Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän joulun idiooteimmat lahjat tähän!

Vierailija
24.12.2007 |

Me saatiin miehen kans miehen isovanhemmilta kaameat lasiset korvalliset oluttuopit, joissa on KULLATUT polkupyörän soittokellot siinä rivassa kiinni, että voi tilata lisää!

Harmi kun ovat noihin vähiä rahojaan pistäneet. Kai ne olutkäyttöön saunan eteiseen menee...

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olimme lapsen kanssa aika pettyneitä lapsen kaverin (vanhempien) hankkimaan lahjaan: sellaiselle minibratzille hame ja paita. Ensinnäkin lapseni ei tykkää bratzeista ja toisekseen hänellä ei ole minibratzia! Me annoimme tälle kaverille bratzin meikkipään kaikkine tarvikkeineen kun tämä tyttö tykkää bratzeista.

Vierailija
62/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kummit antoivat saippuan ja hammasharjan säilytyskotelon. No sähköhammasharjan käyttäjälle tuo kotelo on turha ja saippua sellaista erittäin kuivattavaa sekundapalasaippuaa :) No lapsi ei onneksi tälä tavalla ajattele, mutta me laitettiin kummien lapsille aika pitkälti mietityt ja kalit (a`50e) lahjat, joiden hankimiseen meni aikaa ja vaivaa. No ehkäpä kummilla ollut kiire ja jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan hassu idea antaa 25-vuotiaalle ryppyvoidetta.

Nainen on nimittäin kauneimmillaan 16-vuotiaana ja sitten alkaa rupsahtaa=D

Vierailija
64/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojat saivat 14 erilaista autoa. Kyllä siinä oli jo joku liikaa.

Vierailija
65/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 -vuotiaalle pojalle kallis vauvojen unirasu, jossa siis rätti ja sillä nallen pää. Poika vilkaisi sitä vähän kammoksuen ja kysyi mikä se on. Ei halua viereensä kuulemma. Taitaa mennä kiertoon. Harmi kun anoppi tuhlasi moiseen, mitähän ajatteli?

Miehen isovanhemmilta saatiin tiffanytyönä tehty helmiäsihohtoinen sininen enkelitaulu kullatuilla raameilla ikkunaan ripustettavaksi, siis vaikea kuvailla, mutta aivan KAAMEA. Varmasti heidän mielestään todella kaunis ja ajatelleet oikein sijoittaa, tuskin on ihan halpakaan ollut, jonkun käsityöpajan lappu siinä on. Mutta minä en (eikä mieskään) vaan VOI ripustaa ikkunaamme mitään tuon tyylistä... meillä on aika minimalistinen sisustus harkituin yksityiskohdin. Ehkä sen voisi kuitenkin rappukäytävän pikkuikkunaan ripustaa... aina silloin kun tulevat nuo isovanhemmat käymään!

Vierailija
66/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran tuli eripari setti kahvikuppeja ja lautasia. siis kaikki oli eri paria. en ymmärrä miten onnistui siinä.

lisäksi exmiehelleni osti aina ihan kamalia kalsareita ja joka vuosi joku ilmainen nahkalompakko (aivan kamala lituska).

Vierailija
67/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä kiertoon....

Vierailija
68/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kokoa liian iso, ja mies nukkuu joko aatamin asussa tai alushousuissaan. Eikä todellakaan tykkää sarjishahmo- ym. huumorivaatteista. Osasi kyllä kohteliaasti kätkeä sen, että lahja on ehdottomasti nyt tullut väärälle ihmiselle, joku muu vois tykätä mutta ei mun mies...

Vierailija
69/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojen pehmeän kirjan!!! Hänellä ei ole lapsia ja poikamme on ennenkin saanut ei ikäisiään lahjoja tältä kummilta... No tuo menee sitten kiertoon. Sai kyllä muutakin, mutta ne oli osuvampia :)

Vierailija
70/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhean, entisetkin lojuu kaapissa. Mutta ajatus on varmaan tärkein.

Toinen mielestäni aika tyhmä lahja oli samaiselta mummilta purkki itseleivottuja pipareita pojallemme joka on juuri täyttänyt 1.v. Siis haluaa vissiin vähän näpäyttää, koska en ole antanut hänen tai midenkaan antaa hänelle vielä keksejä ja sen sellaista.

Vierailija
71/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin miesten tuotteita. Ei siinä mitään, mutta ne oli laitettu ihanan naiselliseen meikkipussiin (kullanvärinen, jossa kohokuviointi) ja joukossa ei yhtään dödöä, partavaahtoa tai suihkusaippuaa. Ovat ainoat kosmetiikkatuotteet, mitä mies käyttää... Äitini oli päättänyt ostaa kasvojenpuhdistusvaahdon, kosteusvoiteen ja partaveden. Miehelläni on hyvä iho noinkin eikä kumpikaan käytetä tuoksuja. Plääh!

Vierailija
72/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopilta Tiimarista ostetun kulhon ja tarjoilulautasen. Molemmat sellaisia myrkynvihreitä. Hintalaputkin pohjassa.. Olen isolla työllä kerännyt meille Arabian astiaston ja päässyt eroon kaikista rumista astioista ja anoppi se vaan antaa joka joulu niitä lisää. Tytölle toivoin anopilta Prinsessa Barbien, aikoi sen ostaa joten jätin sen itse ostamatta. Tyttö saikin sellaisen halppisnuken jolla oli vaan alusvaatteet päällä, oli vähän pettynyt. Toiselle lapselle toivoin talvihattua, aikoi senkin ostaa. Ollaan sinnitelty tähän asti vanhalla hatulla. Eipä tullut hattua ei, kaikkea muuta halppisroinaa kyllä. No, onneks alkaa alennusmyynnit :)

Vierailija
73/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kantapäästä, ei tainnut mummo raaskia koskaan lopettaa kutomista ajoissa. Olivat ihan hassun näköisetkin kun 2x jalan pituiset. Lisäksi varsi oli neulottu niin pieneksi että minulla meni ranteeseen mutta ei tod miehelle jalkaan. Joka joulu tuli näitä hassuja sukkia joita ei ikinä voi edes käyttää kun ovat niin ihme kokoisia

Vierailija
74/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siksi, että olisin halunnut paremman, vaan siksi, että harmitti kun äitini laittoi rahaa turhaan. :(

Vierailija
75/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sellaista mummo-mallia. En tajua miksi ostivat kun ei olla ostettu ennenkään lahjoja aikuisille (paitsi omalle puolisolle).

Vierailija
76/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ei saanut mitään ökyrikkaalta enoltani, joka viettää meillä kaikki joulut. Samainen eno ei ostanut lapselleni mitään ristiäislahjaakaan, kakut ja kaffet kyllä kelpasivat... En muuten ihmettelisi asiaa, mutta kun me kaikki aikuiset kyllä saimme lahjat enoltani. Nooh, lapseni on vasta vauva joten tuskin tästä jää traumoja! :-)

Vierailija
77/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset ihan perusmalliset lasiset ja hopeanvärinen kansi. Meillä on jo sirottimet.

Vierailija
78/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tullut mieleenkään ostaa itse, mutta tosi hyvä kun saatiin!

Vierailija
79/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko veljesi lapseton?

Voi olla siinä tapauksessa tosi vaikeaa ostaa vauvalle joululahja..

Ja jos ei ole edes lapsesi kummi, niin miksi olisi pitänyt ristiäislahja ostaa?

Vierailija
80/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vissiin Yves Rocherin kylkiäisenä saatu vaaleanpunainen yöpaidankuvatus mulle ja jostain muualta saatu kynä, jossa vaihdeltavia ruuvimeisselipäitä, mun miehelle. Ja äitini tietää siis, että meillä on oikeasti tosi hyvät työkalut, koska mies rakentelee ja askartelee kaikkea. Lisäksi sain appelsiinin ja vaniljan hajuiset suihkuvaahdot, yök! En muutenkaan siedä noita kyseisiä hajuja (äiti laittaa joka vuosi niitä samoja tököttejä, vaikka olen sanonut, ettei laittais), ja nyt oon vielä raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi