Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän joulun idiooteimmat lahjat tähän!

Vierailija
24.12.2007 |

Me saatiin miehen kans miehen isovanhemmilta kaameat lasiset korvalliset oluttuopit, joissa on KULLATUT polkupyörän soittokellot siinä rivassa kiinni, että voi tilata lisää!

Harmi kun ovat noihin vähiä rahojaan pistäneet. Kai ne olutkäyttöön saunan eteiseen menee...

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mun itseni mielestä huono lahja, kun olin toivonut mutta verenpainemittari *hih* :)

Vierailija
22/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim ei yhtään lahjaa 5 vuoteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

solvata lahjojen takana olevaa kaunista ajatusta, mutta kai sitä saa vähän hihitellä hirveyksille joita paketista paljastuu?

ap

Vierailija
24/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisempiin häppäreihin vaikka olen viiva

Vierailija
25/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukallisen,vaaleanpunaisen päiväpeiton ja koristetyynyn. Tyttö vaan ei tykkää yhtään mistään hempeistä jutuista, sitäpaitsi päiväpeitto on tarkoitettu pikkulasten sänkyyn eli käyttämättä jää.

Anoppi on nuuka kuin mikä, niin harmittaa että on pistänyt rahansa sellaiseen jota ei sitten käytetä. Ja eipä oikein taida tytön makua tuntea.

Vierailija
26/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi meille ja kohta 3-v pojalle tosi hyvon! Suosikkikirjoja mm. iskän lintu- ja kasvikirjat sekä luonto-oppaat :) Selaa kaikkia eläinkirjoja, ja haluaa kuulla eläinten nimet ym.

Vierailija:

ja painavan eläinopuksen, jossa kaikki teksti oli vielä englanniksi... Isä haluaa vissiin sivistää tytärtänsä, mutta olisko tämä nyt hieman liikaa vai pitääkö minun alkaa lapselle nyt opettamaan englantia? Noh, kirja vissiin laitetaan hyllyyn ja katsellaan sitä sitten vuosien kuluttua, kun ei ole pelkoa, että lapsi vahingossa repäisee sivun kalliista kirjasta tms..

Vierailija
27/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä klitoriskoru miehelle on vähän mauton.

Kertoo jotain antajastaan.

Vierailija
28/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me sillä teemme, kun ei edes mahdu minnekään? Sitä paitsi meillä on sisarusten lapsia enemmän kuin tusina, eikä kenenkään kuvia ole näkyvillä, ei mahtuisikaan.

Vierailija
29/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli häpeillen mieleen, kun 20 vuotta sitten olimme menneet juuri kihloihin ja saaneet valokuvauslahjakortin kihlajaislahjaksi. Innostuttiin sitten teettämään kihlajaiskuvia ja ostettiin niihin kehyksetkin ja annettiin niitä lahjoiksi. Nyt antaisin vaan kuvan sellaisenaan enkä lahjaksi ;-)

Vierailija
30/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää etten voi pitää villaa ihoa vasten ja silkille olen allerginen. Harmittaa tuollainen kun ei varmaan ollut ihan halpakaan.

Vierailija
31/89 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo meidän onkin jo aika kuluneen ja sotkuisen näköinen:)

Vierailija
32/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

solvata lahjojen takana olevaa kaunista ajatusta, mutta kai sitä saa vähän hihitellä hirveyksille joita paketista paljastuu?

ap

Vierailija
33/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joulun typerin lahja oli isovanhemmilta (isän puolelta) tonttusuklaata rasiat, ei mitään muuta! Sisarpuolet kyllä avasivat monta pakettia samoilta isovanhemmilta siinä toisten nenän edessä. Tasapuolisuus hukassa hieman näiltä isovanhemmilta!

Vierailija
34/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15- oletko tosissasi, että odotat lahjoja isovanhemmilta? Ymmärrän jos tarkoitat että lapsillesi.

Vierailija
35/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu: Isovanhempien luona serkkutyttö sai n.20 lahjaa, meidän lapset yhden. Harmittaa niin kovasti lasten puolesta tuommoinen epätasa-arvo :( Kotona olivat toki jo saaneet meidän vanhempien antamat lahjat.

Vierailija
36/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painavan eläinopuksen, jossa kaikki teksti oli vielä englanniksi... Isä haluaa vissiin sivistää tytärtänsä, mutta olisko tämä nyt hieman liikaa vai pitääkö minun alkaa lapselle nyt opettamaan englantia? Noh, kirja vissiin laitetaan hyllyyn ja katsellaan sitä sitten vuosien kuluttua, kun ei ole pelkoa, että lapsi vahingossa repäisee sivun kalliista kirjasta tms..

Vierailija
37/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ei YHTÄÄN kiinnosta lasta, ei kertaakaan ole edes vilkaissut uusia. Vanhojakin kymmeniä. Miks ihmiset ostaa näitä!!! Parempi vaikka pyyhe tms. hyödyllinen.

Vierailija
38/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan ihan kiva, jos sillä olisi jotain käyttöä. No, en käy koskaan lenkillä enkä kävelyllä (lahjanantajakin sen tietää).

Vierailija
39/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seurata monta askelta ottaa..ei ole pakko lähteä lenkille..:D

Vierailija
40/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko että äitini haluaisi minun kauheasti alkavan lenkkeilemään, kun aina sanoo miten laiha olen ja pitäisi vähän edes lihota : )

20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän