempeistä jutuista, sitäpaitsi päiväpeitto on tarkoitettu pikkulasten sänkyyn eli käyttämättä jää.
Anoppi on nuuka kuin mikä, niin harmittaa että on pistänyt rahansa sellaiseen jota ei sitten käytetä. Ja eipä oikein taida tytön makua tuntea.
kelpaisi meille ja kohta 3-v pojalle tosi hyvon! Suosikkikirjoja mm. iskän lintu- ja kasvikirjat sekä luonto-oppaat :) Selaa kaikkia eläinkirjoja, ja haluaa kuulla eläinten nimet ym.
Vierailija:
ja painavan eläinopuksen, jossa kaikki teksti oli vielä englanniksi... Isä haluaa vissiin sivistää tytärtänsä, mutta olisko tämä nyt hieman liikaa vai pitääkö minun alkaa lapselle nyt opettamaan englantia? Noh, kirja vissiin laitetaan hyllyyn ja katsellaan sitä sitten vuosien kuluttua, kun ei ole pelkoa, että lapsi vahingossa repäisee sivun kalliista kirjasta tms..
Mun mielestä klitoriskoru miehelle on vähän mauton.
Kertoo jotain antajastaan.
Mitä me sillä teemme, kun ei edes mahdu minnekään? Sitä paitsi meillä on sisarusten lapsia enemmän kuin tusina, eikä kenenkään kuvia ole näkyvillä, ei mahtuisikaan.
Tuli häpeillen mieleen, kun 20 vuotta sitten olimme menneet juuri kihloihin ja saaneet valokuvauslahjakortin kihlajaislahjaksi. Innostuttiin sitten teettämään kihlajaiskuvia ja ostettiin niihin kehyksetkin ja annettiin niitä lahjoiksi. Nyt antaisin vaan kuvan sellaisenaan enkä lahjaksi ;-)
Tietää etten voi pitää villaa ihoa vasten ja silkille olen allerginen. Harmittaa tuollainen kun ei varmaan ollut ihan halpakaan.
tuo meidän onkin jo aika kuluneen ja sotkuisen näköinen:)
Vierailija:
solvata lahjojen takana olevaa kaunista ajatusta, mutta kai sitä saa vähän hihitellä hirveyksille joita paketista paljastuu?ap
kyllä joulun typerin lahja oli isovanhemmilta (isän puolelta) tonttusuklaata rasiat, ei mitään muuta! Sisarpuolet kyllä avasivat monta pakettia samoilta isovanhemmilta siinä toisten nenän edessä. Tasapuolisuus hukassa hieman näiltä isovanhemmilta!
15- oletko tosissasi, että odotat lahjoja isovanhemmilta? Ymmärrän jos tarkoitat että lapsillesi.
Meillä vähän sama juttu: Isovanhempien luona serkkutyttö sai n.20 lahjaa, meidän lapset yhden. Harmittaa niin kovasti lasten puolesta tuommoinen epätasa-arvo :( Kotona olivat toki jo saaneet meidän vanhempien antamat lahjat.
ja painavan eläinopuksen, jossa kaikki teksti oli vielä englanniksi... Isä haluaa vissiin sivistää tytärtänsä, mutta olisko tämä nyt hieman liikaa vai pitääkö minun alkaa lapselle nyt opettamaan englantia? Noh, kirja vissiin laitetaan hyllyyn ja katsellaan sitä sitten vuosien kuluttua, kun ei ole pelkoa, että lapsi vahingossa repäisee sivun kalliista kirjasta tms..
Jotka ei YHTÄÄN kiinnosta lasta, ei kertaakaan ole edes vilkaissut uusia. Vanhojakin kymmeniä. Miks ihmiset ostaa näitä!!! Parempi vaikka pyyhe tms. hyödyllinen.
olisi varmaan ihan kiva, jos sillä olisi jotain käyttöä. No, en käy koskaan lenkillä enkä kävelyllä (lahjanantajakin sen tietää).
ja seurata monta askelta ottaa..ei ole pakko lähteä lenkille..:D
enpä usko että äitini haluaisi minun kauheasti alkavan lenkkeilemään, kun aina sanoo miten laiha olen ja pitäisi vähän edes lihota : )
20
no ei mun itseni mielestä huono lahja, kun olin toivonut mutta verenpainemittari *hih* :)